Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wat hebben jullie er dit seizoen een sootje van gemaakt. Op de meeste plekken zitten de verkeerde mensen. Jullie hebben iemand het hele seizoen laten aanmodderen om verkeerde spelers te halen. En nu....ja Tis nu 1 seconde voor 12 en waarschijnlijk te laat...

zeewolde

Citaat van: sunderland op maart 19, 2016, 23:22:27
Wat hebben jullie er dit seizoen een sootje van gemaakt. Op de meeste plekken zitten de verkeerde mensen. Jullie hebben iemand het hele seizoen laten aanmodderen om verkeerde spelers te halen. En nu....ja Tis nu 1 seconde voor 12 en waarschijnlijk te laat...

1 henry weg
2 sara weg
3  ard weg
4 gerald terug

Ypr als je dit regelt mag je zelf best wel blíjven |:)

sunderland

We hewwe een paar mooie jaren had

sunderland

Net even nos gekeken over onze weds. Meneer de graaf je kunt ook gewoon stoppen met werken en 2 augustus opnieuw beginnen. Zoals jij voor ons club praat ben je gewoon een slapzak. Zoals jij praat gaan we gewoon degraderen. Het is gewoon veels te vroeg om je nu al daar bij neer te geven. Ik heb het idee (weet het eigenlijk wel zeker)  dat dit door het hele bestuur zo word gebracht. Tsja

sunderland

Laat Barto voortaan maar het woord doen in de pers. Die straalt tenminste nog iets uit

Ronnie tng

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2016, 23:24:45
1 henry weg
2 sara weg
3  ard weg
4 gerald terug

Ypr als je dit regelt mag je zelf best wel blíjven |:)

Ype mag wat mij betreft ook vertrekken!

Dokkumer

Ype helemaal alleen? Ja hij heeft ongetwijfeld goede dingen gedaan, maar wel met de tegenprestatie dat hij voorzitter moest worden.

pvanbuijtene

Citaat van: sunderland op maart 30, 2016, 22:53:24
Net even nos gekeken over onze weds. Meneer de graaf je kunt ook gewoon stoppen met werken en 2 augustus opnieuw beginnen. Zoals jij voor ons club praat ben je gewoon een slapzak. Zoals jij praat gaan we gewoon degraderen. Het is gewoon veels te vroeg om je nu al daar bij neer te geven. Ik heb het idee (weet het eigenlijk wel zeker)  dat dit door het hele bestuur zo word gebracht. Tsja

Geen enkele supporter heeft meer geloof en dat weten ze op de club ook.

Robinho

wees maar blij dat Ype er is! veel aan te danken en hij kan het ook niet alleen ...Gerald zou een welkome versterking zijn voor het MT

De Gast

Van mij mag Ype blijven. Alleen hij heeft de verkeerde td aangetrokken die de verkeerde spelers heeft aangetrokken. En dan komt er ook nog een nieuwe trainer die het helemaal verkeerd aanpakt. Hoe kansloos wil je het maken dan.

speculeter

Citaat van: sunderland op maart 30, 2016, 22:53:24
Net even nos gekeken over onze weds. Meneer de graaf je kunt ook gewoon stoppen met werken en 2 augustus opnieuw beginnen. Zoals jij voor ons club praat ben je gewoon een slapzak. Zoals jij praat gaan we gewoon degraderen. Het is gewoon veels te vroeg om je nu al daar bij neer te geven. Ik heb het idee (weet het eigenlijk wel zeker)  dat dit door het hele bestuur zo word gebracht. Tsja
waar was dat op?
Wil het graag even terugkijken.

Lore

Citaat van: speculeter op maart 31, 2016, 09:53:54
waar was dat op?
Wil het graag even terugkijken.

Het sportjournaal na nieuwsuur, maar wees gewaarschuwd! Ik ben normaal best wel optimistisch, maar in dit interview geeft de club gewoon aan dat wij degraderen. Is het niet nu, dan volgend jaar!


speculeter

Ik had meer het idee dat de graaf uitlegt dat zolang je in dit stadion blijft en niet door kunt groeien de kans groot is dat je een keer degradeert.

En dat zowel de graaf als vd vegt er als een dood vogeltje bijstaan.
Tsja...Zo zijn ze nou eenmaal.

Collingwood

Citaat van: Lore op maart 31, 2016, 10:02:42
Het sportjournaal na nieuwsuur, maar wees gewaarschuwd! Ik ben normaal best wel optimistisch, maar in dit interview geeft de club gewoon aan dat wij degraderen. Is het niet nu, dan volgend jaar!

Wat je zegt klopt wel, maar volgens mij wordt dat al jaren geroepen, ook toen het sportief nog goed ging. En het is natuurlijk ook waar, gezien de huidige begroting.

Dat de heren verder vrij weinig uitstraling hebben klopt inderdaad, maar is ook niet echt nieuws. Die Hofstede van De Graafschap had eveneens een vrij realistische boodschap maar straalde daarnaast veel meer dan De Graaf en Van de Vegt uit dat ze er in ieder geval alles aan gaan doen om er in te blijven.

Kortom, met de boodschap is op zich niets mis, maar wat meer strijdlust had wel gemogen (al verwacht ik dat van De Graaf en Van de Vegt op voorhand al niet).
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Collingwood op maart 31, 2016, 10:45:28
Wat je zegt klopt wel, maar volgens mij wordt dat al jaren geroepen, ook toen het sportief nog goed ging. En het is natuurlijk ook waar, gezien de huidige begroting.

Dat de heren verder vrij weinig uitstraling hebben klopt inderdaad, maar is ook niet echt nieuws. Die Hofstede van De Graafschap had eveneens een vrij realistische boodschap maar straalde daarnaast veel meer dan De Graaf en Van de Vegt uit dat ze er in ieder geval alles aan gaan doen om er in te blijven.

Kortom, met de boodschap is op zich niets mis, maar wat meer strijdlust had wel gemogen (al verwacht ik dat van De Graaf en Van de Vegt op voorhand al niet).

De Graaf zegt eigenlijk: Als het niet goed gaat, dan kan ik er niets aan doen!!