Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VIDEO: Cambuur met een positief gevoel de tweede seizoenshelft in

Gestart door Jelke, januari 13, 2016, 19:47:05

Vorige topic - Volgende topic

Jelke


Fox Sports is deze week in Leeuwarden geweest bij SC Cambuur. En ze hebben het ook over Henk de Jong gaat hij weg bij Cambuur het einde van het seizoen  ;(

We hopen het niet natuurlijk en zo denk ik ook niet.

Bekijk video hier:

http://www.foxsports.nl/video/cambuur-met-een-positief-gevoel-tweede-seizoenshelft/

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22


Dokkumer

Als we nu voor elk nieuwsbericht een nieuw topic moeten openen dan open ik hierbij een elftal vacatures.

Met spoed gezocht: 10 enthousiaste en objectieve moderators en een dito administrator.

Kerntaak: Toezicht houden op het vervuilen van het forum. Hoofdzakelijk dus slotjes en verplaatsen van topics.

Sollicitatie met CV en referentie graag in mijn inbox.

ps. smeergeld en omkoping zijn toegestaan. Sextapes van mij zijn niet in omloop, een frame is te lang voor mijn escapades :devil

El Ma-kri-niii

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2016, 23:04:23
Als we nu voor elk nieuwsbericht een nieuw topic moeten openen dan open ik hierbij een elftal vacatures.

Met spoed gezocht: 10 enthousiaste en objectieve moderators en een dito administrator.

Kerntaak: Toezicht houden op het vervuilen van het forum. Hoofdzakelijk dus slotjes en verplaatsen van topics.

Sollicitatie met CV en referentie graag in mijn inbox.

ps. smeergeld en omkoping zijn toegestaan. Sextapes van mij zijn niet in omloop, een frame is te lang voor mijn escapades :devil
Kun je een salarisindicatie geven?

Vedetski

:koffie

Dokkumer

Citaat van: Vedetski op januari 13, 2016, 23:12:06
50  :grolsch bruto per dag
Eens per jaar een gezellig avondje met je collega's en een exclusief deel van de actieve forumgangers.

Op eigen kosten uiteraard :devil

Vedetski

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2016, 23:23:54
Eens per jaar een gezellig avondje met je collega's en een exclusief deel van de actieve forumgangers.

Op eigen kosten uiteraard :devil

Prima vacature!

Ik zou zeggen, open een nieuw sollicitatie-topic  w:) 8P
:koffie