Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mart Dijkstra

Gestart door AL, februari 16, 2013, 08:19:09

Vorige topic - Volgende topic

AL

Ik zie dat er nog geen topic is over deze centrale verdediger.
Krijgt hier nog wel eens kritiek, maar ik vind hem wel degelijk sterk bezig dit seizoen.
Gisteren een van de beteren.
Ik zou zeggen verlengen.

De Gast

Gister goed staande gehouden samen met vd Laan. Petje af.

Goudvinger

Als je een rode kaart pakt, pak hem dan spektaculair  :rodekaart

brambo3004

Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:59:43
Als je een rode kaart pakt, pak hem dan spektaculair  :rodekaart

Haha, ja zoals Rose dat deed, en die wordt sindsdien verguisd (en niet meer dan terecht :R)

dennisw8


richard

Citaat van: AL op februari 16, 2013, 08:19:09
Ik zie dat er nog geen topic is over deze centrale verdediger.
Krijgt hier nog wel eens kritiek, maar ik vind hem wel degelijk sterk bezig dit seizoen.
Gisteren een van de beteren.
Ik zou zeggen verlengen.

Bist ziek of su? Wat een draak van een voetballer geen tempo niks durven niet kort op de man geen coaching.......weg met die vent!!

DeChef

Citaat van: richard op maart 05, 2013, 12:38:33
Citaat van: AL op februari 16, 2013, 08:19:09
Ik zie dat er nog geen topic is over deze centrale verdediger.
Krijgt hier nog wel eens kritiek, maar ik vind hem wel degelijk sterk bezig dit seizoen.
Gisteren een van de beteren.
Ik zou zeggen verlengen.

Bist ziek of su? Wat een draak van een voetballer geen tempo niks durven niet kort op de man geen coaching.......weg met die vent!!

Maar wel de enige die van achteruit nog wel eens een mooie lange bal bij de buitenspelers op de stropdas legt.

Goudvinger

Citaat van: DeChef op maart 05, 2013, 12:47:13
Citaat van: richard op maart 05, 2013, 12:38:33
Citaat van: AL op februari 16, 2013, 08:19:09
Ik zie dat er nog geen topic is over deze centrale verdediger.
Krijgt hier nog wel eens kritiek, maar ik vind hem wel degelijk sterk bezig dit seizoen.
Gisteren een van de beteren.
Ik zou zeggen verlengen.

Bist ziek of su? Wat een draak van een voetballer geen tempo niks durven niet kort op de man geen coaching.......weg met die vent!!

Maar wel de enige die van achteruit nog wel eens een mooie lange bal bij de buitenspelers op de stropdas legt.

Los van het feit of dat wel of niet het geval is, als centrale verdediger wordt je primair op de je verdedigende en opbouwende kwaliteiten beoordeeld. En deze zijn helaas onvoldoende.

Holwerd voor Cambuur

Verdedigend gaat het nog, maar opbouwend.... :O Durft alleen maar naar Bakens te spelen. Komt ook omdat hij nooit opendraait. Kijkt niet eens waar Droste staat.
En als er dan es een pass naar voren wordt ingespeeld, belandt ie meestal bij de verkeerde kleur :zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Ruppppert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2013, 16:56:53
Verdedigend gaat het nog, maar opbouwend.... :O Durft alleen maar naar Bakens te spelen. Komt ook omdat hij nooit opendraait. Kijkt niet eens waar Droste staat.
En als er dan es een pass naar voren wordt ingespeeld, belandt ie meestal bij de verkeerde kleur :zucht
bist niet de enige die dat op viel

AL

Citaat van: Ruppppert op maart 05, 2013, 18:00:41
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2013, 16:56:53
Verdedigend gaat het nog, maar opbouwend.... :O Durft alleen maar naar Bakens te spelen. Komt ook omdat hij nooit opendraait. Kijkt niet eens waar Droste staat.
En als er dan es een pass naar voren wordt ingespeeld, belandt ie meestal bij de verkeerde kleur :zucht
bist niet de enige die dat op viel

Hij is niet de enige. Bakens blijft rustig en doet het meestal wel goed (al heb ik hem ook wel eens simpele ballen zien inleveren).
Maar voor de rest zijn de centrale verdedigers (die we nog hebben) voetballend gewoon beperkt. Martijn vind ik nog meer ballen inleveren dan Mart overigens.

Blijkbaar hoort dit bij het huidige niveau van de jupiler leauge, want ik heb dit seizoen nog maar weinig centrale verdedigers gezien die over voetballend vermogen beschikken. Ik heb de nieuwe Albert van der Haar nog niet gezien!!

denistel

verdedigers horen in de 1e plaats te verdedigen he,,als ze de bal hebben dan
moeten ze em inleveren bij de middenvelders en die moeten em weer verplaatsen
naar de spitsen.aangezien bakker op dit moment zwemt zou ik oebele op 10 zetten
aangezien die wel het spel kan verdelen en steekpasjes kan geven.
verder zou ik alles veel verder naar voren willen hebben zo dat de boel
veel beter aansluit en alles makkelijker zal gaan.nu wordt de spits soms
ingespeeld en is er achter hem 20 meter niks.hoe wil je dan aanvallen opzetten.
en zet de vries er maar eens in tenminste 1 die er in beukt.

--------------------------------------------telgenkamp-----------------------------------

            de vries-----------------------------bakens                          bijker


                               makrini-------------------------------vd laan



                                    schokker                             diemers


    hiwat                                         hemmen                                         adnane

kun je wel zeggen dat is zelfmoordvoetbal maar ik denk we zelf er veel meer door gaan scoren en we veel leuker voetbal gaan zien.

MP4L


Mart Dijkstra verlengt contract met 2 jaar

SC Cambuur en Mart Dijkstra hebben overeenstemming bereikt over een nieuw twee jarig contract met een optie voor nog een jaar. De verdediger (22)  had een aflopend contract in Leeuwarden. Eerder is de optie van Martijn van der Laan gelicht, waardoor hij nu een contract heeft t/m seizoen 13/14.

YellowBlue

Ondanks dat hij hier de nodige kritiek krijgt, ben ik blij dat hij bijgetekend heeft.
Sterke jongen, nog maar 22 jaar en naast een type als Bakens verdedigd hij solide.
Heeft een goede trap en kan ook op het middenveld spelen. Ja er zijn nog zat verbeterpunten maar dat hebben alle jonge spelers.

wietze

Beste mede supporters,

Reeds hebben wij voor onze actie een geweldig Cambuur thuis shirt ontvangen. Gedragen door speler: Mart Dijkstra en gesigneerd.

Wij krijgen op een of andere manier steeds een foutmelding op Marktplaats en willen het daarom via het forum bekend maken. Misschien is er een Cambuur supporter die een mooi bedrag over heeft voor Kika. U kunt een bod uitbrengen via: kikashirts@gmail.com