Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tom Hiariej rugnummer 24

Gestart door marrumer, januari 11, 2016, 14:43:54

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Welkom  :proost

Harry L.

Welkom. Geld is dus echt op nu _O_

scc-aaron

Versterking! |:) Welkom Tom

Gasgeve


Moira


El Ma-kri-niii

Olé, olé, Tom Hiariej! Dit kan precies op de melodie van Olé, olé, Dennis van der Ree.

Dokkumer

Verrassend en zeker een versterking. Welkom Tom!!


Meer details nog niet bekend? Heb namelijk verder nog niet gekoekeloerd en de info is hier ook summier :P

denistel

welkom bij de mooiste club en maak er wat van

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 15:10:59
Verrassend en zeker een versterking. Welkom Tom!!


Meer details nog niet bekend? Heb namelijk verder nog niet gekoekeloerd en de info is hier ook summier :P

Nog niet, via de officiële kanalen is nog niets bekend gemaakt. Ype Smid heeft alleen getwitterd dat Hiariej op weg is naar Cambuur. Ik hoop zelf stiekem op een optie tot koop.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe


PePe

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2016, 15:16:22
Nog niet, via de officiële kanalen is nog niets bekend gemaakt. Ype Smid heeft alleen getwitterd dat Hiariej op weg is naar Cambuur. Ik hoop zelf stiekem op een optie tot koop.

Zal hier wel niet heen komen voor een kop koffie?

denistel


Collingwood

Citaat van: PePe op januari 11, 2016, 15:18:50
Zal hier wel niet heen komen voor een kop koffie?

Nee, lijkt me wel dat hij hier gaat spelen. Gaat mij er om dat er verder nog geen details over de deal naar buiten zijn gebracht.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2016, 15:16:22
Nog niet, via de officiële kanalen is nog niets bekend gemaakt. Ype Smid heeft alleen getwitterd dat Hiariej op weg is naar Cambuur. Ik hoop zelf stiekem op een optie tot koop.
Mennenga van het DvhN ook niet? Die is anders altijd wel goed ingelicht. En anders onze eigen "pseudo" Henk A.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 15:22:34
Mennenga van het DvhN ook niet? Die is anders altijd wel goed ingelicht. En anders onze eigen "pseudo" Henk A.

Ja, Mennega meldde dat Cambuur hem wil huren en dat hij zelf ook wel wil. Maar hij zei ook dat de clubs er nog uit moeten komen. Henk A. nam het over van de LC die zich weer op de tweet van Ype Smid lijken te baseren.

(Maar nogmaals, ik trek niet in twijfel dat Hiariej hier gaat spelen, gaat mij om de details.)
Kalmte alleen kan u redden.