Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Interview Martijn van der Laan

Gestart door renesmidje, februari 12, 2013, 13:26:30

Vorige topic - Volgende topic

renesmidje

Voor supportersmagazine 't Hertsje heb ik laatst een interview gehouden met onze linksback Martijn van der Laan. Het verhaal is tevens hier te lezen: http://renesmid.wordpress.com/2013/02/12/van-der-laan-op-amateurbasis-blijven-was-geen-optie/

Sonnema

Mooi verhaal en een geweldige verdediger. Mooi een nieuw contract aanbieden
:thumbsup

ace1974