Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Prima keus, zeker in combinatie met Arne Slot.


carlo de leeuw

Misschien frist het de boel wat op

Shar

Citaat van: YellowBlue op november 12, 2015, 20:27:21
Prima keus, zeker in combinatie met Arne Slot.


Waarom ?( ken die Hulshoff niet dus geen idee waarom de combi met Slot zo goed is)

DCKM

Even over Sipke.
Ik heb hem als voetballer gekend, vele wedstrijden mogen aanschouwen van hem. Heerlijke voetballer waar niks op aan te merken viel. Altijd een goede wedstrijd instelling en tactisch inzicht.
Als trainer op amateurniveau heb ik hem teams beter zien maken, ook als toeschouwer wederom . Ook spelers individueel zijn beter geworden door hem.
Heb enkele oud spelers, die Sipke hebben meegemaakt als trainer, gevraagd naar hun ervaring met Sipke.
Nou stuk voor stuk waren ze positief over hem.
Ik wil Sipke niet ophemelen, maar zeg dit voor de niet Sipke kenners.
Hij heb de papieren en ervaring, ook in het buitenland.
Sipke verdient het om de vertrouwen te krijgen van de supporters om te laten zien, samen met de staf, wat hij in zijn mars heeft.
Mocht het zo zijn dat hij niet goed functioneert dan pas mogen wij hem afkraken. Dus niet op voorhand Sipke al afbranden.
Sipke is ook een echte Cambuur man met geel en blauw bloed.


De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

piene hassus

Dus as Henk afserveerd wudt hewwe de opfolger al in huus.....

PePe

Citaat van: piene hassus op november 14, 2015, 15:10:40
Dus as Henk afserveerd wudt hewwe de opfolger al in huus.....

Dat wudt ie niet!!

Shar

Citaat van: DCKM op november 14, 2015, 10:52:43
Even over Sipke.
Ik heb hem als voetballer gekend, vele wedstrijden mogen aanschouwen van hem. Heerlijke voetballer waar niks op aan te merken viel. Altijd een goede wedstrijd instelling en tactisch inzicht.
Als trainer op amateurniveau heb ik hem teams beter zien maken, ook als toeschouwer wederom . Ook spelers individueel zijn beter geworden door hem.
Heb enkele oud spelers, die Sipke hebben meegemaakt als trainer, gevraagd naar hun ervaring met Sipke.
Nou stuk voor stuk waren ze positief over hem.
Ik wil Sipke niet ophemelen, maar zeg dit voor de niet Sipke kenners.
Hij heb de papieren en ervaring, ook in het buitenland.
Sipke verdient het om de vertrouwen te krijgen van de supporters om te laten zien, samen met de staf, wat hij in zijn mars heeft.
Mocht het zo zijn dat hij niet goed functioneert dan pas mogen wij hem afkraken. Dus niet op voorhand Sipke al afbranden.
Sipke is ook een echte Cambuur man met geel en blauw bloed.



Thnx voor deze info.

hobbes

Citaat van: PePe op november 14, 2015, 17:12:40
Dat wudt ie niet!!

Maar hij blijft ook niet zijn hele leven

Bernardo

Hulshoff: Cambuur moet topfit worden
Door Daan Rieken
Een paar kleine accentwijzigingen, zo noemt Sipke Hulshoff de dingen die bij Cambuur veranderen na het aanstellen van Arne Slot en hem als assistent-trainer. De belangrijkste verandering zit hem mogelijk in het trainingsschema. Cambuur stond gisteren en maandag twee keer per dag op het veld, iets wat voorheen minder vaak gebeurde. In principe is het de bedoeling dat die twee dagen met dubbele oefensessies gehandhaafd blijven. Hulshoff: ,,Als je het voetballend niet altijd aankan, moet je als Cambuur topfit zijn om er in te blijven.

FD.nl

Iemand die heel het stuk heeft toevallig?

El Ma-kri-niii


Bernardo


speculeter

Wat dat vaker trainen betreft...Daar zullen vele Forum leden het roerend mee eens zijn.

Tanjajeah

Citaat van: speculeter op november 18, 2015, 13:02:19
Wat dat vaker trainen betreft...Daar zullen vele Forum leden het roerend mee eens zijn.

Toch gek dat Henk en Sandor daar blijkbaar  het belang niet van in zagen.

Bill Shankly

Citaat van: Tanjajeah op november 18, 2015, 14:09:41
Toch gek dat Henk en Sandor daar blijkbaar  het belang niet van in zagen.

Ja toch raar dat het nu wel gaat gebeuren.

diekhuzen

#44
Als het gaat om trainingsintensiteit dan vind ik dat Henk, de hoofdtrainer, verantwoordelijk is voor de invulling van de training. Terwijl Henk tegen de media altijd vol met lof is over de groep en dat er keihard wordt getraind. Sandor was zelf geen trainingsbeest en vooral een sierpaardje, maar dat zou hij toch zeker niet overbrengen de groep?

Vreemde gang van zaken. Ook dat Sipke zich meteen laat gelden in de media. Ik denk dat het probleem dieper is dan keihard trainen, namelijk gebrek aan kwaliteit, niet ingespeeld elftal (wel trainbaar) en toch wel slechte aankopen.