Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

okkele

welkom bij onze mooie club hulshoff.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dizzhead

Citaat van: denistel op november 12, 2015, 13:41:04
Hulshoff heeft als trainer idd meer ervaring als Sandor en heeft de hoogste papieren.Bij Red Bull Ghana
gewerkt en kon wel weer in het buitenland aan de slag maar wou liever in beeld blijven in Nederland.
Ik had verwacht dat het iemand an buiten de club zou worden om tegen gas te kunnen geven en dan
hoef je niet altijd de clubcultuur te kennen.juist niet denk ik als je tegengas wilt geven.
Sipke vind ik zelf verder een prima gast en kan ook wel pittig zijn denk ik.Ook Slot er bij
is een goeie zaak.

Simpele, frisse analyse. Ik kan me erin vinden. Succes en welkom (terug) Sipke.

sunderland

Citaat van: Scc01 op november 12, 2015, 13:30:42
Geef die vent gewoon een kans man stelletje jankerts. Alsof Sandor zoveel ervaring had, hoor je ook niemand over, nee we wijzen elke keer lekker makkelijk naar vd Vegt als een stelletje meelopers
gaat de meesten er hier niet om Sipke. Sipke is gewoon een goeie gast.

sunderland

En ik sluit mij verder aan bij Denistel. Slot erbij is sowieso goed.

scclwd

Citaat van: sunderland op november 12, 2015, 15:30:55
En ik sluit mij verder aan bij Denistel. Slot erbij is sowieso goed.

Waarom is Slot erbij sowieso goed?

PePe

Het Slot op de deur, nu gaat het achterin ook goed komen.

wiekie1969

Het is denk ik nu wel duidelijk geworden dat Sandor een te grote stempel op de  selectie drukte. Henkie sneeuwde waarschijnlijk wat onder. Met name in het wisselbeleid heb ik het idee.

En dat ie van niks wist? Iedereen lult in zijn eigen straatje, het is ieder voor zich in de voetballerij. Hulshoff is een vriend van hem dus dat zegt mij genoeg.

Ik betwijfel of het nu beter gaat worden, je moet ook naar de kwaliteiten vd selectie zien.

30 goals tegen inmiddels, hiermee win je dus bijna geen wedstrijden.



pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op november 12, 2015, 16:31:21
Het is denk ik nu wel duidelijk geworden dat Sandor een te grote stempel op de  selectie drukte. Henkie sneeuwde waarschijnlijk wat onder. Met name in het wisselbeleid heb ik het idee.

En dat ie van niks wist? Iedereen lult in zijn eigen straatje, het is ieder voor zich in de voetballerij. Hulshoff is een vriend van hem dus dat zegt mij genoeg.

Ik betwijfel of het nu beter gaat worden, je moet ook naar de kwaliteiten vd selectie zien.

30 goals tegen inmiddels, hiermee win je dus bijna geen wedstrijden.

Laatste 7potjes 8 voor en 10 tegen... geeft al een ander perspectief.. scoren nog te weinig.. gemiddeld 1 per wedstrijd. Achterin 1 gemiddeld tegen laatste 7 is nog te overzien. (Heb het alleen over comp)

Bascambuur

De directie geeft aan dat het al sinds januari 2015 niet goed gaat, dat klopt inderdaad. Sipke Hulshoff en Arne Slot waren vorig seizoen allebei assistent, dus hoezo zou het nu beter gaan?

Scc01

Misschien gaat wel niet beter dat weten we binnenkort pas. Maar veel slechter kan het niet gaan:)
Dus eerst maar even een paar wedstrijden afwachten.

koosZevenaar

Vreselijk wat een stelletje azijn-zeikerds hier.
Als ze niets gedaan hadden was het niet goed geweest, nu hebben ze wat gedaan en het is ook niet goed.
Hoe kun je in vredesnaam verlangen dat er een zwaargewicht van buitenaf aangetrokken word, wie zou dat moeten betalen.
De tendens is hier dat men al afgeschoten is voordat er ook maar een bal geraakt is.
Ik heb net tenen krommend de rubriek over vd Vegt zitten lezen en daar had een "CASUALS LWD" het over dat de TD de mongool was.
Volgens mijmoeten ze zo iemand gelijk van dit forum bannen, waarschijnlijk te dom om te begrijpen wat hij zelf schrijft.
Hulde aan de mensen die positief waren, zijn en blijven.
Klasse JONGENS, jullie zijn mijn HELDEN
Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt in Leeuwarden.

Unknown

Welkom bij de club!
Veel succes

carlo de leeuw

Citaat van: koosZevenaar op november 12, 2015, 19:16:59
Vreselijk wat een stelletje azijn-zeikerds hier.
Als ze niets gedaan hadden was het niet goed geweest, nu hebben ze wat gedaan en het is ook niet goed.
Hoe kun je in vredesnaam verlangen dat er een zwaargewicht van buitenaf aangetrokken word, wie zou dat moeten betalen.
De tendens is hier dat men al afgeschoten is voordat er ook maar een bal geraakt is.
Ik heb net tenen krommend de rubriek over vd Vegt zitten lezen en daar had een "CASUALS LWD" het over dat de TD de mongool was.
Volgens mijmoeten ze zo iemand gelijk van dit forum bannen, waarschijnlijk te dom om te begrijpen wat hij zelf schrijft.
Hulde aan de mensen die positief waren, zijn en blijven.
Klasse JONGENS, jullie zijn mijn HELDEN
Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt in Leeuwarden.
word zo langzamerhand inderdaad een vermoeiende bezigheid al die azijn te lezen.


Unknown

Forum valt nog mee als je leest wat er op Facebook gezegd wordt. Ach het gaat puur om sandor geloof ik.

DayDreamer

Citaat van: Unknown op november 12, 2015, 19:49:41
Forum valt nog mee als je leest wat er op Facebook gezegd wordt. Ach het gaat puur om sandor geloof ik.

Facebook  :_schater Man man dat is voor ouwe moekes man  :zweep