Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: PePe op maart 25, 2026, 22:22:21
De Graaf zal Henk waarschijnlijk niet gaan opvolgen? immers dan hadden ze ook direct wel gecommuniceerd / moeten communiceren!!

Dat dacht ik eerst ook, maar Hek gaf aan dat hij pas heel kort voor de podcast heeft afgesproken het daar te melden, omdat ?hij niet wilde liegen?.

Het kan dus zijn dat de andere kant nog niet helemaal afgerond is

PePe

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 22:32:54
Dat dacht ik eerst ook, maar Hek gaf aan dat hij pas heel kort voor de podcast heeft afgesproken het daar te melden, omdat ?hij niet wilde liegen?.

Het kan dus zijn dat de andere kant nog niet helemaal afgerond is

Henk had bij OF ook kunnen melden dat Edwin hem opvolgt, blijkbaar ligt dit niet zo duidelijk!!

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op maart 25, 2026, 22:37:01
Henk had bij OF ook kunnen melden dat Edwin hem opvolgt, blijkbaar ligt dit niet zo duidelijk!!
Inderdaad, en Cambuur had de opvolging in 1 klap kunnen doen met "vertrek" van Henk...

Lore

Citaat van: PePe op maart 25, 2026, 22:37:01
Henk had bij OF ook kunnen melden dat Edwin hem opvolgt, blijkbaar ligt dit niet zo duidelijk!!

Zeker, dat was logisch geweest. Maat stel dat Cambuur er nog niet uit is met De Graaf, dan kunnen zij dat ook niet melden. Terwijl Henk het perse wilde melden bij OF

upweer

Even wat anders..
Standbeeld is onderhand wel van belang toch? Laten we niet wachten nu Henk dit openbaar heeft gemaakt om een stapje terug te doen. 

Wat vinden jullie? Als de club niks doet dan de supporters zelf maar?
Crowdfunding?

Lowieke

Citaat van: upweer op maart 26, 2026, 10:27:21
Even wat anders..
Standbeeld is onderhand wel van belang toch? Laten we niet wachten nu Henk dit openbaar heeft gemaakt om een stapje terug te doen. 

Wat vinden jullie? Als de club niks doet dan de supporters zelf maar?
Crowdfunding?
Vind dat crowdfunding geen gek idee. Kost het de club niets, die kunnen elke cent wel gebruiken, en kunnen de supporters hun grote waardering voor Henk laten blijken.

Sonnema

Citaat van: upweer op maart 26, 2026, 10:27:21
Even wat anders..
Standbeeld is onderhand wel van belang toch? Laten we niet wachten nu Henk dit openbaar heeft gemaakt om een stapje terug te doen. 

Wat vinden jullie? Als de club niks doet dan de supporters zelf maar?
Crowdfunding?

Inderdaad niet een verkeerd idee. Dat er nog niemand mee begonnen is.

Destroyer

Laten we als supporters iets terug doen. Henk heeft zoveel en nog steeds voor ons betekend. Ik steun het initiatief. Wegens persoonlijke redenen lukt mij het niet dit te beheren. Wie wil het opzetten? Dat standbeeld moet er komen!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

#5333
gewoon in overleg met de club proberen te regelen toch ,
gewoon een rekening nummer van de club en dan daar geld
naar overmaken.

heb al even een balletje opgegooid binnen de club zo dat ze weten
dat dit leeft binnen de supporters.

michello

Ik zou het regelen namens alle supportersclubs. KVC en Culture. Laat die het initiatief nemen en alle inkomsten verzamelen. Dan weten we zeker dat dit goed gaat.  |:)

Destroyer

Citaat van: denistel op maart 26, 2026, 14:28:55
gewoon in overleg met de club proberen te regelen toch ,
gewoon een rekening nummer van de club en dan daar geld
naar overmaken.

heb al even een balletje opgegooid binnen de club zo dat ze weten
dat dit leeft binnen de supporters.
. Mooi dat je het gemeld hebt maar ik vind dit juist een supporters initiatief. Henk heeft toch voor iedereen heel veel betekend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Destroyer op maart 26, 2026, 15:49:57
. Mooi dat je het gemeld hebt maar ik vind dit juist een supporters initiatief. Henk heeft toch voor iedereen heel veel betekend.

snap ik wel maar de club zal toch er bij betrokken moeten worden waar het komt bijvoorbeeld
en hoe je dat gaat regelen

mark1989

Citaat van: Destroyer op maart 26, 2026, 15:49:57
. Mooi dat je het gemeld hebt maar ik vind dit juist een supporters initiatief. Henk heeft toch voor iedereen heel veel betekend.

Ik denk niet dat supporters zoiets zelf moeten regelen. Het moet professioneel aangepakt worden en goed nagedacht worden over de locatie etc. Ik zou dat niet aan supporters overlaten.
Ik vraag me af of Henk hier zelf ook wel heel blij van wordt. Ik denk dat hij liever heeft dat we de club steunen, geen bierglazen op het veld gooien of als een debiel het veld oprennen.

Andy King

Citaat van: PePe op maart 25, 2026, 22:37:01
Henk had bij OF ook kunnen melden dat Edwin hem opvolgt, blijkbaar ligt dit niet zo duidelijk!!

Stel dat dat zo is, dan is het absoluut niet aan Henk dat te melden.
Dat ligt bij de directe/Lars Lambooij.

PePe

Citaat van: Andy King op maart 27, 2026, 17:49:40
Stel dat dat zo is, dan is het absoluut niet aan Henk dat te melden.
Dat ligt bij de directe/Lars Lambooij.

Ik bedoelde dat Henk het had kunnen melden namens Cambuur.