Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Sipke zit wel doed daar denk ik

Jan Sierksma zou het zo maar kunnen worden heeft het bij
Cambuur met zijn jeugdteams goed gedaan en ook bij AZ goed
werk afgeleverd.Wil nu misschien wel de stap als hoofdtrainer in
de ere divisie maken maar het kan ook zo maar heel iemand anders
zijn we gaan het zien.

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op maart 25, 2026, 18:21:32
Heb je nu al iets gehoord of denk je dat?
Heb gehoord dat Jan Sierksma gister bij de wedstrijd was en de afgelopen tijd zijn er meerdere gesprekken geweest..

oost

Man wat een klote nieuws allemaal na zo'n prachtige avond
Sjorstrand weg
Henk weg

Hopelijk komen ze niet met een Ultee of Haar aanzetten.


Eewal

Sierksma nog niet de papieren toch? De Graaf lijkt me erg logisch.

NRG

Henk en Arne klinkt ook wel goed. Kan ie gelijk een spitsje meenemen. Maar serieus, niet iedere trainer zal willen werken met Henk als assistent. Benieuwd of er al een scenario klaar ligt.

Lore

Citaat van: Eewal op maart 25, 2026, 19:39:42
Sierksma nog niet de papieren toch? De Graaf lijkt me erg logisch.

Henk heeft toch de papieren? Dus dat hoeft niet een probleem te zijn

nee,wel?

Nieuwe trainer zonder club en achterban feeling, ligt na wat tegenvallende prestaties toch weer op het hakblok, denk dat henk dan weer als inter8m hoofdtrainer wurdt. |:)

KlinkHamer

Citaat van: NRG op maart 25, 2026, 17:28:21
Dit nieuws doet me meer dan ik ooit had verwacht. Maar gelukkig zijn we nog lang niet van Henk af. Hij heeft vast inspraak in wie zijn opvolger wordt. Dat standbeeld moet er maar snel komen.
De boel niet jinxen aub, bij zijn pensioen graag.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een uitzending....

Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op maart 25, 2026, 19:39:42
Sierksma nog niet de papieren toch? De Graaf lijkt me erg logisch.
Zeker wel, hij was ook trainer bij Jong AZ in de KKD..

Poetser


YellowBlue

Citaat van: oost op maart 25, 2026, 19:25:06
Man wat een klote nieuws allemaal na zo'n prachtige avond
Sjorstrand weg
Henk weg

Hopelijk komen ze niet met een Ultee of Haar aanzetten.
Sjostrand niet zo maar weg, voor 2 miljoen! Als ze dit de komende jaren een beetje vol kunnen houden, blijven we groeien.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

De Graaf zal Henk waarschijnlijk niet gaan opvolgen? immers dan hadden ze ook direct wel gecommuniceerd / moeten communiceren!!

Bernardo

Bedankt voor alles Henk, begrijpelijke keuze. Gelukkig blijft je wel bij onze club  |:)