Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Henk bedankt voor alles. Ik snap volkomen dat je een stap terug doet. Gelukkig blijf je assistent trainer bij cambuur.   |:)

Scc4-ever


Harry L.

Deze zag ik nog niet aankomen, had verwacht dat Henk het nog een jaar zou doen in de eredivisie. Gelukkig blijft hij bij ons, nu hopen dat er een hoofdtrainer aangesteld wordt die met Henk kan lezen en schrijven, dan kan het wel eens heel positief uitpakken voor iedereen. De combi met Lodeweges was destijds ook prima.

Noordcambuur

Krijgen we nog meer nieuws vandaag :?
Nieuwe directeur
Nieuwe commerci?le directeur
Nieuwe hoofdtrainer
Nieuwe spelers

Bankzitter

Nieuw stadion... deze is al te klein :devil

Lore

Citaat van: Eewal op maart 25, 2026, 17:19:35
Ik vind dit een top oplossing!

Ik vind het heel erg raar. Wie wil nu als nieuwe trainer hem in de staf? Drie keer verliezen en iedereen roept om Henk.

Of  zou er al iemand in beeld zijn die Henk graag wil

Derkx R.H.

Jan Sierksma kon het wel eens worden....

Harry L.

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 17:57:01
Ik vind het heel erg raar. Wie wil nu als nieuwe trainer hem in de staf? Drie keer verliezen en iedereen roept om Henk.

Of  zou er al iemand in beeld zijn die Henk graag wil

Dan zou je toch denken aan de Graaf, anders krijg je idd. zo?n Ultee scenario.

Noordcambuur

Citaat van: Harry L. op maart 25, 2026, 18:00:17
Dan zou je toch denken aan de Graaf, anders krijg je idd. zo?n Ultee scenario.
daar dacht ik ook direct aan? :y

mark1989

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 17:57:01
Ik vind het heel erg raar. Wie wil nu als nieuwe trainer hem in de staf? Drie keer verliezen en iedereen roept om Henk.

Of  zou er al iemand in beeld zijn die Henk graag wil

We gaan volgend seizoen sowieso wel eens 3 keer achter elkaar verliezen. Dat zou ook met Henk als hoofdtrainer zijn gebeurt.
Maar Henk kiest hier nu zelf voor dus dit is anders. Hij zal zich moeten schikken in de keuzes van de andere hoofdtrainer. ik denk dat dit prima kan werken. Zolang er maar goede afspraken worden gemaakt. Belangrijk is dat het iemand is die ongeveer op dezelfde manier wil spelen.

Leeuwarder94

Pff alle nieuwtjes opgespaard tot na de promotie. Ben heel benieuwd hoe dat werkt met Henk de Jong als assistent. Lijkt mij niet makkelijk als nieuwe trainer.
De wens is de vader van de gedachte

mark1989

Ik denk dat Cambuur ook niet een trainer wil die alles naar zijn hand wil zetten. Het zal iemand moeten zijn die in dezelfde filisofie en ook in dezelfde formatie speelt.
Met vleugels en lopende mensen op het middenveld. Verdedigers die voetballende oplossing kiezen.

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op maart 25, 2026, 18:00:07
Jan Sierksma kon het wel eens worden....
Heb je nu al iets gehoord of denk je dat?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andy King