Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op maart 24, 2026, 22:48:21
Henk hoort bij ons en verdient een standbeeld en ere schap  |:)
Mooi plekje voor un standbeeld van Henk.
Voor ut stadhouderlijkhof Us Heit van sien  sokkel en oans Henk dur op.  w:)

Cor

Ben niet altijd even blij met Henk, maar wat een prestatie. Trots!!!

Tanjajeah

De supporters die na Dordtrecht-uit vonden dat 'het wel klaar was met Henk'  en dat het tijd was voor een nieuwe trainer  :_schater
(die zullen zich vast ook weer melden als we straks na 3 speelronden onderaan staan)

Poetser

Henk stopt ermee  :| ;(

carlo de leeuw

Klopt indd. Jammer maar begrijpelijk

Eewal

Ik vind dit een top oplossing!

Destroyer

 _O_ ;(

Het is je gegund Henk na alles wat je voor ons gedaan hebt. Geniet van je leven en familie. Gelukkig blijf je bij ons.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Arno A

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2026, 17:20:10
_O_ ;(

Het is je gegund Henk na alles wat je voor ons gedaan hebt. Geniet van je leven en familie. Gelukkig blijf je bij ons.

Ik sluit me  hier volledig  bij aan!

Huizen

Verstandige beslissing. Goed voor zijn (mentale) gezondheid denk ik en ook de situatie thuis speelt natuurlijk mee. Wat een waanzinnige man is dit. Cambuur legend, voor altijd  |:)

Prachtig dat hij minimaal 4 jaar blijft als assistent. Samen zal hij een tandem vormen met een persoon die goed bij hem past.

Poetser

Suver emotioneel van dat filmpje.. pff

NRG

Dit nieuws doet me meer dan ik ooit had verwacht. Maar gelukkig zijn we nog lang niet van Henk af. Hij heeft vast inspraak in wie zijn opvolger wordt. Dat standbeeld moet er maar snel komen.

CambuurAmersfoort

heel gek. het voelt als blijdschap en verdriet in 1.

ontzettend verdrietig omdat deze man het allerbeste uithangbord van onze club is en ik niemand in de voetbalwereld ken die ik net zoveel gun als Henk.
ontzettend blij dat hij, met een beetje geluk nog zeker 4 jaar aan ons verbonden blijft als boegbeeld en assistent. gelukkig worden assistenten wat minder snel ontslagen als het even tegenzit, dus zijn we voorlopig echt nog niet van deze geweldenaar af.

Het grootste icoon wat deze club ooit heeft gehad!

Vlampiep

Henk is voor ons  een icoon die de eerste honderd jaar niet geevenaard zal worden.
Jammer maar o zo begrijpelijk dat hij stop mst zijn huidige functie.als trainer, maar moet dit bericht wel eefkes verwerken na de euforie van gisteravond.

carlo de leeuw

Sipke en Henk lijkt me wel wat  :y

mark1989

De allerbeste trainer van Cambuur ooit. Gaat nooit meer iemand aan komen.
We gaan hem nog missen als hoofdtrainer. Want hij haalde in mijn ogen altijd meer uit een selectie dan er in zat.

Volgende thuiswedstrijd maar allemaal voor hem staan. Wel heel blij dat ie nog gewoon bij ons blijft. Mag van mij een contract voor onbepaalde tijd zijn.