Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: michello op februari 03, 2026, 09:54:54
Duidelijke frustratie bij Henk over de amateuristische gang van zaken rondom de trainingen. (Interview Omrop) Ik kan het me wel voorstellen. Elke keer weer moeten puzzelen om maar een goede ondergrond te vinden, dan weer hier en dan weer daar, of zelfs geen veld. Topsport onwaardig en al helemaal als Eredivisie club.
Het wordt tijd dat er zsm een trainingscomplex gaat komen.

Daar werkt de club ook hard aan, maar dat kun je niet zomaar even regelen. Een trainingscomplex kost ook veel geld. Ik twijfel of het er volgend seizoen al wel is. Ik denk het eigenlijk niet. Maar dan hebben we wel veldverwarming. Dan moeten ze op het hoofdveld trainen in dit soort periodes. maar dat is niet goed voor het veld.

Arno A

Henk de  Jong en de spelers wilden wel even weten hoe Antoinette had gereden. Mooi zeg. Prima inspiratie voor de rest van het seizoen lijkt mij.  _O_ _O_ _O_

Twee keer GOUD voor sporters uit de gemeente Leeuwarden. Huldiging in het Kooi Stadion?

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op februari 21, 2026, 18:07:04
Henk de  Jong en de spelers wilden wel even weten hoe Antoinette had gereden. Mooi zeg. Prima inspiratie voor de rest van het seizoen lijkt mij.  _O_ _O_ _O_

Twee keer GOUD voor sporters uit de gemeente Leeuwarden. Huldiging in het Kooi Stadion?
het zou mooi zijn. w:)

Specuveter

Gewoon Kok Bergsma Antoinette en Marijke huldigen.

Whoestemen

Itzhak de Laat heeft ook goud en hij is net als Tineke de Hulk (brons voor Belgi?) in Leeuwarden geboren.

zeewolde

Volgens website van Rijpma-de jong woont ze nog steeds in dkv?

Inferno-058

Citaat van: Arno A op februari 21, 2026, 18:07:04
Henk de  Jong en de spelers wilden wel even weten hoe Antoinette had gereden. Mooi zeg. Prima inspiratie voor de rest van het seizoen lijkt mij.  _O_ _O_ _O_

Twee keer GOUD voor sporters uit de gemeente Leeuwarden. Huldiging in het Kooi Stadion?
Overdreven. Als deze sporters nou uitbundig Cambuur supporters waren is het een ander verhaal

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op februari 22, 2026, 15:13:01
Overdreven. Als deze sporters nou uitbundig Cambuur supporters waren is het een ander verhaal

Van mogen de dames in schaatsbroek best even langslopen
Area 58

Lore

Citaat van: Inferno-058 op februari 22, 2026, 15:13:01
Overdreven. Als deze sporters nou uitbundig Cambuur supporters waren is het een ander verhaal

Cambuur wil zich graag verbinden met de omgeving, mede omdat de volledige achterban uit de regio komt. Dan zou ik zeker een huldiging doen, voordat een bepaalde andere sekte zich weer als de club van de regio etaleert.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op februari 23, 2026, 08:38:36
Cambuur wil zich graag verbinden met de omgeving, mede omdat de volledige achterban uit de regio komt. Dan zou ik zeker een huldiging doen, voordat een bepaalde andere sekte zich weer als de club van de regio etaleert.
Daar zijn een aantal mensen het niet mee eens, die roepen Cambuur verblindt de omgeving... :zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Derkx R.H. op februari 23, 2026, 09:21:18
Daar zijn een aantal mensen het niet mee eens, die roepen Cambuur verblindt de omgeving... :zweep

Maar wij weten wie dat zijn  :_schater
Henk, held, bedankt

Unknown

Bizar dat ik mee heb gemaakt dat onze club 3 keer is gepromoveerd onder 1 trainer. Voor het eerst 13 jaar terug. En na zijn ziekte deze come back maken. Als er iemand een standbeeld verdient is het Henk. Fucking legend.
Gaf net ook aan dat dit zijn club is. Maar ergens zou het mij niet verbazen dat hij nog eens bij een topclub zou willen trainen, om te zien of het daar ook lukt. Ook financieel interessant natuurlijk. Gun het hem iig wel.
Maar hopelijk blijft ie. En wat prachtig voor hem en ons dat ie het weer flikt.

Destroyer

Citaat van: Unknown op maart 24, 2026, 22:42:05
Bizar dat ik mee heb gemaakt dat onze club 3 keer is gepromoveerd onder 1 trainer. Voor het eerst 13 jaar terug. En na zijn ziekte deze come back maken. Als er iemand een standbeeld verdient is het Henk. Fucking legend.
Gaf net ook aan dat dit zijn club is. Maar ergens zou het mij niet verbazen dat hij nog eens bij een topclub zou willen trainen, om te zien of het daar ook lukt. Ook financieel interessant natuurlijk. Gun het hem iig wel.
Maar hopelijk blijft ie. En wat prachtig voor hem en ons dat ie het weer flikt.

Henk hoort bij ons en verdient een standbeeld en ere schap  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Unknown op maart 24, 2026, 22:42:05
Bizar dat ik mee heb gemaakt dat onze club 3 keer is gepromoveerd onder 1 trainer. Voor het eerst 13 jaar terug. En na zijn ziekte deze come back maken. Als er iemand een standbeeld verdient is het Henk. Fucking legend.
Gaf net ook aan dat dit zijn club is. Maar ergens zou het mij niet verbazen dat hij nog eens bij een topclub zou willen trainen, om te zien of het daar ook lukt. Ook financieel interessant natuurlijk. Gun het hem iig wel.
Maar hopelijk blijft ie. En wat prachtig voor hem en ons dat ie het weer flikt.

Henk is fantastisch en is samen met de Art en Gerald verantwoordelijk voor de grootste gift aan de stad sinds de bevrijding door de Royal Dagroons!

Zo ongelovelijk trots en dankbaar!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 11:41:33
Henk is fantastisch en is samen met de Art en Gerald verantwoordelijk voor de grootste gift aan de stad sinds de bevrijding door de Royal Dagroons!

Zo ongelovelijk trots en dankbaar!

_O_ _O_ _O_  |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt