Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: denistel op december 14, 2025, 22:00:50
Baouf verkopen kan maar dan wel meteen er in af sluiten dat ie
hier nog een half jaar hier blijft spelen.

Dit bedoelde ik dus ook. Stille verkoop, en seizoen hier afmaken.

Wat misschien meer opleverd, in de winter niet verkopen, promoveren, en in de zomer window na enkele competitiewedstrijden in de eredivisie op het laatste moment alsnog verkopen.

Bankzitter

Met een WK in de zomer moet als club of zaakwaarnemer rustig wachten tot de gekte op transfermarkt toeslaat. Bedragen worden dan hoger dan in de winter.
Ook na de zomer is hij nog maar 19.

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op december 14, 2025, 21:41:51
Kunnen wel Blinder niet verhuren aan Leovardia?
Het schijnt dat hij terug kan naar Oostenrijk...

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op december 15, 2025, 09:43:51
Het schijnt dat hij terug kan naar Oostenrijk...
Dat zou een mooie oplossing zijn.
Als je op de training kijkt lijkt het ook altijd net alsof hij" er niet bij hoort".

PePe

Citaat van: Specuveter op december 15, 2025, 09:50:20
Dat zou een mooie oplossing zijn.
Als je op de training kijkt lijkt het ook altijd net alsof hij" er niet bij hoort".

Een teleurgestelde indruk dus. (kan ik me voorstellen)
Cambuur wil promoveren, het is een logische situatie met Binder.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op december 15, 2025, 09:43:51
Het schijnt dat hij terug kan naar Oostenrijk...
geweldige oplossing. Het is ook niet zo dat hij zijn best niet doet en niet in de groep past. Komt gewoon te kort op alle fronten op dit moment en dat zou heel misschien kunnen veranderen maar dan is het seizoen waarschijnlijk ook voorbij.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op december 15, 2025, 12:38:03
geweldige oplossing. Het is ook niet zo dat hij zijn best niet doet en niet in de groep past. Komt gewoon te kort op alle fronten op dit moment en dat zou heel misschien kunnen veranderen maar dan is het seizoen waarschijnlijk ook voorbij.
Wat je zegt klopt zeker, ben ook benieuwd wat we er voor terug krijgen.... :D

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op december 15, 2025, 09:43:51
Het schijnt dat hij terug kan naar Oostenrijk...

Bijna kerstvakantie...  :D

Oebieman

Citaat van: Bankzitter op december 15, 2025, 06:52:40
Met een WK in de zomer moet als club of zaakwaarnemer rustig wachten tot de gekte op transfermarkt toeslaat. Bedragen worden dan hoger dan in de winter.
Ook na de zomer is hij nog maar 19.

Tenzij de bondscoach heeft gezegd dat hij op een hoger niveau moet uitkomen om voor de wk selectie in aanmerking te komen.. Maar voor Cambuur zou de winter niet ideaal zijn. Tenzij het bod echt niet te weigeren is

Lore

Citaat van: Oebieman op december 15, 2025, 14:53:51
Tenzij de bondscoach heeft gezegd dat hij op een hoger niveau moet uitkomen om voor de wk selectie in aanmerking te komen.. Maar voor Cambuur zou de winter niet ideaal zijn. Tenzij het bod echt niet te weigeren is

Stel nou dat het een acceptabel bod komt. Dan kan je toch alleen maar weigeren als er garanties van ome Pieter komen. Ik onze situatie zou het onverantwoord zijn om te "hopen" dat het bod in de zomer nog beter is. Als hij zijn kniebanden afscheurt dan stort zijn waarde in elkaar.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op december 15, 2025, 13:43:17
Wat je zegt klopt zeker, ben ook benieuwd wat we er voor terug krijgen.... :D
hoe is het met jou?

Bankzitter

Citaat van: Lore op december 15, 2025, 15:58:25
Stel nou dat het een acceptabel bod komt. Dan kan je toch alleen maar weigeren als er garanties van ome Pieter komen. Ik onze situatie zou het onverantwoord zijn om te "hopen" dat het bod in de zomer nog beter is. Als hij zijn kniebanden afscheurt dan stort zijn waarde in elkaar.


Bij aantrekken van Sj?strand hebben we ook een risico genomen dat door Kooij was afgedekt (daar hadden we in de problemen gekomen als Pauwels een zware blessure zou oplopen). Dus het zou  op die manier kunnen worden afgesproken.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op december 15, 2025, 15:58:38
hoe is het met jou?
Ben van de hoofdpijn af kan weer met de hond uit..,dus het gaat vooruit..

Lore

Citaat van: Bankzitter op december 15, 2025, 16:11:07

Bij aantrekken van Sj?strand hebben we ook een risico genomen dat door Kooij was afgedekt (daar hadden we in de problemen gekomen als Pauwels een zware blessure zou oplopen). Dus het zou  op die manier kunnen worden afgesproken.

Precies, alleen als risico?s afgedekt worden.

Bankzitter

Citaat van: Oebieman op december 15, 2025, 14:53:51
Tenzij de bondscoach heeft gezegd dat hij op een hoger niveau moet uitkomen om voor de wk selectie in aanmerking te komen.. Maar voor Cambuur zou de winter niet ideaal zijn. Tenzij het bod echt niet te weigeren is

Ook als Baouf geen WK speelt gaat dan de markt pas echt draaien, niet deze winter. Eerst de toplclubs en dat druppelt door naar de clubs daaronder.