Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:19:55
Waar baseer je dat op? Check zijn statistieken...

Vd Hurk is zeker geen droomspits maar was een betere optie geweest dan Binder.

Dat is precies mijn punt. Van den Hurk heeft misschien aardige statistieken, maar allemaal bij teams waarin hij een van de betere was. Eindhoven, Helmond Sport. En ook nog jaren geleden. Hij is nu 32 jaar. Die gaat niet veel beter worden en heeft nul transferwaarde na 1 of 2 jaar.
Daarbij is de spits positie het meeste waard. Daarmee bedoel ik dat je een spits het makkelijkste kan verkopen. Dus als binder er 10 ofzo inschiet gaat zijn transferwaarde flink omhoog.
Dus daarom vind ik sowieso dat een jonge talentvolle spits moet halen ook al zou die iets minder zijn dan een oudere. Los daarvan vind ik Binder beter en meer hebben. En ik denk van den Hurk ook niet zo goed in het systeem van Cambuur past. In de eredivisie komt ie alweer te kort terwijl Binder kan doorgroeien.

sunderland

Citaat van: mark1989 op september 02, 2025, 23:13:23
Dat is precies mijn punt. Van den Hurk heeft misschien aardige statistieken, maar allemaal bij teams waarin hij een van de betere was. Eindhoven, Helmond Sport. En ook nog jaren geleden. Hij is nu 32 jaar. Die gaat niet veel beter worden en heeft nul transferwaarde na 1 of 2 jaar.
Daarbij is de spits positie het meeste waard. Daarmee bedoel ik dat je een spits het makkelijkste kan verkopen. Dus als binder er 10 ofzo inschiet gaat zijn transferwaarde flink omhoog.
Dus daarom vind ik sowieso dat een jonge talentvolle spits moet halen ook al zou die iets minder zijn dan een oudere. Los daarvan vind ik Binder beter en meer hebben. En ik denk van den Hurk ook niet zo goed in het systeem van Cambuur past. In de eredivisie komt ie alweer te kort terwijl Binder kan doorgroeien.
wat een gelul. Heb je ook nagedacht dat het juist knap is dat je met mindere clubs zo goed presteert .

oost

Deze man is echt goud waard voor onze club.
Zijn wissels Zijn soms bedenkelijk maar hij laat cambuur weer swingen |:)

sunderland

Citaat van: oost op september 25, 2025, 08:33:55
Deze man is echt goud waard voor onze club.
Zijn wissels Zijn soms bedenkelijk maar hij laat cambuur weer swingen |:)
wat ik al eerder benoemde en vorig seizoen heel vaak. Henk is goed en zijn staf voegt nu echt iets toe en vorig seizoen absoluut niet

Gabster

Henk kerel, keep up the good work!

9 gespeeld, tweede plaats, een felicitatie award.
In Henk we trust!

Stanley

Wordt Edwin de Graaf niet over het hoofd gezien. Was assistent van Dick Schreuder en laat ook geweldig aanvallend voetbal zien. Henk is hoofdverantwoordelijke, maar Edwin zijn inbreng is misschien niet te onderschatten?

Oud Cambuur

Henk geeft ook bijna geen trainingen dat doen Reinsma en De Graaf en nu ook Kieftenbeld. Henk vult wel aan als hij iets ziet wat niet goed is

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 04, 2025, 18:37:36
Henk geeft ook bijna geen trainingen dat doen Reinsma en De Graaf en nu ook Kieftenbeld. Henk vult wel aan als hij iets ziet wat niet goed is
Weet je of ze wel eens op corners en vrije trappen trainen?

We worden eigenlijk nooit gevaarlijk uit corner of vrije trap.
Ik zie er ook eigenlijk nooit een gedachte achter.

sunderland

Citaat van: Stanley op oktober 04, 2025, 17:25:36
Wordt Edwin de Graaf niet over het hoofd gezien. Was assistent van Dick Schreuder en laat ook geweldig aanvallend voetbal zien. Henk is hoofdverantwoordelijke, maar Edwin zijn inbreng is misschien niet te onderschatten?
helemaal mee eens . Dit MOET wel. Ons Ts was vorig seizoen waardeloos.
Als je ziet hoe we nu voetballen en hoe het tactisch staat is zoveel beter. Tuurlijk hebben we betere spelers maar bijv het uitstellen van een pass of de opbouw of het knijpen bij een aanval van de tegenstander. De buitens die doorlopen langs de achterlijn ipv direct die voorzet te geven.  Absoluut geen toeval

diekhuzen

Grootse aanwinsten zijn echt wel de CV's die echt kunnen voetballen. Buitenspelers met diepte ?n overzicht en dat ontbrak vorige jaar.
Diemers komt veel beter tot zijn recht.

oost

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2025, 20:01:40
helemaal mee eens . Dit MOET wel. Ons Ts was vorig seizoen waardeloos.
Als je ziet hoe we nu voetballen en hoe het tactisch staat is zoveel beter. Tuurlijk hebben we betere spelers maar bijv het uitstellen van een pass of de opbouw of het knijpen bij een aanval van de tegenstander. De buitens die doorlopen langs de achterlijn ipv direct die voorzet te geven.  Absoluut geen toeval

Kom op we kennen henk nual 10 jaar, vorige jaar heeft hij met een hele matige selectie het gewoon goed gedaan. Dit seizoen hebben we gewoon veeeeel betere spelers. Daardoor kun je makkelijker een pas uitstellen of tussen de linies spelen. Vorige seizoen zouden zulke actie gewoon een goal tegen opleveren of veel verlies partijen. Henk is voor cambuur gewoon een top trainer. Maar henk is geen tovenaar en ook afhankelijk van zijn materiaal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2025, 20:01:40
helemaal mee eens . Dit MOET wel. Ons Ts was vorig seizoen waardeloos.
Als je ziet hoe we nu voetballen en hoe het tactisch staat is zoveel beter. Tuurlijk hebben we betere spelers maar bijv het uitstellen van een pass of de opbouw of het knijpen bij een aanval van de tegenstander. De buitens die doorlopen langs de achterlijn ipv direct die voorzet te geven.  Absoluut geen toeval
Henk is zelf ook gegroeid en scherper geworden. Beter hersteld van zijn ingreep.
Henk, held, bedankt

Stanley

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2025, 22:22:32
Henk is zelf ook gegroeid en scherper geworden. Beter hersteld van zijn ingreep.
Dat zal zo zijn, maar vorig seizoen is hier eindeloos geroepen dat het tactisch niet deugde en dat Rene van der Wei moest komen.
Buiten dat er betere spelers zijn gekomen, is de speelstijl verbetert en zijn er herkenbaarder patronen zichtbaar. Niets ten nadele van Henk hoor.

Eewal

Ik functioneer ook beter met goede collega's om me heen die hun mening durven te geven. Vorig jaar alleen maar ja- knikkers naast Henk. Ik ben wel nieuwsgierig hoe onze assistent het hier bevalt. Is hij al eens ge?nterviewd?

Bankzitter

En toch is dit weer een heel herkenbaar als voetbal dat bij Henk en bij Cambuur past. 4-3-3 met de punt naar achteren.
Verdedigers die het middenveld in durven komen. Een verdedigende middenvelder, een passer en een loper.
Buitens die de vrijheid hebben een actie te maken.  Veel diepgang.

Het is dit jaar wel genieten van spelers die ook de kwaliteit hebben om te combineren, passeren en steekballen te geven.