Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:23:55
Laten we alles en iedereen compleet afbranden. En net als die boer van Omrop Fryslan Henk in de zeik zetten.
Omdat we 1 wedstrijd uit tegen een goed dordrecht met 1-0 verliezen.

Ik ben behoorlijk klaar met dit negatieve gezeik. Het is voetbal en soms verlies je en speel je slecht. Als we 2 wedstrijden op rij winnen loopt iedereen de polonaise.
Van verliezen wordt je sterker.  En het hoort er ook gewoon bij.
Vind het wel wat meevallen hoor. Het is vooral Henk die zich erg laat kennen, hij corrigeert zichzelf ook dat ze er ondanks alles wel moeten staan.

Het probleem met de club. We verliezen teveel...

mark1989

Citaat van: Inferno-058 op augustus 09, 2025, 16:31:05
Vind het wel wat meevallen hoor. Het is vooral Henk die zich erg laat kennen, hij corrigeert zichzelf ook dat ze er ondanks alles wel moeten staan.

Het probleem met de club. We verliezen teveel...

Ik vind die gast super irritant en kan er niet naar luisteren. Zulke domme suggestieve vragen. Ook het accent is niet om aan te horen.
En we verliezen niet te veel. Vorig jaar  derde geeindigd met 3 punten achter excelsior. Eerder te hoog dan te laag.

Inferno-058

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:39:19
Ik vind die gast super irritant en kan er niet naar luisteren. Zulke domme suggestieve vragen. Ook het accent is niet om aan te horen.
En we verliezen niet te veel. Vorig jaar  derde geeindigd met 3 punten achter excelsior. Eerder te hoog dan te laag.
Afgelopen seizoen aan het begin teveel puntverlies geleden, en het lijkt dit seizoen weer te gaan gebeuren. 3e plek was meer geluk dan wijsheid

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:39:19
Ik vind die gast super irritant en kan er niet naar luisteren.

Interview niet gezien, maar hij zat maandag ook bij de SportCast. Ik moet zeggen: even wennen :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:23:55
Laten we alles en iedereen compleet afbranden. En net als die boer van Omrop Fryslan Henk in de zeik zetten.
Omdat we 1 wedstrijd uit tegen een goed dordrecht met 1-0 verliezen.

Ik ben behoorlijk klaar met dit negatieve gezeik. Het is voetbal en soms verlies je en speel je slecht. Als we 2 wedstrijden op rij winnen loopt iedereen de polonaise.
Van verliezen wordt je sterker.  En het hoort er ook gewoon bij.
ik ben ook klaar met dat goed praterij.

Inferno-058


NRG

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:39:19
Ik vind die gast super irritant en kan er niet naar luisteren. Zulke domme suggestieve vragen. Ook het accent is niet om aan te horen.
En we verliezen niet te veel. Vorig jaar  derde geeindigd met 3 punten achter excelsior. Eerder te hoog dan te laag.


Vorig seizoen derde inderdaad. Met meer geluk dan wijsheid. Voetbal was meestal niet om aan te gluren. Ik wil dit seizoen eindelijk wel weer eens vermaakt worden. En ik ben ook helemaal klaar met spelers die niet ?fit? zijn. Kom op zeg het is augustus. Begin van het seizoen. De selectie hoort fit en gretig aan het nieuwe seizoen te beginnen.

Noordcambuur

Henk is een knuffelbeer?.

Oud Cambuur

Tja het hedendaagse voetbal gaat alleen maar om data 10 jaar geleden had er nog nooit iemand van gehoord nu krijg ze een riempje om er na 6 keer heen en weer rennend achter te komen via data dat de speler niet fit is ik heb er helemaal niks mee

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 19:38:05
Tja het hedendaagse voetbal gaat alleen maar om data 10 jaar geleden had er nog nooit iemand van gehoord nu krijg ze een riempje om er na 6 keer heen en weer rennend achter te komen via data dat de speler niet fit is ik heb er helemaal niks mee


wie heeft er wel wat mee van de supporters niemand toch.

V-man

We haalden de niet fitte spelers der uit. Waarom deze dan opstellen? Henk = de Henk en zegt het wel voor elkaar te krijgen. Vrijdag FC Ultee! Prestige wedstrijdje!

Noordcambuur

Volgens mij waren het er 5 niet helemaal fit B.v.
Galvez
Amofa
Binder
D.Visser
En nog ??n.

Maar ik ben een tijdje een training bekeken maar mam man man wat lopen v??l trainers rond.
Ik heb gisteren gelezen dat tussen 12 - 14 trainers rond lopen klopt het verhaal :?
Kieftenbelt is ook toegevoegd aan de technische staf deze komt maar waarom?

Whoestemen

Je bent derde geworden omdat je de punten gepakt hebt. Niet zoveel te maken met geluk. Elk jaar is helaas een opbouwjaar. Zeker de eerste wedstrijden is het nog afwachten. Vond het karakter met 10 beter dan met 11, dat zijn zaken om mee aan de slag te gaan en hopen dat iedereen snel fit wordt. Dan kan je prima bij de eerste 5 spelen.

Blijft natuurlijk kut zo?n pot. Daar baal ik ook van. Helemaal omdat Dordrecht er ook nog niet helemaal was. Maar fitter er scherper zeker. Dure lessen voor Mulders en Berkhout. Met een beetje geluk leren ze daar van.

Op naar vrijdag.

Noordcambuur

Citaat van: Whoestemen op augustus 10, 2025, 10:36:21
Je bent derde geworden omdat je de punten gepakt hebt. Niet zoveel te maken met geluk. Elk jaar is helaas een opbouwjaar. Zeker de eerste wedstrijden is het nog afwachten. Vond het karakter met 10 beter dan met 11, dat zijn zaken om mee aan de slag te gaan en hopen dat iedereen snel fit wordt. Dan kan je prima bij de eerste 5 spelen.

Blijft natuurlijk kut zo?n pot. Daar baal ik ook van. Helemaal omdat Dordrecht er ook nog niet helemaal was. Maar fitter er scherper zeker. Dure lessen voor Mulders en Berkhout. Met een beetje geluk leren ze daar van.

Op naar vrijdag.
die overtreding van Berkhout was wel heel ongelukkig en zwaar bestraft .

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2025, 10:29:27
Maar ik ben een tijdje een training bekeken maar mam man man wat lopen v??l trainers rond.
Ik heb gisteren gelezen dat tussen 12 - 14 trainers rond lopen klopt het verhaal :?
Kieftenbelt is ook toegevoegd aan de technische staf deze komt maar waarom?

https://cambuur.nl/eerste-elftal/technische-staf/

Hier staan er 14, maar veel meer dan die eerste 7-8 zullen toch niet op het veld staan?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021