Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Henk heeft bij de directie zijn zorgen geuit over hoe de selectie er momenteel uitziet. Maar hij is afhankelijk van budget en waarmee Lambooij overeenstemming mee kan bereiken. Neem van mij aan dat er al menig voetballer hier heen kon maar dat de persoonlijke eisen van die spelers te hoog waren. Henk is afhankelijk van het materiaal wat hem terbeschikking wordt gesteld en daarmee moet hij het doen

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juli 20, 2025, 13:03:15
Henk heeft bij de directie zijn zorgen geuit over hoe de selectie er momenteel uitziet. Maar hij is afhankelijk van budget en waarmee Lambooij overeenstemming mee kan bereiken. Neem van mij aan dat er al menig voetballer hier heen kon maar dat de persoonlijke eisen van die spelers te hoog waren. Henk is afhankelijk van het materiaal wat hem terbeschikking wordt gesteld en daarmee moet hij het doen
daf zijn idd de feiten

sunderland

Citaat van: Poetser op juli 20, 2025, 11:38:42
Klopt hoor.

Toen Henk zei bij de eerste twee heb ik mijn seizoenkaart gekocht.

Nu zegt Henk toch niet bij de eerste twee. Nu ga ik morgen mijn seizoenkaart inleveren.

Ik ga ook aangifte doen van misleiding.
dan moet Henk zelf ook aangifte doen, hij is zelf ook misleid. Hij is een echte gentleman en gaat niet zeiken want dat brengt alleen maar negativiteit

Jandehulk

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 13:44:18
dan moet Henk zelf ook aangifte doen, hij is zelf ook misleid. Hij is een echte gentleman en gaat niet zeiken want dat brengt alleen maar negativiteit
is zo ..maar het vreet wel aan hem...hij wil ook graag meedoen en ziet ook wel dat het niet best is...lambooij moet wat meer financi?le middelen krijgen na de verkopen van Nieling , Mercera en Pauwels ...

sunderland

Citaat van: Jandehulk op juli 20, 2025, 13:59:34
is zo ..maar het vreet wel aan hem...hij wil ook graag meedoen en ziet ook wel dat het niet best is...lambooij moet wat meer financi?le middelen krijgen na de verkopen van Nieling , Mercera en Pauwels ...
het vreet echt aan hem. Dat zie ik ook, dit gaat hem niet in de koude kleren zitten en dan moet het seizoen nog beginnen. Het bestuur moet beter op hem passen

Jandehulk

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 15:30:44
het vreet echt aan hem. Dat zie ik ook, dit gaat hem niet in de koude kleren zitten en dan moet het seizoen nog beginnen. Het bestuur moet beter op hem passen
absoluut waar...we weten allemaal wat voor mens Henk is...

Vlampiep

Henk is een topcoach maar geen trainer. Samen met een assistent die hem kan aanvullen is zo'n duo in staat tot op grote hoogte spelers te laten presteren. Hij heeft een grote aaibaarheids factor en is toegankelijk voor iedereen. Zo'n coach krijg je nooit weer voor dit budget en daarom is het belangrijk dat de bestuursleden en TD/ technisch maneger hem in bescherming  nemen en met tegenvallende resultaten vanwege budgetgebrek voor spelers onvoorwaardelijk steunen. Hopelijk is onze nieuwe assistent een prima aanvulling zodat deze 2 alles uit de nu nog matige selectie weten te persen.
Hij is niet heilig, maar wel een oprecht en pracht mens die hopelijk nog jaren bij de club zal blijven.

papier

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 15:30:44
het vreet echt aan hem. Dat zie ik ook, dit gaat hem niet in de koude kleren zitten en dan moet het seizoen nog beginnen. Het bestuur moet beter op hem passen

De TM heeft toch aangegeven top 5 of 6? Daarmee hebben ze in tegenstelling tot vorig seizoen Henk wat meer ruimte gegeven?

Vlampiep

Citaat van: papier op juli 20, 2025, 17:18:03
De TM heeft toch aangegeven top 5 of 6? Daarmee hebben ze in tegenstelling tot vorig seizoen Henk wat meer ruimte gegeven?
Maar als er weinig kwaliteit bij komt, hem ook onvoorwaardelijk steunen als harde kern zich begint te roeren en niet als Pilatus hun handen in onschuld wassen. Vorig seizoen zat Henk ook op de schopstoel.

papier

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 17:35:36
Maar als er weinig kwaliteit bij komt, hem ook onvoorwaardelijk steunen als harde kern zich begint te roeren en niet als Pilatus hun handen in onschuld wassen. Vorig seizoen zat Henk ook op de schopstoel.

Toen hield de TM, en directie overigens ook, de kaarten achter de hand over wat nou wel/niet de doelstelling is. In ieder geval heeft de TM nu aangegeven dat die niet top 2 is. Nu doet in ieder geval de TM dat niet, dus wat dat betreft is er meer back up.

Bankzitter

Er komt nog een rechtsback, CV, linksback en rechtbuiten (minimaal). Waarbij er hopelijk ook gekeken wordt naar ervaring en of spelers op meerdere posities kunnen spelen.

Daarna kun je zeggen hoe we ervoor staan, dat is nu na het wegvallen van Mercera, Pauwels en Galvez gewoon niet te zeggen.

En ben er van overtuigd dat er van de O21 ook minimaal 2 volwaardige selectiespelers opstaan zoals Mercera vorig seizoen ook "ineens"vast in de basis kwam.

denistel

#5051
de harde kern gaat henk natuurlijk nooit aanvallen,

misschiens een kijken naar wat voor selectie je hebt en vandaar
uit een plan maken, je kunt wel een bepaalde gedagte over de
speelwijze hebben maar als we daarvoor e spelers niet hebben
dan moet er wat anders bedacht worden,

Gabster

Citaat van: papier op juli 20, 2025, 17:40:18
Toen hield de TM, en directie overigens ook, de kaarten achter de hand over wat nou wel/niet de doelstelling is. In ieder geval heeft de TM nu aangegeven dat die niet top 2 is. Nu doet in ieder geval de TM dat niet, dus wat dat betreft is er meer back up.

Vorig seizoen was van te voren bekend dat top 5 de doelstelling was.
Kijk de videos er nog Maar eens op terug.

In Henk we trust!

Bankzitter

ja, de discussie was top 5 of top 8. En eigenlijk een onzinnige discussie want beide is PO.
En achteraf helemaal omdat je derde eindigt, dus makkelijk top5.

Zo onhandig zullen ze dit seizoen toch niet opnieuw zijn. Eigeblijk kun je doelstelling pas op 1 september bepalen en dan in de winterstop eventueel bijstellen.

Josli

Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2025, 17:49:21
Er komt nog een rechtsback, CV, linksback en rechtbuiten (minimaal). Waarbij er hopelijk ook gekeken wordt naar ervaring en of spelers op meerdere posities kunnen spelen.

Daarna kun je zeggen hoe we ervoor staan, dat is nu na het wegvallen van Mercera, Pauwels en Galvez gewoon niet te zeggen.

En ben er van overtuigd dat er van de O21 ook minimaal 2 volwaardige selectiespelers opstaan zoals Mercera vorig seizoen ook "ineens"vast in de basis kwam.

Ik roep het nu al een jaar. En ik blijf het roepen. Het probleem zit NIET in deze posities. Het probleem zit op het middenveld. Maar van we gaan alles wijzigen behalve het middenveld. Ik vind dat zorgwekkend. Individueel redelijke spelers, maar samen onder de maat. Sommigen zien hier iets in Rolke en Nartey. Dat zijn ook prima spelers. Maar niet met Diemers en Souren.