Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

H? knuffelbeer verdomme het was een drama op houden met knuffelen en aanpakken de hap.

Oud Cambuur

Citaat van: Naastismis op juli 19, 2025, 21:18:06
Bij de bovenste twee,succes!! Zal die wel gezegd hebben om maar seizoenkaarten te verkopen...De loze woorden trappen supporters niet meer in,Henk! Gewoon eerlijk zijn waar het op staat.
Beter volgen is lang bijgesteld naar top 5

Naastismis

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2025, 21:31:06
Beter volgen is lang bijgesteld naar top 5

Nadat de seizoenkaarten al verlengd waren... We worden gewoon in de zeik genomen.

Oud Cambuur

Mooi niet meer komen dan wat een gezeik. Je hebt nog 3 weken tot de competitie je bent 2 van je basis kwijtgeraakt heeft tijd nodig om die te vervangen. Henk regelt die transfers niet he

Bankzitter

Als clubs de hoofdprijs willen betaln, dan kun je een transfer niet weigeren. Die spelers gaan wel vervangen worden voor de competititie start, net als Galvez als die niet komt.

Er is inmiddels budget... een deel van de 2,7 miljoen (!!) kan worden besteed.
Sjoland konden ze ook 3 ton voor betalen, dus er is gewoon geld.



Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Naastismis op juli 19, 2025, 21:36:42
Nadat de seizoenkaarten al verlengd waren... We worden gewoon in de zeik genomen.

Misschien mag je em nog inleveren?  :)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Jandehulk

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 21:56:51
Misschien mag je em nog inleveren?  :)
ook weer zo'n onnozele opmerking...hij heeft toch gewoon gelijk man ,zei Henk zelf ook.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 19, 2025, 22:02:22
ook weer zo'n onnozele opmerking...hij heeft toch gewoon gelijk man ,zei Henk zelf ook.

"Ik voel mij in de zeik genomen", dan lees ik dat als: Ik zou eigenlijk geen SK nemen, maar omdat Henk zei: we gaan voor positie 1-2, heb ik t?ch maar een SK genomen!
Dan kun je toch beter maandag naar de administratie gaan en je geld terugvragen?
Wat boeit het nou wat de doelstelling is? Je zit er toch wel, ga ik vanuit.

Maar dit zul je ook wel weer onnozel vinden :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:13:34
"Ik voel mij in de zeik genomen", dan lees ik dat als: Ik zou eigenlijk geen SK nemen, maar omdat Henk zei: we gaan voor positie 1-2, heb ik t?ch maar een SK genomen!
Dan kun je toch beter maandag naar de administratie gaan en je geld terugvragen?
Wat boeit het nou wat de doelstelling is? Je zit er toch wel, ga ik vanuit.

Maar dit zul je ook wel weer onnozel vinden :thumbsup
_O_

Vlampiep

De enige basisspeler die voetbalt met zijn hart en niet te beroerd is mee te verdedigen.
Het lijkt mij dan ook absoluut een omissie om i  dit "kringloop"elftal te kunnen floreren.
Balk heeft het afgelopen seizoen meer dan goed gedaan, dus gewoon een zekerheidje in een goede selectie.

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 19, 2025, 22:13:34
"
Wat boeit het nou wat de doelstelling is? Je zit er toch wel, ga ik vanuit.

Maar dit zul je ook wel weer onnozel vinden :thumbsup

Dat is het belangrijkste bij een betaald voetbalclub. Een doelstelling.

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 11:21:11
Dat is het belangrijkste bij een betaald voetbalclub. Een doelstelling.

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat het succes te danken is aan de doelstelling  :_schater

DayDreamer

Nartey - Diemers - Souren - Duutser ,  hele vorige seizoen al een drama, veel te weinig creativiteit, hier hadden ze moeten doorselecteren, hier moet echt een topper bij, met veel creativiteit.
En die spitspositie blijft ook een drama.

Anders is het voor Henk, van spelen naar top 2 en promotie, naar thuis zitten met de kerst en veel frustratie.

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 11:21:11
Dat is het belangrijkste bij een betaald voetbalclub. Een doelstelling.

Er hoort natuurlijk wel een plan en basisvoorwaarden bij om zo'n doelstelling te gaan halen... en die zijn wel belangrijk voor succes.

Zou je zomaar lukraak spelers gaan kopen dan zit je met een selectie met 15 aanvallers , 3 verdedigers en een middenvelder en een miljoenenschuld.

Poetser

Citaat van: Naastismis op juli 19, 2025, 21:36:42
Nadat de seizoenkaarten al verlengd waren... We worden gewoon in de zeik genomen.

Klopt hoor.

Toen Henk zei bij de eerste twee heb ik mijn seizoenkaart gekocht.

Nu zegt Henk toch niet bij de eerste twee. Nu ga ik morgen mijn seizoenkaart inleveren.

Ik ga ook aangifte doen van misleiding.