Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Het is toch ook echt onzin dat je iemand met de papieren moet hebben omdat die gene misschien Henk kan opvolgen over 2 jaar. Het belangrijkste is toch gewoon dat er iemand komt die Henk aanvult.  :X

Bankzitter

Citaat van: Oud Cambuur op juni 15, 2025, 22:42:28
Van der weij heeft de juiste papieren niet helaas
Wel de papieren voor assistent. Nog niet voor hoofdtrainer maar volgens mij wel op de cursus.

JSE

Citaat van: denistel op juni 15, 2025, 14:44:30
zekers er wie gaat het wel doen assistent bij Cambuur Lambooy zegt
in de LC we maken er niet super haast mee degene die het wordt moet
zich toch aansuiten voor de plannen die zijn gemaakt dus ja wat heb
je dan een assistent we moeten juist 1 hebben die tegengas geeft en
dingen anders ziet en zou doen.

Dit vind ik dus ongekend! Henk geeft n.a.v. afgelopen seizoen aan dat het de eerste wedstrijden nog niet liep omdat de staf aan elkaar moest wennen. En dan ga je nu als dezelfde situatie weer cre?ren? Idioot!

Jeroen Burghout was wennen, maar wel goed! Over twee jaar heeft hij verdomme zijn diploma ook nog!

Iemand qua profiel minder dan Burghout is onacceptabel nadat hij is weggestuurd, maar schijnbaar onvindbaar.
Arrogant van Lambooij! Nooit je oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt!


sunderland

Citaat van: JSE op juni 16, 2025, 06:41:03
Dit vind ik dus ongekend! Henk geeft n.a.v. afgelopen seizoen aan dat het de eerste wedstrijden nog niet liep omdat de staf aan elkaar moest wennen. En dan ga je nu als dezelfde situatie weer cre?ren? Idioot!

Jeroen Burghout was wennen, maar wel goed! Over twee jaar heeft hij verdomme zijn diploma ook nog!

Iemand qua profiel minder dan Burghout is onacceptabel nadat hij is weggestuurd, maar schijnbaar onvindbaar.
Arrogant van Lambooij! Nooit je oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt!
vreemd dat je over Burghout begint, beste jongen daar niet van maar het was wel duidelijk dat ons ts elkaar niet aanvulde en vooral op tactisch gebied niet . Dan moet je wat anders toch? Verder heb je gelijk

Poetser

Ja maar.. ja maar.. hij kon zo goed uitjes regelen!

Bankzitter

Lambooij speelt in ieder geval niet op safe, hij wil voorruit en neemt risico en is ook niet bang en loopt niet weg voor moeilijke keuzes en discussies.
Daar mag je wat van vinden en zal intern ook wel eens botsen maar denk wel dat het goed is.

Burghout zou O21 natuurlijk wel kunnen gaan doen nu die trainer daar weg is, maar denk dat ze intern eentje doorschuiven.

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 16, 2025, 10:03:26
Lambooij speelt in ieder geval niet op safe, hij wil voorruit en neemt risico en is ook niet bang en loopt niet weg voor moeilijke keuzes en discussies.
Daar mag je wat van vinden en zal intern ook wel eens botsen maar denk wel dat het goed is.

Burghout zou O21 natuurlijk wel kunnen gaan doen nu die trainer daar weg is, maar denk dat ze intern eentje doorschuiven.

Dat is al gepubliceerd Roelofsen schuift door van de o19 naar o21 en van Dam wordt trainer o19

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op juni 16, 2025, 10:47:36
Dat is al gepubliceerd Roelofsen schuift door van de o19 naar o21 en van Dam wordt trainer o19
Roelofsen is toch naar RKC?

Oud Cambuur

Sorry moet Jan Huizinga zijn

JSE

Citaat van: sunderland op juni 16, 2025, 08:27:32
vreemd dat je over Burghout begint, beste jongen daar niet van maar het was wel duidelijk dat ons ts elkaar niet aanvulde en vooral op tactisch gebied niet . Dan moet je wat anders toch? Verder heb je gelijk

Henk had aangegeven wel met hem door te willen. Misschien wel met een derde assistent erbij die dan tactisch meer inbreng zou hebben, dat weet ik niet.


Bernardo

Edwin de Graaf word de nieuwe assistent trainer

sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 20, 2025, 18:10:36
Edwin de Graaf word de nieuwe assistent trainer
denk uitstekende keuze. Oud voetballer

Benniepos

Nu hem maar eens toezingen

Holwerd voor Cambuur

Ken hem van naam natuurlijk maar verder geen beeld bij zijn capaciteiten.
Is oud voetballer ?n al assistent geweest, dus dat is alvast positief.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 20, 2025, 19:15:30
Ken hem van naam natuurlijk maar verder geen beeld bij zijn capaciteiten.
Is oud voetballer ?n al assistent geweest, dus dat is alvast positief.
idd en is volgens mij ook tijdje interim geweest in het slangen nest