Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: JSE op juni 10, 2025, 06:51:32
Go Ahead Eagles straks zonder trainer? Gaan die trekken aan Henk de Jong? Schijnt dat Simonis (ondanks recent verlengen) naar Wolfsburg gaat.. Vorige keer is de naam van Henk toen ook gevallen in Deventer..

Henk heeft inmiddels ongeveer in elk interview sinds 1875 aangegeven dat hij niet weg gaat bij Cambuur. Kan mij het niet voorstellen

CaseP

Mag het niet hopen. Ik ben dominee en droomde vannacht dat ik samen in een Liwwarder kerk  met Henk de preekstoel op moest waarin hij en public bekend maakte dat hij voor drie jaar had getekend als assistent bij Ajax :wall. Gelukkig komen niet al onze dromen uit  :D

Arno A

Boel naar Deventer.

denistel

Citaat van: Arno A op juni 11, 2025, 18:09:14
Boel naar Deventer.

die heeft een pittige klus daar

Arno A

Citaat van: denistel op juni 12, 2025, 13:03:25
die heeft een pittige klus daar

Ja, zullen wel weer de sterkhouders kwijtraken. Misschien dat Schuurman meekomt?

JSE

Dennis v/d Ree nu weer bespreekbaar? Ik lees dat Simonis andere assistenten meeneemt. Van de Ree wordt daarin niet genoemd. Bron NOS.

PePe

Maar Dennis kan toch in Deventer gewoon assistent blijven?

denistel

#4972
Citaat van: PePe op juni 12, 2025, 21:19:42
Maar Dennis kan toch in Deventer gewoon assistent blijven?

zekers er wie gaat het wel doen assistent bij Cambuur Lambooy zegt
in de LC we maken er niet super haast mee degene die het wordt moet
zich toch aansuiten voor de plannen die zijn gemaakt dus ja wat heb
je dan een assistent we moeten juist 1 hebben die tegengas geeft en
dingen anders ziet en zou doen.

De Gast

Er is toch wel ergens een oud voetballer te vinden a la Bosbaard of Slot met een beetje verstand van voetbal. Waarom zo moeilijk en waarom moet het een potenti?le opvolger worden van Henk. Kom op zeg.. toch helemaal geen must.

Oud Cambuur

Citaat van: De Gast op juni 15, 2025, 15:00:23
Er is toch wel ergens een oud voetballer te vinden a la Bosbaard of Slot met een beetje verstand van voetbal. Waarom zo moeilijk en waarom moet het een potenti?le opvolger worden van Henk. Kom op zeg.. toch helemaal geen must.
Voor jou niet voor lambooij schijnbaar wel

denistel

Citaat van: De Gast op juni 15, 2025, 15:00:23
Er is toch wel ergens een oud voetballer te vinden a la Bosbaard of Slot met een beetje verstand van voetbal. Waarom zo moeilijk en waarom moet het een potenti?le opvolger worden van Henk. Kom op zeg.. toch helemaal geen must.

dat is nu 1x het plan wat ze hebben en liefst met de hoogste papieren en niet te veel salaris

Johan-12

Citaat van: denistel op juni 15, 2025, 15:48:27
dat is nu 1x het plan wat ze hebben en liefst met de hoogste papieren en niet te veel salaris
Op papier is dat een leuke gedachte, maar dat kunnen ze beter loslaten. Over 2 seizoenen ziet de wereld er weer anders uit. Zoek nu een assistent die goed Henk en de andere trainers past. Het nu is veel belangrijker dan over 2 jaar.

denistel

Citaat van: Johan-12 op juni 15, 2025, 17:09:46
Op papier is dat een leuke gedachte, maar dat kunnen ze beter loslaten. Over 2 seizoenen ziet de wereld er weer anders uit. Zoek nu een assistent die goed Henk en de andere trainers past. Het nu is veel belangrijker dan over 2 jaar.
uiteraard maar ja zo zien wij het zei houden er aan vast denk ik

sunderland

#4978
Citaat van: denistel op juni 15, 2025, 14:44:30
zekers er wie gaat het wel doen assistent bij Cambuur Lambooy zegt
in de LC we maken er niet super haast mee degene die het wordt moet
zich toch aansuiten voor de plannen die zijn gemaakt dus ja wat heb
je dan een assistent we moeten juist 1 hebben die tegengas geeft en
dingen anders ziet en zou doen.
heel vreemd, heb idee dat ze iemand bij een andere club weghalen. Waarom niet van de wey

Oud Cambuur

Van der weij heeft de juiste papieren niet helaas