Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sunderland op juni 04, 2025, 09:13:37
zo kan ik er wel meer. Dat is toch overal zo. Je kunt ook goud in handen hebben. Je  kunt ook nu op de fiets stappen en omvallen?.

Wat een dooddoener. Het is een prima argument. Het is veel veiliger om assistent te zijn bij pak hem beet Graafschap en in de schaduw te staan van Dijkhuizen dan bij Cambuur in de schaduw van Henk de Jong.

sunderland

Citaat van: papier op juni 04, 2025, 10:03:48
Wat een dooddoener. Het is een prima argument. Het is veel veiliger om assistent te zijn bij pak hem beet Graafschap en in de schaduw te staan van Dijkhuizen dan bij Cambuur in de schaduw van Henk de Jong.
pffff wat een onzin

Bernardo

Citaat van: michello op juni 04, 2025, 09:51:35
Wacht maar totdat het hele plan naar buiten komt. Misschien is hij toch wel een beetje gek..

Is er al wat over naar buiten gekomen? Ben nu wel benieuwd..

zeewolde

Citaat van: michello op juni 04, 2025, 09:51:35
Wacht maar totdat het hele plan naar buiten komt. Misschien is hij toch wel een beetje gek..
Goed gek?
In de zin van mooie plannen voor Cambuur?
En dan op korte termijn?

Galdiano

Citaat van: papier op juni 04, 2025, 10:03:48
Wat een dooddoener. Het is een prima argument. Het is veel veiliger om assistent te zijn bij pak hem beet Graafschap en in de schaduw te staan van Dijkhuizen dan bij Cambuur in de schaduw van Henk de Jong.

Echt?  :_schater

Cambuur (Lars) heeft gewoon een verkeerd profiel gemaakt.
Iemand met talent en juiste papieren gaat niet 2 of 3 jaar zitten wachten om misschien Henk dan op te gaan volgen. Al helemaal niet als het onverwacht slecht gaat en het stokje eerder overgenomen moet worden. Al heeft Henk echt wel veel meer krediet dan met name bij Omroep Abe werd gesuggereerd.

Ik zeg nog steeds er is maar ??n perfect kandidaat die op de volledige steun kan rekenen van het publiek en dat is  :0= Van der Weij! Echt onbegrijpelijk als je het mij vraagt. Dit was echt het moment geweest.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2025, 11:56:38
Echt?  :_schater

Cambuur (Lars) heeft gewoon een verkeerd profiel gemaakt.
Iemand met talent en juiste papieren gaat niet 2 of 3 jaar zitten wachten om misschien Henk dan op te gaan volgen. Al helemaal niet als het onverwacht slecht gaat en het stokje eerder overgenomen moet worden. Al heeft Henk echt wel veel meer krediet dan met name bij Omroep Abe werd gesuggereerd.

Ik zeg nog steeds er is maar ??n perfect kandidaat die op de volledige steun kan rekenen van het publiek en dat is  :0= Van der Weij! Echt onbegrijpelijk als je het mij vraagt. Dit was echt het moment geweest.

Ter verduidelijking; niet voor de functie als assistent maar met het oog op de toekomst. Met lijkt daarop te willen voorsorteren door een flinke eis neer te leggen bij die functie. Het is in die zin wel te begrijpen dat Rene vd Weij niet is benaderd. Enerzijds heeft hij de ervaring nog niet en daarnaast ook het diploma niet. Daar gaat ook weer veel tijd in zitten.

Henk heeft terecht ontzettend veel krediet. Maar wat niet terecht is dat iedere vervanger aan hem wordt gemeten.

Arno A

Ik weet nog wel een trainer die ook fantastisch keepen kon hier. FG is dat niks. Zoekt nog een baan....
En een laptoptrainert erbij. Dan over twee jaar Grim en dan misschien de eredivisie rechtstreeks in? Want ik denk dat het nog wel minstens twee jaar duurt voor een rechtstreekse promotie. Willem II / Almere / ADO / Dord & nog wel vijf ploegen . Je kan tweede worden maar ook achtste. En dan als vrijbuiter de play-offs in. Kan zo maar lukken. Zie NAC en de Witte Leeuwen.

Lowieke

Citaat van: Arno A op juni 04, 2025, 16:37:50
Ik weet nog wel een trainer die ook fantastisch keepen kon hier. FG is dat niks. Zoekt nog een baan....
En een laptoptrainert erbij. Dan over twee jaar Grim en dan misschien de eredivisie rechtstreeks in? Want ik denk dat het nog wel minstens twee jaar duurt voor een rechtstreekse promotie. Willem II / Almere / ADO / Dord & nog wel vijf ploegen . Je kan tweede worden maar ook achtste. En dan als vrijbuiter de play-offs in. Kan zo maar lukken. Zie NAC en de Witte Leeuwen.

Beetje onsamenhangend verhaal. Wat betekent FG (Fred Grim neem ik aan) is dat niks? En het duurt nog wel minstens 2 jaar en als vrijbuiter de play-offs in kan zomaar lukken. Kan er weinig chocola van maken.

mark1989

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2025, 11:56:38
Cambuur (Lars) heeft gewoon een verkeerd profiel gemaakt.
Iemand met talent en juiste papieren gaat niet 2 of 3 jaar zitten wachten om misschien Henk dan op te gaan volgen. Al helemaal niet als het onverwacht slecht gaat en het stokje eerder overgenomen moet worden. Al heeft Henk echt wel veel meer krediet dan met name bij Omroep Abe werd gesuggereerd.

Ik zeg nog steeds er is maar ??n perfect kandidaat die op de volledige steun kan rekenen van het publiek en dat is  :0= Van der Weij! Echt onbegrijpelijk als je het mij vraagt. Dit was echt het moment geweest.

Mee eens het profiel is niet goed. Onlogisch en ook niet haalbaar. En al zou je hem vinden, dat moet je niet willen. Iemand met dat profiel gaat niet op de bank zitten naast Henk en pionnen neerzetten. Ik begrijp ook niet waarom ze niet gewoon een goede assistent zoeken. Hoeft geen A diploma te hebben. Moet goed trainingen kunnen geven en tactisch sterk. Daar zijn er genoeg van in Nederland (2e divisie, KKD etc).

Over 2 jaar of 3 jaar zijn er ook nog wel hoofdtrainers te vinden voor Cambuur als Henk zou stoppen. Dus heeft totaal geen zin om daar op voor te sorteren. Trainers staan in de rij om hier te willen werken. Dus dat is echt geen probleem. Cambuur is een hele aantrekkelijke club dus we vinden echt wel een hoofdtrainer als het moet. Dus ik snap het profiel niet.

Poetser

Citaat van: Lowieke op juni 04, 2025, 17:25:48
Beetje onsamenhangend verhaal. Wat betekent FG (Fred Grim neem ik aan) is dat niks? En het duurt nog wel minstens 2 jaar en als vrijbuiter de play-offs in kan zomaar lukken. Kan er weinig chocola van maken.

Niet te volgen die man.

mark1989

Citaat van: Arno A op juni 04, 2025, 16:37:50
Ik weet nog wel een trainer die ook fantastisch keepen kon hier. FG is dat niks. Zoekt nog een baan....
En een laptoptrainert erbij. Dan over twee jaar Grim en dan misschien de eredivisie rechtstreeks in? Want ik denk dat het nog wel minstens twee jaar duurt voor een rechtstreekse promotie. Willem II / Almere / ADO / Dord & nog wel vijf ploegen . Je kan tweede worden maar ook achtste. En dan als vrijbuiter de play-offs in. Kan zo maar lukken. Zie NAC en de Witte Leeuwen.

Als je Fred Grim bedoelt....  Dat is een tactisch onbenul. overal mislukt. Ik weet uit bronnen bij Emmen dat ze daar heel veel kritiek op hem hadden, omdat ze niks van zijn wissels en opstellen snapten. Daarbij waren de resultaten bedroevend en het spel om te huilen. Daarom is ie ook weggestuurt.

En ik wil Grim hier ook absoluut niet als hoofdtrainer. Nul uitstraling ook. En nog niet vergeten dat assistent bij Sparta toen interessanter was dan Cambuur.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mark1989 op juni 04, 2025, 17:28:28
Mee eens het profiel is niet goed. Onlogisch en ook niet haalbaar. En al zou je hem vinden, dat moet je niet willen. Iemand met dat profiel gaat niet op de bank zitten naast Henk en pionnen neerzetten. Ik begrijp ook niet waarom ze niet gewoon een goede assistent zoeken. Hoeft geen A diploma te hebben. Moet goed trainingen kunnen geven en tactisch sterk. Daar zijn er genoeg van in Nederland (2e divisie, KKD etc).

Over 2 jaar of 3 jaar zijn er ook nog wel hoofdtrainers te vinden voor Cambuur als Henk zou stoppen. Dus heeft totaal geen zin om daar op voor te sorteren. Trainers staan in de rij om hier te willen werken. Dus dat is echt geen probleem. Cambuur is een hele aantrekkelijke club dus we vinden echt wel een hoofdtrainer als het moet. Dus ik snap het profiel niet.

:thumbsup

Het loopt toch allemaal anders tegen die tijd. Gewoon de beste op dit moment pakken, of die nu 35 of 65 is; met of zonder diploma.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

JSE

Go Ahead Eagles straks zonder trainer? Gaan die trekken aan Henk de Jong? Schijnt dat Simonis (ondanks recent verlengen) naar Wolfsburg gaat.. Vorige keer is de naam van Henk toen ook gevallen in Deventer..

Arno A

Citaat van: JSE op juni 10, 2025, 06:51:32
Go Ahead Eagles straks zonder trainer? Gaan die trekken aan Henk de Jong? Schijnt dat Simonis (ondanks recent verlengen) naar Wolfsburg gaat.. Vorige keer is de naam van Henk toen ook gevallen in Deventer..

Henk Europa in?

sunderland

Citaat van: JSE op juni 10, 2025, 06:51:32
Go Ahead Eagles straks zonder trainer? Gaan die trekken aan Henk de Jong? Schijnt dat Simonis (ondanks recent verlengen) naar Wolfsburg gaat.. Vorige keer is de naam van Henk toen ook gevallen in Deventer..
denk je dat Henk hier nu nog weg zal gaan?  Op dit moment in deze situatie.