Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

michello

Youri Rose al gearriveerd? Zal ook wel niet wegwillen bij Ajax. Bakens zou ik ook niet zo gek vinden.. Heeft overigens i.t.t. Rose w?l de hoogste papieren.

sunderland

Citaat van: denistel op mei 31, 2025, 14:08:31
dus over het hele seizoen geen duidelijke speelwijze dat is toch juist waar je mee bezig moet zijn
en daar steeds beter in worden.

Heel stuk in de LC vandaag over een te vinden assistent trainer en hoe moeilijk die zoektocht is
Lees al jaren die kut krant niet meer. Stonden gewoon verkeerde namen onder een foto in het verleden en toen was het klaar voor mij. Toen was het ook erg negatief en oppervlakkig over wedstrijden. Hertenkamp is nu wel goed

Johan-12

Citaat van: denistel op mei 31, 2025, 14:08:31
dus over het hele seizoen geen duidelijke speelwijze dat is toch juist waar je mee bezig moet zijn
en daar steeds beter in worden.

Heel stuk in de LC vandaag over een te vinden assistent trainer en hoe moeilijk die zoektocht is
Waarschijnlijk omdat ze de opbouw niet goed voor elkaar kregen, lopen zoeken wat het beste was.

Gekke is dat de laatste wedstrijd tegen DB het wel vol gas kon, met hoog tempo.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op mei 31, 2025, 18:33:20
Waarschijnlijk omdat ze de opbouw niet goed voor elkaar kregen, lopen zoeken wat het beste was.

was vooral als de tegenstander iets deed wat niet werd verwacht. Die jongen van jong Utrecht ging continu over Diemers heen. Dan ga je als Ts daar iets aan doen en dat gebeurde niet. Slot zou bijv Diemers hoger op het veld zetten en dan maar eens zien wat de tegenstander doet. Dat zijn mooie dingen

Johan-12

Citaat van: sunderland op mei 31, 2025, 20:46:11
was vooral als de tegenstander iets deed wat niet werd verwacht. Die jongen van jong Utrecht ging continu over Diemers heen. Dan ga je als Ts daar iets aan doen en dat gebeurde niet. Slot zou bijv Diemers hoger op het veld zetten en dan maar eens zien wat de tegenstander doet. Dat zijn mooie dingen
Het ging over de speelstijl (behoudend of initiatief nemen)

sunderland

Citaat van: Johan-12 op mei 31, 2025, 21:32:34
Het ging over de speelstijl (behoudend of initiatief nemen)
volgens mij staat er opbouw hier boven?

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op mei 31, 2025, 09:41:55
Ik snapte de overgang ook niet zo goed van reactievoetbal (scoren uit de omschakeling, veelal voor de winter) naar dominant willen spelen... nota bene zelfs  bij Volendam uit.

Alsof de plaats op de ranglijst dicteert hoeveel balbezit we moeten hebben.
Als we uit de counter gevaarlijker zijn, dan vind ik het prima om zo te spelen... zeker als je een bewuste keuze voor resultaatvoetbal maakt en niet de spelers hebt om in kleine ruimtes creatief te zijn.
Over manier van spelen.

JSE

https://nos.nl/l/2569510

Zie laatste foto bij het artikel. Hadden we hier allemaal h?! Ik hoop op een gouden assistent. Juist naast iemand als Henk is het de assistent die ervoor zorgt of het allemaal echt succesvol gaat worden.

denistel

Citaat van: Johan-12 op mei 31, 2025, 18:33:20

zo moet je altijd spelen dan krijg je publiek achter je ipv dat slap rondtikken
achter in en weer terug op de keeper die niet goed is met zijn uittrappen dus
dan breng je je zelf in de problemen.

Huizen

Citaat van: michello op mei 31, 2025, 16:14:21
Youri Rose al gearriveerd? Zal ook wel niet wegwillen bij Ajax. Bakens zou ik ook niet zo gek vinden.. Heeft overigens i.t.t. Rose w?l de hoogste papieren.

Pohhh goeie optie zeg!  |:)

denistel

Citaat van: Bussum op juni 01, 2025, 21:57:04
Pohhh goeie optie zeg!  |:)

is nu assistent trainer van jong Ajax die in de zelfde competitie spelen
en meer betalen dan wij kunnen neem ik aan.Alleen met de garantie
dat ie over 2 jaar hoofdtrainer wordt zou het kunnen en dat geldt voor
de meeste kandidaten maar nogmaals wie gaat het doen

Arno A

Waarom kijk je niet meer naar de trainers die je al in huis hebt?
Daar zit toch wel genoeg talent tussen? En anders bij topamateurploegen in de regio. Plenty jonge ambitieuze laptoptrainers.

Ik zou Henk niet meer op het veld laten staan. De druk om te promoveren wordt steeds sterker, en hoe re?el is een top twee klassering volgend seizoen? Geld er is niet. Talent en wilskracht wel.

Gewoon een nieuw gezicht voor de groep is hard nodig vind ik.   

Bankzitter

Henk is net twee jaar verlengt als hoofdtrainer.

Lore

Citaat van: Arno A op juni 02, 2025, 06:05:15

Ik zou Henk niet meer op het veld laten staan. De druk om te promoveren wordt steeds sterker, en hoe re?el is een top twee klassering volgend seizoen? Geld er is niet. Talent en wilskracht wel.

Waarom doet iedereen of wij een enorm armlastige ploeg zijn? Het spelersbudget zou gelijk blijven, maar dat was wel een topbudget (top 4) vorig seizoen.

Denkt iedereen dat RKC, Willem II, enz veel te besteden hebben?

Misschien dat ADO weer echt gaat investeren, met geleend geld. Of dat Almere wat geld heeft. Maar niemand in de KKD heeft echt geld.

sunderland

Citaat van: Arno A op juni 02, 2025, 06:05:15
Waarom kijk je niet meer naar de trainers die je al in huis hebt?
Daar zit toch wel genoeg talent tussen? En anders bij topamateurploegen in de regio. Plenty jonge ambitieuze laptoptrainers.

Gewoon een nieuw gezicht voor de groep is hard nodig vind ik.
dat vind jij?. Jij hebt afgelopen seizoen dus niet gezien dat we iemand nodig hebben die situaties herkent en dan rechtzet onder de wedstrijd. Heb al eerder aangegeven dat Henk niet alles kan. Wat denk je wat Slot doet bij Liverpool. Sipke beoordeelt de tegenstander met hun goede en vooral zwakke punten. En Slot is er meester in om daar een plan op te maken. Henk kan dat niet allemaal alleen wat geen 1 trainer kan trouwens