Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

En kan hoofdtrainer van Jong Utrecht worden.
Ik ken hem niet zo goed....
Is ook trainer van Jong Oranje.

keije

Ik denk dat Peter van der Berg de nieuwe assistent gaat worden

JSE

Als je kijkt naar het beleidsplan en de (door)groei mogelijkheden voor hem als trainer zou ik het een passende stap vinden. Van beide kanten. En met zijn kennis als jeugd bondscoach weet hij ook wel wat er rondloopt in NED aan talenten. Laat maar komen!

JSE

Micha Visser bedoel in het bericht hierboven.

Mp

Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2025, 22:15:18
Ik denk vd Weij het wordt als ik Hertenkamp hoor en wat voor type Henk zoekt (iemand die de club kent en niet "ingewerkt" hoeft te worden).

Dat denk ik ook. Lag er wel dik bovenop. Of Henk stuurt ons bewust de verkeerde kant op met zijn laatste antwoorden.

denistel

#4865
Citaat van: Mp op mei 29, 2025, 18:22:36
Dat denk ik ook. Lag er wel dik bovenop. Of Henk stuurt ons bewust de verkeerde kant op met zijn laatste antwoorden.

Denk het niet anders was het al lang rond geweest toch.Denk niet dat iedereen
binnen de club op de zelfde lijn zit.

ik denk dat ze zich gewoon hebben verkeken op deze hele situatie ze
dachten ze wel ff een assistent binnen te halen maar nogmaals wie
gaat dat doen

Specuveter

Citaat van: denistel op mei 30, 2025, 05:10:11
Denk het niet anders was het al lang rond geweest toch.Denk niet dat iedereen
binnen de club op de zelfde lijn zit.

ik denk dat ze zich gewoon hebben verkeken op deze hele situatie ze
dachten ze wel ff een assistent binnen te halen maar nogmaals wie
gaat dat doen
Mischa Visser?

De Gast

Ja wie is dat? Ik denk niet dat er veel voetballers onder de indruk zullen zijn wanneer we de bank aanvullen met deze Mischa.

Wat maakt de club het zich ook weer erg moeilijk. Er moet dus hoognodig praktijkervaring bij, we hebben een coach die graag hoofdcoach wil blijven maar wel een stapje terug wil doen en degene die er bijkomt moet als het even kan Henk over 2 jaar kunnen opvolgen.

Succes.

sunderland

Mischa visser. Tja je bent niet zomaar bondscoach bij jong teams. Heb nog nooit van hem gehoord. Heb liever een oud prof die dingen makkelijker doorziet in de wedstrijd doordat hij dit zelf heeft meegemaakt. Dit soort jongens zijn vaak wel een stap verder met het nieuwe voetbal van tegenwoordig

hobbes

Citaat van: De Gast op mei 30, 2025, 08:38:35
Ja wie is dat? Ik denk niet dat er veel voetballers onder de indruk zullen zijn wanneer we de bank aanvullen met deze Mischa.

Wat maakt de club het zich ook weer erg moeilijk. Er moet dus hoognodig praktijkervaring bij, we hebben een coach die graag hoofdcoach wil blijven maar wel een stapje terug wil doen en degene die er bijkomt moet als het even kan Henk over 2 jaar kunnen opvolgen.

Succes.

Tja, wie was Sipke Hulshof? Schijnt het nu ook aardig te doen.

Bankzitter

Ik vind deze discussie een beetje flauw. Iedereen riep om het hardst dat een TS met Reinsma en Burghout te licht was.
Over vd Vlag waren ook twijfels (meer een klankbord voor Henk  dan iemand die keepers beter maakt).

Gaan we straks ook weer om v Mullem of Hilterman roepen als het wat langer met vervangers gaat duren?

Doorselecteren is altijd een risico, maar het moet wel als we willen groeien.


Poetser

Citaat van: denistel op mei 30, 2025, 05:10:11
Denk het niet anders was het al lang rond geweest toch.Denk niet dat iedereen
binnen de club op de zelfde lijn zit.

ik denk dat ze zich gewoon hebben verkeken op deze hele situatie ze
dachten ze wel ff een assistent binnen te halen maar nogmaals wie
gaat dat doen

Je begint een beetje Richard Nijp trekjes te krijgen.. alles is slecht en kut.

Jammer.

Specuveter

Citaat van: Poetser op mei 30, 2025, 09:50:41
Je begint een beetje Richard Nijp trekjes te krijgen.. alles is slecht en kut.

Jammer.
Als er een is die zichzelf is en gewoon zijn mening geeft is het Otto wel
Beetje meer respect zou op zijn plek zijn Poetser!

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 30, 2025, 10:08:22
Als er een is die zichzelf is en gewoon zijn mening geeft is het Otto wel
Beetje meer respect zou op zijn plek zijn Poetser!
otto en nijp spreken wel heel vaak de waarheid. Ben het veelal al met hun eens.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2025, 09:34:01
Ik vind deze discussie een beetje flauw. Iedereen riep om het hardst dat een TS met Reinsma en Burghout te licht was.
Over vd Vlag waren ook twijfels (meer een klankbord voor Henk  dan iemand die keepers beter maakt).

Gaan we straks ook weer om v Mullem of Hilterman roepen als het wat langer met vervangers gaat duren?

Doorselecteren is altijd een risico, maar het moet wel als we willen groeien.
eens . Die assistent duurt wel veel te lang. Denk dat al minstens 3 opties hebben afgezegd. Henk verwachtte dan het voor dit weekend rond zou zijn. Wel een heel groot verschil van Johnny Jansen naar Mischa Visser ?