Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 22:59:31
Het is inderdaad relatief. De top haalt (bijna) niemand die bij Cambuur speelt. Maar ik denk dat Pauwels nog wel wat mooie stappen gaat maken

De kans dat hij over pakweg 4 jaar bij een club zit als Barcelona acht ik klein. Maar de mogelijkheid dat hij richting het niveau leipzig of een valencia kan groeien zie ik wel gebeuren. Veel mensen lijken zich niet te realiseren dat hij nog maar net 20 is en dat Cambuur zijn eerste buitenlandse club is |:)

michello

Gaat op zeker wel stappen maken. Kijk vooral naar wat hij wel al kan. De voetbalwereld is zo grillig dat niks mij meer verbaast. Nog een goed half jaar en in de winter is het kassa.

NRG

Johnny Jansen gaat naar Bali..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: NRG op mei 26, 2025, 12:27:36
Johnny Jansen gaat naar Bali..

Ik heb een gerucht gehoord over een jeugdtrainer van Emmen, waar wellicht interesse voor zou zijn
Henk, held, bedankt

PePe

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 26, 2025, 12:49:32
Ik heb een gerucht gehoord over een jeugdtrainer van Emmen, waar wellicht interesse voor zou zijn

Met bewezen capaciteiten?

Noordcambuur


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op mei 26, 2025, 12:27:36
Johnny Jansen gaat naar Bali..

Achhhh wat jammer!




*hangt de vlag uit |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Het zou goed zijn om eerst een nieuwe assistent te gaan benoemen, die vervolgens mee kan denken over de aan te trekken spelers voor het komende seizoen.

Bankzitter

Ik denk vd Weij het wordt als ik Hertenkamp hoor en wat voor type Henk zoekt (iemand die de club kent en niet "ingewerkt" hoeft te worden).

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2025, 22:15:18
Ik denk vd Weij het wordt als ik Hertenkamp hoor en wat voor type Henk zoekt (iemand die de club kent en niet "ingewerkt" hoeft te worden).


Kan het me haast niet voorstellen, dan hadden ze toch al veel eerder bij hem uit kunnen komen en hem vastleggen. Henk zegt ook hij maakt nu een mooie stap naar tweede divisie, en hij in de toekomst nog de stap naar betaald voetbal moet/gaat maken.


sunderland

Citaat van: PePe op mei 26, 2025, 15:52:15
Het zou goed zijn om eerst een nieuwe assistent te gaan benoemen, die vervolgens mee kan denken over de aan te trekken spelers voor het komende seizoen.
dan loop je nu al achter de feiten aan en het hangt niet af van een assistent. Als die er wel is mag en moet ie meedenken

Andy King

Citaat van: sunderland op mei 27, 2025, 05:45:20
dan loop je nu al achter de feiten aan en het hangt niet af van een assistent. Als die er wel is mag en moet ie meedenken

Meedenken kan een assistent altijd, maar niet beslissen. Kom op zeg!

JSE

Micha Visser als assistent Henk? Zou die dat willen?

justremco

Citaat van: JSE op mei 29, 2025, 06:58:35
Micha Visser als assistent Henk? Zou die dat willen?

Kan bij Emmen gelijk hoofdtrainer worden