Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Heren en dames, heb hier en daar beetje geknipt en geplakt in de postings. Ik vind dat zulke ingrijpende privezaken hier niet op het forum horen.
Ook hoop ik op een beetje respect naar elkaar van jullie en naar een ieder buiten dit forum.
Dank jullie wel !

Delfzijl/Cambuur.

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 17, 2025, 19:04:34
Heren en dames, heb hier en daar beetje geknipt en geplakt in de postings. Ik vind dat zulke ingrijpende privezaken hier niet op het forum horen.
Ook hoop ik op een beetje respect naar elkaar van jullie en naar een ieder buiten dit forum.
Dank jullie wel !

Delfzijl/Cambuur.
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 17, 2025, 19:04:34
Heren en dames, heb hier en daar beetje geknipt en geplakt in de postings. Ik vind dat zulke ingrijpende privezaken hier niet op het forum horen.
Ook hoop ik op een beetje respect naar elkaar van jullie en naar een ieder buiten dit forum.
Dank jullie wel !

Delfzijl/Cambuur.
Bedankt.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 17, 2025, 19:04:34
Heren en dames, heb hier en daar beetje geknipt en geplakt in de postings. Ik vind dat zulke ingrijpende privezaken hier niet op het forum horen.
Ook hoop ik op een beetje respect naar elkaar van jullie en naar een ieder buiten dit forum.
Dank jullie wel !

Delfzijl/Cambuur.
:thumbsup

De Gast

Wat overigens opviel na afloop van de wedstrijd tegen TOP Oss.. Henk die het niet meer heeft over 'Sjors' maar over 'die trainer'. Pittige uitspraak van Henk die normaal gesproken iedereen geweldig vindt. En dit terwijl ze vorig jaar nog collega's waren.

Ooit door iedereen binnen de club als 'jong en talentvol' bestempeld krijgt hier nog even een kleine sneer mee. Tot volgend jaar Sjors (als je dat haalt).

Gabster

Citaat van: De Gast op februari 20, 2025, 11:39:46
Wat overigens opviel na afloop van de wedstrijd tegen TOP Oss.. Henk die het niet meer heeft over 'Sjors' maar over 'die trainer'. Pittige uitspraak van Henk die normaal gesproken iedereen geweldig vindt. En dit terwijl ze vorig jaar nog collega's waren.

Ooit door iedereen binnen de club als 'jong en talentvol' bestempeld krijgt hier nog even een kleine sneer mee. Tot volgend jaar Sjors (als je dat haalt).


Misschien heeft Sjors wel aan Henk zijn stoelpoten gezaagd?. Misschien?.
Speculatie
In Henk we trust!

diekhuzen

Citaat van: Gabster op februari 20, 2025, 14:20:13

Misschien heeft Sjors wel aan Henk zijn stoelpoten gezaagd?. Misschien?.
Speculatie

Misschien wel andersom...

Trainert!

Voorgevoel:
laatste weken van Henk bij Cambuur.

Totaal geen lijn in het spel te zien
Hij staat er maar gelaten bij

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 21:59:23
Voorgevoel:
laatste weken van Henk bij Cambuur.

Totaal geen lijn in het spel te zien
Hij staat er maar gelaten bij
dat is al weken zo?
Voor mij mag Henk een andere functie bekleden bij Cambuur en een nieuwe trainer aanstellen.

Specuveter

Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 21:59:23
Voorgevoel:
laatste weken van Henk bij Cambuur.

Totaal geen lijn in het spel te zien
Hij staat er maar gelaten bij
Er ligt een twee jarig contract voor hem klaar.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2025, 22:16:28
Er ligt een twee jarig contract voor hem klaar.

Toch vind ik het maar lang duren. Oke, blijkbaar spelen er privezaken. Maar als er een contract ligt ?n hij wil blijven, dan is een krabbel toch zo gezet?

Hak een knoop door en ga rap bezig met versterkingen voor volgend seizoen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:24:08
Toch vind ik het maar lang duren. Oke, blijkbaar spelen er privezaken. Maar als er een contract ligt ?n hij wil blijven, dan is een krabbel toch zo gezet?

Hak een knoop door en ga rap bezig met versterkingen voor volgend seizoen.
eerst maar eens bekend maken met welke spelers afscheid genomen wordt.
Volgens mij moet dat voor1 april.

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:24:08
Toch vind ik het maar lang duren. Oke, blijkbaar spelen er privezaken. Maar als er een contract ligt ?n hij wil blijven, dan is een krabbel toch zo gezet?

Hak een knoop door en ga rap bezig met versterkingen voor volgend seizoen.

de prive zaken kunnen er voor zorgen dat hij geen trainer meer kan zijn omdat
ie daar dan niet de tijd voor heeft.gewoon even afwachten

Holwerd voor Cambuur

https://www.youtube.com/watch?v=N5sA8lhFf84

Sandor ziet Henk wel bijtekenen en Vd Ree zou de staf kunnen komen versterken...?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021