Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2025, 20:19:37
Jammer dat Henk niet erkende dat zijn wissels meer onbalans gaf dan stootkracht.

Bij ESPN doet hij dat wel, mede door omzettingen bij Eindhoven pakte het verkeerd uit. Na de 2e blunder werd het een vechtwedstrijd en daar was Eindhoven beter in.

Poetser

En als Alhaft de 2-3 had gemaakt na een geweldige voorzet van Galvez, dan was Henk geniaal geweest.

Echt.. dit forum af en toe.. :_schater

Bankzitter

Het is ook nooit goed. Stel dat een trainer wel iedere keer het elftal beter laat spelen met wissels, dan is de kritiek dat 'ie met de verkeerde basis start  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 11:58:16
En als Alhaft de 2-3 had gemaakt na een geweldige voorzet van Galvez, dan was Henk geniaal geweest.

Echt.. dit forum af en toe.. :_schater
jij voegt hier wat toe op het forum 8P ik heb nog nooit zo?n triest figuur gezien.
Altijd maar op de man reageren en nooit inhoudelijk ?.heb je de pik op mijn in moet je in mijn gezicht zeggen dan ben je een kerel.
Maar verder fijne dag toegewenst het zonnetje schijnt  :thumbsup

James

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:25:37
jij voegt hier wat toe op het forum 8P ik heb nog nooit zo?n triest figuur gezien.
Altijd maar op de man reageren en nooit inhoudelijk ?.heb je de pik op mijn in moet je in mijn gezicht zeggen dan ben je een kerel.
Maar verder fijne dag toegewenst het zonnetje schijnt  :thumbsup

Het is een forum. Voor iets met pik en in je gezicht spreek je af via Grinder?

denistel

Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2025, 13:01:52
Het is ook nooit goed. Stel dat een trainer wel iedere keer het elftal beter laat spelen met wissels, dan is de kritiek dat 'ie met de verkeerde basis start  :_schater

kan ook zijn dat een wedstrijd anders gaat dan verwacht werd dan moet je tactisch
wisselen lijkt mij.vrijdag tegen een tegenstander die verdedigd en fysiek spel niet
schuwt dan zou ik El haft niet zo snel brengen.Ottesen heeft meer power vind
ik dus die had ik gebracht maar ja dat zijn keuze,s

janou

Citaat van: denistel op januari 26, 2025, 17:42:38
kan ook zijn dat een wedstrijd anders gaat dan verwacht werd dan moet je tactisch
wisselen lijkt mij.vrijdag tegen een tegenstander die verdedigd en fysiek spel niet
schuwt dan zou ik El haft niet zo snel brengen.Ottesen heeft meer power vind
ik dus die had ik gebracht maar ja dat zijn keuze,s

Tegen een elftal dat alleen maar verdedigd heb je meer aan technische spelers want er zijn kleine ruimtes. Daarin is Alhaft gewoon beter dan Ottessen, dus dat is gewoon een logische wissel toch?

denistel

Citaat van: janou op januari 27, 2025, 11:29:51
Tegen een elftal dat alleen maar verdedigd heb je meer aan technische spelers want er zijn kleine ruimtes. Daarin is Alhaft gewoon beter dan Ottessen, dus dat is gewoon een logische wissel toch?

niet als ie geen duel wint toch. het veld was ook niet best dus dat technische
gedoe zat er niet in zag je ook bij Pauwels.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 26, 2025, 17:42:38
kan ook zijn dat een wedstrijd anders gaat dan verwacht werd dan moet je tactisch
wisselen lijkt mij.vrijdag tegen een tegenstander die verdedigd en fysiek spel niet
schuwt dan zou ik El haft niet zo snel brengen.Ottesen heeft meer power vind
ik dus die had ik gebracht maar ja dat zijn keuze,s
vond dat ook apart. Dat blok met Otessen is iedere x uitstekend. Niet dat Alhaft slecht is ofzo maar Eindhoven gooide alles op duels en daarin kwam ook Narthy te kort

janou

#4344
Citaat van: denistel op januari 27, 2025, 13:08:16
niet als ie geen duel wint toch. het veld was ook niet best dus dat technische
gedoe zat er niet in zag je ook bij Pauwels.

Daar heb je het wel over iets heel anders, want dat is vooral verdedigend in de duel, en een rechtsbuiten hoeft het van mijn part niet van de duels te hebben op het moment dat het gelijk staat. De reden dat Pauwels het lastig heeft is omdat er vaak geen ruimte in de diepte ligt bij tegenstanders die zich ingraven.  Op het moment dat je voetballend tot kansen wilt komen, dan is Alhaft in de kleine ruimte de betere optie omdat hij een hogere handelingssnelheid heeft en kan er gewoon meer gecre?erd worden.

Mocht je voorstaan, en de tegenstander wilt gaan drukken, dan zou je kunnen zeggen dat je Ottesen zou kunnen brengen, wat vaak gebeurd als er wordt geschakeld naar 5-3-2. Omdat die inderdaad sterker is in de duels en veel meters kan maken. Maar op het moment dat je vooral op de helft van de tegenstander speelt, heb je daar simpelweg een stuk minder aan. Dus de stand/ verwachtte verdere verloop speelt ook mee. Het zou mij niets verbazen dat als het 2-3 had gestaan, hij Ottessen had gebracht bijvoorbeeld.




Cor

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2025, 02:43:07
Ha!
Ik heb jouw eerdere berichten even terug gekeken. Volgens mij is er meer sprake van dat jij geen fan bent van Henk dan dat wij hier pro Henk zijn. Eerste helft is toch genoeg reden tot wisselen man. En de ene keer pakt het beter uit dan de andere keer, misschien moet je zelf maar eens een team gaan coachen.
You win some, you lose some.
Jammer en dooorrr

Tsja

denistel

Citaat van: janou op januari 27, 2025, 22:15:07
Daar heb je het wel over iets heel anders, want dat is vooral verdedigend in de duel, en een rechtsbuiten hoeft het van mijn part niet van de duels te hebben op het moment dat het gelijk staat. De reden dat Pauwels het lastig heeft is omdat er vaak geen ruimte in de diepte ligt bij tegenstanders die zich ingraven.  Op het moment dat je voetballend tot kansen wilt komen, dan is Alhaft in de kleine ruimte de betere optie omdat hij een hogere handelingssnelheid heeft en kan er gewoon meer gecre?erd worden.

Mocht je voorstaan, en de tegenstander wilt gaan drukken, dan zou je kunnen zeggen dat je Ottesen zou kunnen brengen, wat vaak gebeurd als er wordt geschakeld naar 5-3-2. Omdat die inderdaad sterker is in de duels en veel meters kan maken. Maar op het moment dat je vooral op de helft van de tegenstander speelt, heb je daar simpelweg een stuk minder aan. Dus de stand/ verwachtte verdere verloop speelt ook mee. Het zou mij niets verbazen dat als het 2-3 had gestaan, hij Ottessen had gebracht bijvoorbeeld.

wat ik bedoel is dat Alhaft niet in de wedstrijd kwam omdat ie fel op de huis werd gezeten
en dan de duels steeds verliest en soms al voordat ie de bal had.Pauwels krijgt vaak dubbele
dekking de tergenstanders zijn ook niet gek natuurlijk.

janou

Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 17:39:42
wat ik bedoel is dat Alhaft niet in de wedstrijd kwam omdat ie fel op de huis werd gezeten
en dan de duels steeds verliest en soms al voordat ie de bal had.Pauwels krijgt vaak dubbele
dekking de tergenstanders zijn ook niet gek natuurlijk.

Heb je gelijk in hoor. Voordeel daarvan kan zijn dat er in dat geval meer ruimte zou moeten ontstaan op andere plekken in het veld. Bijv als Pauwels de bal krijg en hij heeft 2 man bij zich, moet hij de bal eruit halen en verplaatsen naar de andere kant omdat daar dan logischerwijs de ruimte ligt.


PePe

Pauwels loopt te lang door, (loopt zich vast) vaak is eerder afgeven een betere optie.

denistel

Citaat van: janou op januari 28, 2025, 18:57:04
Heb je gelijk in hoor. Voordeel daarvan kan zijn dat er in dat geval meer ruimte zou moeten ontstaan op andere plekken in het veld. Bijv als Pauwels de bal krijg en hij heeft 2 man bij zich, moet hij de bal eruit halen en verplaatsen naar de andere kant omdat daar dan logischerwijs de ruimte ligt.

uiteraard dat klopt daar moet hij slimmer in worden