Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Citaat van: Vlampiep op januari 16, 2025, 17:20:53
Alleen is er wel een verschil in willen en kunnen. Ik zie deze assistenten echt niet op termijn als hoofdtrainer bij een kkd club.
Laat staan na verloop Henk opvolgen, dus mogen we concluderen dat het bestuur niets heeft geleerd in de afgelopen jaren.
Hoe weet jij dat nou? Helderziende?

denistel

zeggen stabiel de laatste weken we hebben 2x gewonnen 2x verloren en 1x gelijk de laatste 5
dat is wisselvallig volgens mij maar ik zal wel te negatief zijn.

Delfzijl/Cambuur

Tranen inne ogen....zou iemand hier op het forum zeggen haha.
Laten we het als publiek maar even goed laten merken dat we Henk willen houden,zo denk ik dr over.
Geen gesodemieter nu.

PePe

Als ze aan HENK komen, dan komen ze aan ons!!

Vlampiep

Citaat van: Stanley op januari 16, 2025, 17:34:15
Hoe weet jij dat nou? Helderziende?
Niet zulke bij de hand zijnde vragen stellen jonguuuu.

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 16, 2025, 17:42:31
zeggen stabiel de laatste weken we hebben 2x gewonnen 2x verloren en 1x gelijk de laatste 5
dat is wisselvallig volgens mij maar ik zal wel te negatief zijn.
Nee dou siest ut goead, mar su lulle su wat hun ut beste uut komt.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 16, 2025, 17:44:04
Tranen inne ogen....zou iemand hier op het forum zeggen haha.
Laten we het als publiek maar even goed laten merken dat we Henk willen houden,zo denk ik dr over.
Geen gesodemieter nu.
Ast niet andes ken mutte dur mar wat fan die eigenwieze pluche bekleders opsoute.
Mar van oans Henk mutte su afblieve en andes kreie su de heule 12e man op e billig.

Vlampiep

Citaat van: Stanley op januari 16, 2025, 17:29:48
Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 17:24:25
Waar baseer je dit op?
[/quote Daar ben ik ook heel nieuwsgierig. Glazen bol?
Misschien kennis van zaken ?

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 16, 2025, 17:42:31
zeggen stabiel de laatste weken we hebben 2x gewonnen 2x verloren en 1x gelijk de laatste 5
dat is wisselvallig volgens mij maar ik zal wel te negatief zijn.
nee denistel dat is de realiteit  :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 16, 2025, 17:42:31
zeggen stabiel de laatste weken we hebben 2x gewonnen 2x verloren en 1x gelijk de laatste 5
dat is wisselvallig volgens mij maar ik zal wel te negatief zijn.
De interviewer zegt dat, ik hoorde Henk al eens zeggen dat het stabieler moet en dat daar veel winst te halen is..
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op januari 16, 2025, 17:59:50
Ast niet andes ken mutte dur mar wat fan die eigenwieze pluche bekleders opsoute.
Mar van oans Henk mutte su afblieve en andes kreie su de heule 12e man op e billig.

                                        _O_ |:) _O_

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 17:24:25
Waar baseer je dit op?
Op mijn kennis van zaken.
Maar naar jou toe wil best serieus hierover wat zeggen. Mij mening is dat je als assistenten of trainer wel over voldoende kennis kunt beschikken, daartegen er zijn meerdere competenties nodig om je te kunnen handhaven op niveau betaald voetbal. Daarin heb ik mijn twijfels bij onze 2 assistenten.
Verder zijn we met uitgezondering van Henk en Lodeweges, Sipke en Arne de afgelopen jaren niet verwend met trainers en assistenten die over voldoende competenties beschikten om in deze stad voetbal te brengen wat ons op de banken kreeg en voetballers beter lieten voetballen.
Maar als anderen het anders willen intpreteren is mij om het even.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op januari 16, 2025, 18:23:29
Op mijn kennis van zaken.
Maar naar jou toe wil best serieus hierover wat zeggen. Mij mening is dat je als assistenten of trainer wel over voldoende kennis kunt beschikken, daartegen er zijn meerdere competenties nodig om je te kunnen handhaven op niveau betaald voetbal. Daarin heb ik mijn twijfels bij onze 2 assistenten.
Verder zijn we met uitgezondering van Henk en Lodeweges, Sipke en Arne de afgelopen jaren niet verwend met trainers en assistenten die over voldoende competenties beschikten om in deze stad voetbal te brengen wat ons op de banken kreeg en voetballers beter lieten voetballen.
Maar als anderen het anders willen intpreteren is mij om het even.
Heel veel woorden en niet veel zeggen en tussen door appels en peren vergelijken, maar waar baseer je dit op, volg je ze nauwlettend in hun ontwikkeling of ken je ze persoonlijk. Ik heb het idee van niet. Ik baseer mijn mening op het bezoeken van trainingen en af en toe een gesprek met de heren..
IN HENK WE TRUST!!!

diekhuzen

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 18:32:56
Heel veel woorden en niet veel zeggen en tussen door appels en peren vergelijken, maar waar baseer je dit op, volg je ze nauwlettend in hun ontwikkeling of ken je ze persoonlijk. Ik heb het idee van niet. Ik baseer mijn mening op het bezoeken van trainingen en af en toe een gesprek met de heren..

Tja, hard trainen en progressie dat hoor ik vaak. Vervolgens in thuiswedrijden kinderlijk weggespeeld worden. Met hard werken eindigen we vast wel in de middenmoot. Henk mist duidelijk een aanvaller, maar de afgelopen 2-3  jaar zit er weinig gedachten achter het spel. Nu missen we een spits, echter vorig jaar was het aanvallend niet zo slecht en dan behaal je geen nacompetitie.. Ik geloof dat Henk ons op korte termijn veel plezier lan doen, maar niemand is groter dan de club

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 18:18:05
De interviewer zegt dat, ik hoorde Henk al eens zeggen dat het stabieler moet en dat daar veel winst te halen is..

de intervieuwer is oek een cambuur medewerker toch.

ik vind de verhaaltjes altijd veel te mooi het mag wel wat pittiger
net als op het veld maar zo werkt het tegenwoordig niet meer
niet mijn stijl laat ik het zo zeggen.
op mien werk pak ik lui aan als het niet goed gaat en als ik zelf
iets niet goed doe hoor ik het ook gewoon duidelijkheid dat werkt
het best,