Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Stiens op januari 16, 2025, 09:28:42
Die heeft gewoon een clausule in z'n contract staan hoor. Als er een BVO komt issie weg.

En as Cambuur zich meld, issie direct fut.

Andy King

Contract 2 jaar verlengen, jonge trainer (met toekomst!) als assistent binnenhalen en opleiden. Henk geleidelijk aan stapje terug en dan een andere functie binnen de club geven.

Bankzitter

Dat zou het mooiste zijn.

N.A.C. was een voorbeeld hoe het niet moet: steeds de druk om te promoveren en ieder seizoen weer op een ander type trainer gokken.
Zoals AZ het doet vind ik wel mooi: zelf steeds al een nieuwe trainer in huis hebben.

Drumfather SCC

Citaat van: Andy King op januari 16, 2025, 11:05:38
Contract 2 jaar verlengen, jonge trainer (met toekomst!) als assistent binnenhalen en opleiden. Henk geleidelijk aan stapje terug en dan een andere functie binnen de club geven.

Ik kan het ''hoezo'' niet helemaal plaatsen maar ik heb het gevoel dat de 2 jaar niet gaat komen en dat het uitzwaaien na mei al kan gaan gebeuren
Hoop natuurlijk dat ik het fout heb maar iets zegt mij dat ze Henk naar buiten proberen te drukken
Ondanks het gesprek tussen hem en Ard

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op januari 16, 2025, 11:05:38
Contract 2 jaar verlengen, jonge trainer (met toekomst!) als assistent binnenhalen en opleiden. Henk geleidelijk aan stapje terug en dan een andere functie binnen de club geven.
helemaal met jouw eens :thumbsup

YellowBlue

Citaat van: sunderland op januari 16, 2025, 09:15:44
en jij denkt dat van de Wey niks in zijn contract heeft staan?
zeker wel, maar ik kan me niet voorstellen dat hij voor zijn eerste seizoen direct al weg gaat.

denistel

Citaat van: Andy King op januari 16, 2025, 11:05:38
Contract 2 jaar verlengen, jonge trainer (met toekomst!) als assistent binnenhalen en opleiden. Henk geleidelijk aan stapje terug en dan een andere functie binnen de club geven.

ze hebben al 2 jonge trainers die nog stappen willen maken dus ze gaan er niet 1 binnen halen.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

"Niet aan de orde"... mooi zo.
Dan kunnen we het weer over de wedstrijden hebben en de nieuwe aanvaller.

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 16, 2025, 14:11:57
ze hebben al 2 jonge trainers die nog stappen willen maken dus ze gaan er niet 1 binnen halen.
Alleen is er wel een verschil in willen en kunnen. Ik zie deze assistenten echt niet op termijn als hoofdtrainer bij een kkd club.
Laat staan na verloop Henk opvolgen, dus mogen we concluderen dat het bestuur niets heeft geleerd in de afgelopen jaren.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op januari 16, 2025, 17:20:53
Alleen is er wel een verschil in willen en kunnen. Ik zie deze assistenten echt niet op termijn als hoofdtrainer bij een kkd club.
Laat staan na verloop Henk opvolgen, dus mogen we concluderen dat het bestuur niets heeft geleerd in de afgelopen jaren.
Waar baseer je dit op?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Skitterend Henk ! Werd bijna emotioneel

denistel

Citaat van: Vlampiep op januari 16, 2025, 17:20:53
Alleen is er wel een verschil in willen en kunnen. Ik zie deze assistenten echt niet op termijn als hoofdtrainer bij een kkd club.
Laat staan na verloop Henk opvolgen, dus mogen we concluderen dat het bestuur niets heeft geleerd in de afgelopen jaren.

dat weet je nooit natuurlijk.

Stanley

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 17:24:25
Waar baseer je dit op?
[/quote Daar ben ik ook heel nieuwsgierig. Glazen bol?

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 16, 2025, 17:29:08
dat weet je nooit natuurlijk.
Precies, en beide maken op mij een steeds betere indruk tijdens de training...
IN HENK WE TRUST!!!