Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

En dan haal je zo'n jonge moderne trainer en als het minder gaat zet je er weer een ervaren assistent bij ... type Alflen. :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2025, 21:30:28
En dan haal je zo'n jonge moderne trainer en als het minder gaat zet je er weer een ervaren assistent bij ... type Alflen. :_schater

Nou idd!
Booij bij Rijsdijk; Booij (even) bij Maduro
Adrie Koster bij Excelsior.
Dan ineens zijn de ouderwetse trainers nodig? :_schater

Wat een geleuter allemaal. Zorgen voor een goede selectie is voor 90% het belangrijkste.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Volgens mij is het heel eenvoudig: De Jong verlengen met assistenten Burghout en vd Weij..en als die hun papieren hebben , dan kan een van die hoofdtrainer worden en met de Jong in een andere rol binnen de club als klankbord/mentor op de achtergrond.
Dat is continuiteit.

Agy

Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2025, 21:42:06
Volgens mij is het heel eenvoudig: De Jong verlenegn met assistenten Burghout en vd Weij..en als die hun papieren hebben , dan kan een van die hoofdtrainer worden en met de Jong in een andere rol binnen de club als klankbord/mentor op de achtergrond.
Dat is continuiteit.

Amen..

Leovardia

Volgens mij is het heel eenvoudig: De Jong verlenegn met assistenten Burghout en vd Weij..en als die hun papieren hebben , dan kan een van die hoofdtrainer worden en met de Jong in een andere rol binnen de club als klankbord/mentor op de achtergrond.
Dat is continuiteit.

Helemaal eens. Fut met Reinsma.
Kent skele juh.

Holwerd voor Cambuur

Dat is continuiteit.

Het is zo simpel!

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 15, 2025, 21:28:16
Maar wat (en wie) is een moderne trainer?
Jong? Als in Rijsdijk; die van Excelsior; Maduro?

Of kan ouder ook? Priske? Wordt ook wel modern genoemd?

Of met speciale vernieuwigheden?

Zijn onze assistenten "moderne trainers"?
Ultee is een moderne trainer :_schater

Specuveter

Wat een onderbuikgevoel van de heer Van Tuinen al niet kan veroorzaken!

PePe

Citaat van: Specuveter op januari 15, 2025, 22:51:41
Wat een onderbuikgevoel van de heer Van Tuinen al niet kan veroorzaken!

Ik denk dat hij deze sfeer proeft, en Henk op deze manier wil beschermen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op januari 15, 2025, 22:35:12
Ultee is een moderne trainer :_schater

Dan heeft die Vd Zee dus al gezien hoe het niet moet ;)

sk13

We mogen hand oek wel bitsje in eigen boezem steken. Welke trainer kreit utselde krediet dat henk het. Sudra nieuwe trainer komt en verliest. Wat er meteen om henk skreeuwt. Henk heeft en is natuurlijk belangrijk voor cambuur. Engels model : henk is de manager van de trainers met aantal veldtrainers ( vd wey, vd ree en evt nog wat). Hette meet rust. Ken uithangbord voor de club blieve etc etc

YellowBlue

Mannen, Vd Wey heeft net getekend bij HHC, die komt echt niet.
Ik hoop van harte op een constructie waarbij iemand onder de vleugels van Henk 2 jaar de tijd krijgt om de opvolger van hem te worden.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op januari 16, 2025, 08:38:52
Ik hoop van harte op een constructie waarbij iemand onder de vleugels van Henk 2 jaar de tijd krijgt om de opvolger van hem te worden.
en jij denkt dat van de Wey niks in zijn contract heeft staan?

Stiens

Citaat van: YellowBlue op januari 16, 2025, 08:38:52

Die heeft gewoon een clausule in z'n contract staan hoor. Als er een BVO komt issie weg.

Galdiano

Citaat van: Stiens op januari 16, 2025, 09:28:42
Die heeft gewoon een clausule in z'n contract staan hoor. Als er een BVO komt issie weg.

Verwacht minimaal wel dat hij een half jaar bij HHC werkzaam moet zijn geweest.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets