Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Die Harrie vd Zee speelt verstoppertje waardoor De Graaff , Lambooij en De Jong de vragen krijgen die hij zou moeten beantwoorden. En dat veroorzaakt de onduidelijkheid en onrust dit seizoen? nergens voor nodig als je gewoon met de pers praat als directielid.

Cambuur Groningen

Laat de nieuwe groep ultra's op Noord de eerste 5 minuten meteen maar een massaal Henk de Jong ol? ol? inzetten, dat dringt ook wel door denk ik

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 15, 2025, 12:06:58
Laat de nieuwe groep ultra's op Noord de eerste 5 minuten meteen maar een massaal Henk de Jong ol? ol? inzetten, dat dringt ook wel door denk ik
Als er vanuit de 12e man een stevig statement wordt gemaakt,,lijkt mij dat dit gaat leiden tot een sneeuwbal effect ten gunste van onze Henk.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2025, 11:50:54
Die Harrie vd Zee speelt verstoppertje waardoor De Graaff , Lambooij en De Jong de vragen krijgen die hij zou moeten beantwoorden. En dat veroorzaakt de onduidelijkheid en onrust dit seizoen? nergens voor nodig als je gewoon met de pers praat als directielid.
Kan er naast zitten, maar de contacten tussen Harrie en Ype lijken mij ook niet bevorderlijk wat betreft het verlengen van Henk zijn contract.
Kan iets te maken hebben met het verrekenen van een oude openstaande "rekening".

oost

Citaat van: janou op januari 15, 2025, 10:33:47
En dan blijkt die spits niet goed genoeg te zijn voor de Eredivisie? Wat dan? Nog een spits halen uit paniek en hopen dat die wel goed genoeg is?

Club is bezig met een spits, maar die moet gewoon echt beter zijn. Anders kan je net zo goed de spits van Bal op het dak 10 halen.

En tuurlijk had iedereen die spits al bij de selectie willen hebben. Maar in de categorie waar wij zoeken, zoeken nog meer clubs gok ik zomaar.

Zijn zat spelers die goed genoeg zijn voor de kkd en in de eredivisie mislukken.
Als bijvoorbeeld murhen vandaag tekende hangt iedereen d'r vlag uit. Terwijl hij in de eredivisie ook niet geweldig is. We spelen nu kkd en je moet dan ook eem spits halen die dat niveau aankan. Eredivisie spits moet je naar kijken als je ook daadwerkelijk speelt. Met dit slome gedoe spelen we de komende jaren gewoon nog kkd

PePe

Persoonlijke geschillen zijn ondergeschikt aan het clubbelang. Het eerder genoemde scenario is het beste voor alle partijen: Henk leidt zijn opvolger op gedurende een periode van 2 jaar.

De Gast

Su werkt het helaas niet hier. Wij binnen geen AZ.

janou

#4132
Citaat van: oost op januari 15, 2025, 12:21:18
Zijn zat spelers die goed genoeg zijn voor de kkd en in de eredivisie mislukken.
Als bijvoorbeeld murhen vandaag tekende hangt iedereen d'r vlag uit. Terwijl hij in de eredivisie ook niet geweldig is. We spelen nu kkd en je moet dan ook eem spits halen die dat niveau aankan. Eredivisie spits moet je naar kijken als je ook daadwerkelijk speelt. Met dit slome gedoe spelen we de komende jaren gewoon nog kkd

Als het zo makkelijk was, dan was er toch allang een spits geweest? Denk jij dan Lambooij uit zijn neus zit te vreten? En die spits moet niet goed genoeg zijn voor KKD, maar voor de top van de KKD. En dan betreft het ?berhaupt een huur speler. Als je gaat kopen moet het met blik op Eredivisie zijn.

EdsjeSCC

Hoevaak moet Lambooij nog zeggen dat spelers vaak willen wachten op de beste aanbieding, wat hun goed recht is, en dat je daardoor in de wacht staat en aan het eind van de transfermarkt wellicht wel toe kan slaan?

En kom niet aan met graag of niet en je moet voor de club willen spelen blablabla de spelers denken maar aan 1 ding; het (financieel) hoogst haalbare

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 12:18:12
Kan er naast zitten, maar de contacten tussen Harrie en Ype lijken mij ook niet bevorderlijk wat betreft het verlengen van Henk zijn contract.
Kan iets te maken hebben met het verrekenen van een oude openstaande "rekening".
dat dus. 2 achterbaksen!

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 12:18:12
Kan er naast zitten, maar de contacten tussen Harrie en Ype lijken mij ook niet bevorderlijk wat betreft het verlengen van Henk zijn contract.
Kan iets te maken hebben met het verrekenen van een oude openstaande "rekening".

vd Zee en Ype kennen elkaar goed? Nou dan is wel duidelijk wie binnen het bestuur niet door wil met Henk. Hopelijk gaan Ard zijn verstand gebruiken.

oost

Citaat van: janou op januari 15, 2025, 14:32:21
Als het zo makkelijk was, dan was er toch allang een spits geweest? Denk jij dan Lambooij uit zijn neus zit te vreten? En die spits moet niet goed genoeg zijn voor KKD, maar voor de top van de KKD. En dan betreft het ?berhaupt een huur speler. Als je gaat kopen moet het met blik op Eredivisie zijn.

Top kkd is toch ook gewoon kkd? 8P.
Ik zeg niet dat die uit zijn neusvreet maar ik vind wel dat het achterlijke lang duurt.

Stiens


janou

Citaat van: oost op januari 15, 2025, 16:31:40
Top kkd is toch ook gewoon kkd? 8P.
Ik zeg niet dat die uit zijn neusvreet maar ik vind wel dat het achterlijke lang duurt.

Ja dat is KKD. Maar ik hoef jou hoop ik uit te leggen dat wij niet sterker gaan worden van de spits van FC Eindhoven ofzo. Dan kan je het beter laten hoe het nu is.

janou

Citaat van: Stiens op januari 15, 2025, 16:50:29
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1250553/henk-de-jong-lijkt-te-moeten-vertrekken-bij-sc-cambuur-dit-is-niet-chic.html

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2025/01/sc-cambuur-trainer-henk-de-jong-vertrekt-na-dit-seizoen-meldt-omrop-fryslan

Inmiddels pakken steeds meer voetbalsites het 'nieuws' over Henk op.
Zorgt alleen maar voor onrust. Geert van Tuinen bedankt  :wall

Je kan er ook anders naar kijken. Geert krijgt mee dat Henk er niet goed op staat en weet dat hij op deze manier de achterban in actie kan krijgen.

Vanuit Geert zijn oogpunt: Aandacht voor OF en een grotere kans dat Henk blijft als de achterban zich gaat bemoeien.