Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Als Henk wil blijven, en je zet er eens wat anders naast dan een paar nobody?s (met alle respect) dan ben je toch klaar. Koester dat nou gewoon. Maar ik hoor een empathieloze Lambooij praten zo horende niet beseffende wat Henk hier voor iedereen betekent.
Die vent kan beter zo snel mogelijk een krabbel regelen van Henk en zich beter gaan focussen op de spitspositie plus wat andere scorende spelers zoeken die ons een niveautje hoger kunnen brengen. Want Lambooij heeft op dit gebied compleet gefaald.

Trainert!

al eerder genoemd:

LAMbooij doet zijn naam eer aan, en graag direct opzouten.

Henk = Cambuur
Cambuur = Henk

janou

#4112
Ik ben wel klaar met dat geroep om het vertrek van medewerkers van de club.

pro Henk en pro Lambooij. Pro iedereen bij de club die werkt. Ga de club met elkaar steunen in plaats van constant mensen op het hakblok te zetten. Uiteraard wil ik ook dat Henk blijft als icoon van de club.

Lambooij heeft tot nu toe uitstekend werk verricht. Maar omdat zijn communicatiestijl sommigen niet past en hij nog niet zeker weet of hij Henk wilt verlengen moet hij alweer oprotten. Hou toch op man.


Bankzitter

#4113
Lambooij is technisch manager? die neemt die beslissing niet eens.
Verder heeft Lambooij bergen werk verzet tot nu toe? een verademing na Booij en Reijnen.

We staan goed op de ranglijst, doelsaldo prima , doorstroming uit de jeugd en spelers gescout die geld gaan opleveren. Snap niks van de kririek,

Galdiano

Morgen maar weer eens het 'In Henk we trust' doek ophangen.

Is die nog ergens? @montana @Kvc?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2025, 09:35:53
Lambooij is technisch manager? die neemt die beslissing niet eens.
Verder heeft Lambooij bergen werk verzet tot nu toe? een verademing na Booij en Reijnen.

We staan goed op de ranglijst, doelsaldo prima , doorstroming uit de jeugd en spelers gescout die geld gaan opleveren. Snap niks van de kririek,

Allemaal leuk en aardig, maar kom op zeg voor Roda had et al een spits moeten zijn. Dat is al het hele seizoen de achilleshiel van Cambuur :rodekaart

Specuveter

Citaat van: Trainert! op januari 15, 2025, 08:47:49
al eerder genoemd:

LAMbooij doet zijn naam eer aan, en graag direct opzouten.

Henk = Cambuur
Cambuur = Henk
ja....hebben we gelezen
En je hebt vast afgelopen dagen de reacties gelezen.

Tanjajeah

Citaat van: Galdiano op januari 15, 2025, 09:37:46
Morgen maar weer eens het 'In Henk we trust' doek ophangen.

Is die nog ergens? @montana @Kvc?

Ja, dat zou super zijn. Als supporters laten zien aan welke kant we staan.

janou

Citaat van: oost op januari 15, 2025, 10:18:34
Allemaal leuk en aardig, maar kom op zeg voor Roda had et al een spits moeten zijn. Dat is al het hele seizoen de achilleshiel van Cambuur :rodekaart

En dan blijkt die spits niet goed genoeg te zijn voor de Eredivisie? Wat dan? Nog een spits halen uit paniek en hopen dat die wel goed genoeg is?

Club is bezig met een spits, maar die moet gewoon echt beter zijn. Anders kan je net zo goed de spits van Bal op het dak 10 halen.

En tuurlijk had iedereen die spits al bij de selectie willen hebben. Maar in de categorie waar wij zoeken, zoeken nog meer clubs gok ik zomaar.

PePe

Lambooij wil altijd spelers halen die nog hopen dat ze in de Eredivisie terecht te kunnen. Spelers die wachten tot bijna de laatste datum van de transferwindow. We zullen nog even geduld moeten hebben.

Bankzitter

Of eentje uit Scandinavi?.

Ik snap wel dat een TM een lange termijn oplossing wilt, anders moet je in de zomer opnieuw gaan zoeken.

Galdiano

Het 'in Henk we trust' doek bestaat niet meer.

Wel het doek met de grote letters ' H E N K'
Die gaat hangen vrijdag.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Vanuit het bestuur moet duidelijkheid komen. Snap dat er zorgvuldigheid wordt betracht in het aantrekken van een spits, maar wees dan duidelijk naar Henk dat hij dit seizoen niet wordt afgefakkeld op de behaalde resultaten. Nu blijft het onrustig met grote kans dat onze club icoon eieren voor zijn geld gaat kiezen. Onrust en een eventueel op handen zijnde vetrek van Henk zal denk ik ook niet zonder gevolgen blijven met betrekking tot nieuwe sponsoren of afhaken hiervan. Ook is het niet ondenkbaar dat de sk verkoop drastisch zal gaan afnemen. Zal mij dan ook niet verwonderen dat het oude liedje, ut sil nooit wat wudde en is oek nooit wat weest terug keert in Liwwadden.
Bestuur.ijk hebben ze het met de bouw van het nieuwe stadion wat mij betreft goed gedaan, maar binnen het bestuur lijkt het dat er verschillende idee?n zijn  wat betreft de positie van de hoofdtrainer. Het bestuurslid technische zaken faalt wat mij betreft in zijn functioneren en zou juist in deze periode duidelijkheid moeten kunnen geven en niet Lambooij als de kop van jut laten worden.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 11:36:13
Vanuit het bestuur moet duidelijkheid komen. Snap dat er zorgvuldigheid wordt betracht in het aantrekken van een spits, maar wees dan duidelijk naar Henk dat hij dit seizoen niet wordt afgefakkeld op de behaalde resultaten. Nu blijft het onrustig met grote kans dat onze club icoon eieren voor zijn geld gaat kiezen. Onrust en een eventueel op handen zijnde vetrek van Henk zal denk ik ook niet zonder gevolgen blijven met betrekking tot nieuwe sponsoren of afhaken hiervan. Ook is het niet ondenkbaar dat de sk verkoop drastisch zal gaan afnemen. Zal mij dan ook niet verwonderen dat het oude liedje, ut sil nooit wat wudde en is oek nooit wat weest terug keert in Liwwadden.
Bestuur.ijk hebben ze het met de bouw van het nieuwe stadion wat mij betreft goed gedaan, maar binnen het bestuur lijkt het dat er verschillende idee?n zijn  wat betreft de positie van de hoofdtrainer. Het bestuurslid technische zaken faalt wat mij betreft in zijn functioneren en zou juist in deze periode duidelijkheid moeten kunnen geven en niet Lambooij als de kop van jut laten worden.
dat laatste.. Wou het niet neerzetten omdat ik het niet weet. Van der Zee lijkt daarin een rol te spelen. Ook bestuurlijk werd Henk niet gedekt toen het slecht ging en Henk heeft meerdere malen gezegd dat er binnen Cambuur wat vreemde winden waaiden en de personen wisten zelf wel wie. Het lijkt er nu op dat die dus wraak nemen?

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 15, 2025, 11:13:08
Het 'in Henk we trust' doek bestaat niet meer.

Wel het doek met de grote letters ' H E N K'
Die gaat hangen vrijdag.  :thumbsup
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)