Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Galdiano op januari 13, 2025, 20:15:03
Combi Lambooij en Henk is gewoon niet goed begonnen.

1. Er werden twee ambitites uitgesproken.
Lambooij: Top 5
Henk: Top 8.
2. Henk kreeg geen steun met zijn assistenten die hem in de schoot geworpen zijn.
3. Henk wil de top aanvallen en wenst een spits. Lambooij wil het eerst allemaal nog aanzien en spreekt dit openlijk uit.

Allemaal tekenen dat de communicatie gewoon niet lekker loopt.
Ook Henk en Ard zitten niet altijd op ??n lijn. Henk wou openlijke steun maar kreeg het niet.

Het zijn inderdaad allemaal van deze kleine dingetjes.
Ze mutte bij de club niet vergeten: zonder Henk zijn zij ook niks.

V-man

We laten ons, volgens mij, aardig bij de poot nimme door een losse vlodder in een ouwe jongens krentebrood sportcastje.

Bankzitter

Er is altijd gezonde spanning tussen een TM (lange termijn) en een trainer die afgerekend wordt op korte termijn. Ik zou daar niet te veel achter zoeken.

Ard de Graaff was heel formeel met zijn reactie maar het klopt wel? er is nog tijd genoeg te verlengen. Dat komt ook wel goed (tenzij Henk geen wedstrijd meer wint, en daarom kun je als bestuurder nooit garanties geven).

Poetser

Is dat dezelfde Van Tuinen die volgens 'welingelichte bronnen' met een hoop bombarie aankondigde dat Sandor weer terug kwam?

Vreselijke vent trouwens die Geert, buiten de camera's om.

??n grote act.

Delamere

Citaat van: Poetser op januari 13, 2025, 22:08:59
Is dat dezelfde Van Tuinen die volgens 'welingelichte bronnen' met een hoop bombarie aankondigde dat Sandor weer terug kwam?

Vreselijke vent trouwens die Geert, buiten de camera's om.

??n grote act.

Exact, een nare narcist die Geert.

PePe

Het zou kunnen dat door de slechte competitie start, het vertrouwen in Henk minder is. En dat men het resultaat van het eerste kwartaal wil afwachten. Bij een slecht resultaat in het komende kwartaal, vermoed ik een exit.

De Gast

Had je Henk een beetje een spits gegeven dan stond je nu nog een paar plekken hoger. Ze kunnen het alleen zichzelf verwijten.
?berhaupt zijn ze aan scorende spelers helemaal voorbij gegaan.

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 14, 2025, 07:19:21
Had je Henk een beetje een spits gegeven dan stond je nu nog een paar plekken hoger. Ze kunnen het alleen zichzelf verwijten.
?berhaupt zijn ze aan scorende spelers helemaal voorbij gegaan.
helemaal mee eens. En nu zeggen we wachten resultaten af. Lambooij heeft het knap gedaan buiten scorend vermogen en dan dit zeggen. Ze zijn van de statistieken tegenwoordig en dan moeten ze die 8 wedstrijden ook zien en dan kunnen ze tot de conclusie komen dat het aan hun zelf ligt. Dat geneuzel over stadion en daarom nog niet gesproken is onzin.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 07:37:55
helemaal mee eens. En nu zeggen we wachten resultaten af. Lambooij heeft het knap gedaan buiten scorend vermogen en dan dit zeggen. Ze zijn van de statistieken tegenwoordig en dan moeten ze die 8 wedstrijden ook zien en dan kunnen ze tot de conclusie komen dat het aan hun zelf ligt. Dat geneuzel over stadion en daarom nog niet gesproken is onzin.
Dat een aantal bestuursleden zich helemaal op het stadion hebben gefocust en het voetbal waar het tenslotte om gaat op een 2e plan hebben gehouden, geeft aan dat ze geen topsport ambities hebben, schuren de belangen van de trainer en bestuur.

Bankzitter

Al eerder gezegd... qua doelsaldo staan we gedeeld 4e, dat is gewoon prima.

Daarbij hadden we veel scorend vermogen in de selectie met Smit en vdWater.
Die moesten weg  (niet van Lambooij maar de ene door het bestuur en de andere door Henk).
De spelers wilden zelf ook niet blijven.

In potentie hebben De Leeuw, Afolabi en Alhaft ook wel scorend vermogen... vooraf weet je nooit hoe het loopt.

Volgens mij doen ze aardig hun best om de selectie voor nu (en volgend seizoen) te versterken, dus wat wil je dan nog meer als trainer?

Gasgeve

Citaat van: Delamere op januari 13, 2025, 21:35:00
Het tamelijk verbijsterende optreden van Ard de Graaf in de podcast ?Hertenkamp? heeft volop voeding gegeven aan dit op (dit moment nog) niks gebaseerde gespeculeer.
En dus gaan we weer een lekker onnodig onrustige periode tegemoet.
Wat ik off the record hoorde is dat ze volgend seizoen misschien wel een ?zware assistent? naast Henk willen zetten, die hem op termijn op kan volgen. Lijkt me voor Cambuur ook een veel betere oplossing.
Henk verdient, ondanks al dat puntverlies in de thuiswedstrijden, in ieder geval meer respect dan Ard in Hertenkamp voor hem toonde.
Zei Ard niet dat Henk een standbeeld verdiende? Of was dat in de Sportcast of Liwadder?

Leovardia

Citaat van: Galdiano op januari 13, 2025, 20:15:03
Combi Lambooij en Henk is gewoon niet goed begonnen.

1. Er werden twee ambitites uitgesproken.
Lambooij: Top 5
Henk: Top 8.
2. Henk kreeg geen steun met zijn assistenten die hem in de schoot geworpen zijn.
3. Henk wil de top aanvallen en wenst een spits. Lambooij wil het eerst allemaal nog aanzien en spreekt dit openlijk uit.

Allemaal tekenen dat de communicatie gewoon niet lekker loopt.
Ook Henk en Ard zitten niet altijd op ??n lijn. Henk wou openlijke steun maar kreeg het niet.

Er is mijn inziens maar ??n trainer die ik wens, en velen met mij en dat is Henk.
Het is nu nog geen tijd voor iets anders.
Eerst maar even 1 of 2 seizoenen bouwen in dit stadioen.

Spijker op zijn kop!

Heb Ard ook hoog zitten, maar hoe die zich ervanaf lulde dat het ?niet nodig is om openlijk steun uit te spreken? en oek nog aangaf d?t zelfs gek te vinden?.
Op menselijk vlak schiette je dan wel ernstig tekort. Zeker met zo?n icoon as Henk.
Lambooij vertrouw ik voor geen meter. Net als Rik Reinsma. Hou die in de gaten. Heeft intern aangegeven destijds achter Ultee te staan en geen vertrouwen in Henk te hebben, en nu sit die paljas naast Henk als assistent.  :? :zucht 8P
Kent skele juh.

Leovardia

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 07:37:55t. Dat geneuzel over stadion en daarom nog niet gesproken is onzin.

Inderdaad, half uurke en een bierviltsje m?t stift en tis klaar.
Kent skele juh.

Specuveter

Voorwaarde voor Pieter Kooi om geld te lenen was onder andere rust in de tent En nog 5 jaar Ard aan boord houden.
Die rust cre?er je nu niet echt door een andere trainer te gaan zoeken.
Laat Henk nog lekker minimaal twee jaar werken bij de club.
Ons naar de eredivisie brengen, en hem dan een prachtige functie binnen de club te geven!

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 14, 2025, 09:09:40
Voorwaarde voor Pieter Kooi om geld te lenen was onder andere rust in de tent En nog 5 jaar Ard aan boord houden.
Die rust cre?er je nu niet echt door een andere trainer te gaan zoeken.
Laat Henk nog lekker minimaal twee jaar werken bij de club.
Ons naar de eredivisie brengen, en hem dan een prachtige functie binnen de club te geven!
En Kooi is wel een fan van Henk, ze zijn zelfs bevriend..
IN HENK WE TRUST!!!