Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Bankzitter op oktober 10, 2024, 19:19:00
De basis is bijna compleet vervangen, dan kun je de resultaten en spel  van nu toch niet met vorig seizoen vergelijken?

En zo slecht oogde het spel dit seizoen niet met uitzondering van de wedstrijden tegen Dordrecht en Emmen.
Tenzij je het vergelijkt met het team met Muhren,Stevens, Schouten, Kallon ect ect. . Maar dat team was echt abnormaal goed, dat mag je niet als maatstaf gebruiken.

Waarom mag je dat niet als maatstaaf mogen gebruiken? Budget vam Cambuur is nu hoger plus nieuw stadion. Lager dam dat mikken zie ik eerder als gebrek aan ambitie

Bankzitter

#3871
Het mag wel maar het is onrealistisch. Er zal nooit meer een team 2 seizoenen achter elkaar in vrijwel dezelfde formatie de KKD domineren.

Ik heb het over het spel dan. Op de ranglijst mag de ambitie best meer op presteren en minder op opleiden komen te liggen.

Harry L.

Citaat van: diekhuzen op oktober 10, 2024, 18:28:10

Het spel is niet om aan te zien en dat speelt al een behoorlijke tijd. De resultaten zijn bedroevend en dat we op basis van data er beter voor staan zegt niet alles, kijk maar naar het aantal punten sinds we in de KKD spelen. Cijfers liegen er niet om. Natuurlijk kan het een paar wedstrijden tegenzitten, maar het is structureel slecht
Het maken van doelpunten is nog steeds een kwaliteit en Cambuur kan mij totaal niet overtuigen dit seizoen. Statistieken met doelpogingen leuk, maar hoe nauwkeuring is Expected Goals en doelpogingen?
Al een paar jaar lukt het niet om met een uitbalanceerde selectie te spelen. Henk is daar ook debet aan en het is ook een wisselwerking met onze scouting. Het is gewoon te min allemaal en er moet veel veranderen.

Spijker op zijn kop. En als dit en als dat telt niet, verleden week mooie punten maar was de tweede helft met kunst en vliegwerk.

oost

Citaat van: Bankzitter op oktober 10, 2024, 19:35:29
Het mag wel maar het is onrealistisch. Er zal nooit meer een team 2 seizoenen achter elkaar in vrijwel dezelfde formatie de KKD domineren.

Ik heb het over het spel dan. Op de ranglijst mag de ambitie best meer op presteren en minder op opleiden komen te liggen.

Zo afgetekend kampioen worden is bijzonder lastig dat  100%. Echter vind ik wel dat Cambuur veel meer zou moeten doen om een representatieve elftal op de been te brengen. Nu veel spelers niet fit of simpelweg niet goed genoeg.

Tegen beter weten in hoop ik dat het nog goed komt |:)

Delfzijl/Cambuur

Geduld hebben is moeilijk, ik ben er ook altijd niet goed van als we verliezen maar dat zal nog wel vaak gebeuren vrees ik.
Zoals veel vaker gezegd door mij, het stadion moet de tijd hebben meer inkomsten te genereren, dan de begroting omhoog en de betere spelers aantrekken.
Zelf vind ik het waardeloos dat we geen spits hebben, Milan weg uitgerangeerde de Leeuw en een niet fitte Alofobi er voor terug... kan echt niet. Voor de rest zie ik het helemaal niet somber in.
Keepert top
Diemers top
Pauwels goed kan zo top worden
Die lange achterin goed
Als de rest dan gemiddeld is en daarvan ook nog een paar goed worden...
Kun je volgend jaar nog aanvullen, dan nog een goede tacticus op de bank erbij en een klasbak spits en dan doe je mee voor top 3.
Zo zie ik het.
Onderaan of bovenaan ik ben dr.

oost

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 10, 2024, 22:02:03
Geduld hebben is moeilijk, ik ben er ook altijd niet goed van als we verliezen maar dat zal nog wel vaak gebeuren vrees ik.
Zoals veel vaker gezegd door mij, het stadion moet de tijd hebben meer inkomsten te genereren, dan de begroting omhoog en de betere spelers aantrekken.
Zelf vind ik het waardeloos dat we geen spits hebben, Milan weg uitgerangeerde de Leeuw en een niet fitte Alofobi er voor terug... kan echt niet. Voor de rest zie ik het helemaal niet somber in.
Keepert top
Diemers top
Pauwels goed kan zo top worden
Die lange achterin goed
Als de rest dan gemiddeld is en daarvan ook nog een paar goed worden...
Kun je volgend jaar nog aanvullen, dan nog een goede tacticus op de bank erbij en een klasbak spits en dan doe je mee voor top 3.
Zo zie ik het.
Onderaan of bovenaan ik ben dr.

We moeten niet doen alsof de kkd zo'n hoog niveau is,  inprincipe kan je met 3 of 4 goede spelers al spelen om promotie.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 10, 2024, 22:02:03

Onderaan of bovenaan ik ben dr.

altiet.
dit is mien club.
ik hef ze zien winne van ajax as een volwassen klein kien en verlieze van wageningen op de berg as een jonkje.
winne we niet dan hef ik t nog naar mien zin.
ik mut nou jandehulk naast mie dulden maar zelfs dat fien ik leuk !
natuurlijk staan we niet waar we mutte staan (eredivisie) maar ik ben dr.
ik hef nou suhveul metmaakt in mien leven dat voetbal maar bijzaak is maar wat dr oek gebeurt......

ik ben er.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Tactisch klopte het WEER van geen kant.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2024, 22:53:46
Tactisch klopte het WEER van geen kant.
klopt begint al met basiself.
Balk in de spits  8P
R?lke in de basis  8P
De Leeuw op het middenveld  8P
Diemers moet centraal op het middenveld.

Henk de druk is zeker aanwezig maandag 3 punten.

Destroyer

Citaat van: okkele op oktober 18, 2024, 22:49:26
is ie al weg?

Denk het nog niet, hij moet straks wel de mistlampen aanzetten terug naar drachten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op oktober 18, 2024, 22:58:54
klopt begint al met basiself.
Balk in de spits  8P
R?lke in de basis  8P
De Leeuw op het middenveld  8P
Diemers moet centraal op het middenveld.

Henk de druk is zeker aanwezig maandag 3 punten.

Zo hoort het ja
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Niet dat ik er voorstander van ben, maar vrees dat Henk niet heel lang meer trainer is. Gaat niet goedkomen met deze selectie, te weinig kwaliteit en dan is de trainer de lul.

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op oktober 18, 2024, 22:53:46
Tactisch klopte het WEER van geen kant.

Makkelijk gezegd, Volendam heeft een sterk team. Ik geloof niet dat Volendam met een andere taktiek zo even was weggespeeld.
De 2 goals tegen kwamen ook niet door een verkeerde taktiek.

Ik vond ons vooral voorzichtig en laatste deel van de 1e helft te slordig en angstig spelen.
Dat heeft weinig met taktiek te maken.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op oktober 18, 2024, 22:58:54
klopt begint al met basiself.
Balk in de spits  8P
R?lke in de basis  8P
De Leeuw op het middenveld  8P
Diemers moet centraal op het middenveld.

Henk de druk is zeker aanwezig maandag 3 punten.
Stond met uitzondering van R?lke exact als tegen VVV uit. Er wordt hier altijd gezeikt dat Henk teveel wisselt, nu moet hij 1 wissel toepassen omdat Kieftenbeld geblesseerd is is het weer niet goed.

Let wel, ik zou ook anders beginnen op een stuk of 4 posities maar dan was de kritiek dus geweest dat hij nooit dezelfde basis opstelt ?