Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Henk geeft in het interview ook aan dat Cambuur met jonge gasten in de club wil gaan werken, dat lijkt me niet alleen maar spelers dan, ik denk dat Henk hier nadrukkelijk ook de assistenten bedoelt, volgens mij is dit een roep om hulp van een nieuwe meer ervaren assistent.

denistel

Citaat van: DayDreamer op oktober 04, 2024, 14:01:30
Henk geeft in het interview ook aan dat Cambuur met jonge gasten in de club wil gaan werken, dat lijkt me niet alleen maar spelers dan, ik denk dat Henk hier nadrukkelijk ook de assistenten bedoelt, volgens mij is dit een roep om hulp van een nieuwe meer ervaren assistent.

het is idd de visie van de club of het een goeie weg is zal de toekomst uit
moeten wijzen op dit moment valt het nog tegen en iedereen weet hoe het
werkt in de vetballerij.

Andy King

Citaat van: Galdiano op oktober 04, 2024, 13:05:42
Volgens mij heeft hij een meer dan uitstekende palmares.
En gewaardeerd met de titel amateurtrainer van het jaar.

Legt alles in begrijpelijke taal uit, en kan zijn team enthousiasmeren.

Heeft gevoel bij de club en weet hoe wij (supporters) zijn.
Kan tegen kritiek, raakt niet snel in de war en heeft zeker meer krediet dan de assistenten die er nu zitten.

Krediet bij wie?

Andy King

Citaat van: DayDreamer op oktober 04, 2024, 14:01:30
Henk geeft in het interview ook aan dat Cambuur met jonge gasten in de club wil gaan werken, dat lijkt me niet alleen maar spelers dan, ik denk dat Henk hier nadrukkelijk ook de assistenten bedoelt, volgens mij is dit een roep om hulp van een nieuwe meer ervaren assistent.

Dat ben ik met je eens. Als er een assistent bijkomt, dan een met ervaring.

Galdiano

Citaat van: Andy King op oktober 04, 2024, 14:26:16
Krediet bij wie?

Bij de achterban.

Ik denk dat mannen zoals Sandor, Van der Weij en wellicht een Van der Ree veel meer krediet hebben dan eem Reinsma en Burghout.

Hebben bewezen wat te kunnen en kennen de club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Galdiano op oktober 04, 2024, 14:34:21
Bij de achterban.

Ik denk dat mannen zoals Sandor, Van der Weij en wellicht een Van der Ree veel meer krediet hebben dan eem Reinsma en Burghout.

Hebben bewezen wat te kunnen en kennen de club.

Natuurlijk. Als Sandor zou willen...
Die andere twee hebben een verleden bij Cambuur, maar zo zijn er wel meer.

De Gast

Citaat van: DayDreamer op oktober 04, 2024, 14:01:30
Henk geeft in het interview ook aan dat Cambuur met jonge gasten in de club wil gaan werken, dat lijkt me niet alleen maar spelers dan, ik denk dat Henk hier nadrukkelijk ook de assistenten bedoelt, volgens mij is dit een roep om hulp van een nieuwe meer ervaren assistent.

De club doet maar wat. Zet Henk in z'n kracht en laat een ervaren assistent(en) de training leiden. En dan krijg je Jeroen Burghout en die andere. Zegt niemand wat, geen enkele staat van dienst in het voetbal. Wat wil je dan..

Galdiano

Citaat van: Andy King op oktober 04, 2024, 15:05:17
Natuurlijk. Als Sandor zou willen...
Die andere twee hebben een verleden bij Cambuur, maar zo zijn er wel meer.

Zeker dat mag wat mij betreft ook hoor. Maar Burghout en Reinsma hebben niks naast Henk te zoeken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Laat ik het anders zeggen: die 2 zijn onzichtbaar. En daardoor weet niemand wat e wel of niet kunnen.
En dan krijg je dus al snel de indruk dat ze niks toevoegen.

Met uitgesproken types als Bosschaart of vd Heide had je dat niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

zo, ik ga maar eens onderweg, lekker potje voetbal kijken. Hoop dat Henk er nog is, en de spelers de punten voor hem binnen vechten.

Zin in _O_ _O_ |:) _O_ _O_
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2024, 16:40:22
Laat ik het anders zeggen: die 2 zijn onzichtbaar. En daardoor weet niemand wat e wel of niet kunnen.
En dan krijg je dus al snel de indruk dat ze niks toevoegen.

Met uitgesproken types als Bosschaart of vd Heide had je dat niet.

als trainers van de o 21 heb ik ze zeer goede trainingen zien geven en het
team speelde die jaren ook prima.maar assistent bij het 1e is natuurlijk
wat anders daar komen veel meer dingen bij kijken.ze zullen er ook van
leren en dat kan je in de toekomst wat opleveren. tevens zijn ze een stuk
goedkoper dan de namen die gemoemd worden.Pascal had nooit weg gemoeten
die had er nu bij moeten zijn om henk te steunen en 1 van de jongeren had dan
van hem kunnen leren .

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: janou op oktober 04, 2024, 11:09:11
Zou het een record zijn? Een TD afschrijven na 8 wedstrijden  :_schater

Die knakker van Ajax vorig jaar misschien?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 19:10:31
Die knakker van Ajax vorig jaar misschien?
Lambooij heeft conform de club wensen spelers weten aan te trekken, dit met veel inpassen van jeugdspelers.
Wie wel een draai om de oren zou moeten krijgen  is de medische staf die de spelers met fysieke problemen niet goed hebben onderzocht.

denistel

Citaat van: Vlampiep op oktober 04, 2024, 19:42:59
Lambooij heeft conform de club wensen spelers weten aan te trekken, dit met veel inpassen van jeugdspelers.
Wie wel een draai om de oren zou moeten krijgen  is de medische staf die de spelers met fysieke problemen niet goed hebben onderzocht.

ze hebben ze gewoon genomen toch ze wisten hoe hun fusieke gesteldheid was
niet al de medische staf dus

Noordcambuur

Henk deze overwinning is voor jouw  w:)