Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: oost op oktober 03, 2024, 21:22:32
Ontslaan doen ze hem niet.
Ik zie Henk zelf eerder ontslag nemen, heeft die eerder gedaan.

Dat verwacht ik zelf helaas ook.
En dat is doodzonde. Hij is in de steek gelaten, en is niet versterkt met goede assistenten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Citaat van: oost op oktober 03, 2024, 21:22:32
Ontslaan doen ze hem niet.
Ik zie Henk zelf eerder ontslag nemen, heeft die eerder gedaan.

gevoelsmatig....morgen en volgende week verliezen en hij stapt zelf op.

CambuurArnhem

Ik heb mijn verwachtingen voorlopig maar even flink bijgesteld. Dat geeft mij in elk geval rust. Ik wil er gewoon vanuit gaan dat iedereen z'n best doet op de club. En wie weet verrassen ze ons morgen wel... Zou ook wel weer echt Cambuur zijn.

CambuurArnhem

Citaat van: Trainert! op oktober 03, 2024, 21:40:22
gevoelsmatig....morgen en volgende week verliezen en hij stapt zelf op.

Zo voelt het voor mij ook, maar zou toch zonde zijn. Volgende week spelen we trouwens niet volgens mij. 

sunderland

Citaat van: CambuurArnhem op oktober 03, 2024, 21:50:02
Ik heb mijn verwachtingen voorlopig maar even flink bijgesteld. Dat geeft mij in elk geval rust. Ik wil er gewoon vanuit gaan dat iedereen z'n best doet op de club. En wie weet verrassen ze ons morgen wel... Zou ook wel weer echt Cambuur zijn.
heb ik 4 weken geleden losgelaten en geeft idd rust. En morgen zou weer typisch zijn..

PePe

Met wie zou Cambuur zich in de winterstop kunnen versterken? Als je zo laag staat?

NRG

Citaat van: PePe op oktober 03, 2024, 22:31:39
Met wie zou Cambuur zich in de winterstop kunnen versterken? Als je zo laag staat?

Hangt er een beetje vanaf welke geblesseerde en niet fitte spelers er beschikbaar zijn..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op oktober 03, 2024, 21:22:32
Ik zie Henk zelf eerder ontslag nemen, heeft die eerder gedaan.

Dan blijft hij voor altijd de Henk die geen enkel potje in het nieuwe stadion gewonnen heeft.
Nee, die gaat door tot hij thuis minstens 1 gewonnen heeft.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op oktober 03, 2024, 22:38:37
Hangt er een beetje vanaf welke geblesseerde en niet fitte spelers er beschikbaar zijn..

_O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: PePe op oktober 03, 2024, 22:31:39
Met wie zou Cambuur zich in de winterstop kunnen versterken? Als je zo laag staat?

Ten eerste, we weten helemaal nog niet waar we in de winter op de ranglijst staan.
Ten tweede, spelers kijken vooral naar salaris, maar ook bijvpprbeeld naar speeltijd. En in een stadion met 13.000 man spelen is ook leuk.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2024, 21:54:36
En morgen zou weer typisch zijn..

2 van de 4 uit gewonnen. Zo typisch zou het niet eens zijn ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

janou

Citaat van: NRG op oktober 03, 2024, 19:39:27

De doelstelling om binnen 3 jaar te promoveren kan ik helemaal achter staan. We spelen vanaf dit seizoen in een echt prachtig stadion. Je mag financieel niet direct wonderen verwachten van ons nieuwe onderkomen. Dat moet groeien en heeft tijd nodig. Maar we slaan nu door de andere kant op. Een kwaliteitsarme selectie. Het voetbal is niet om aan te zien. De resultaten zijn kut. We bengelen onderaan de KKD. Ja. Ik ben teleurgesteld.

Ik vind dit allemaal zo kortzichtig. ?Je mag financieel niet meteen wonderen verwachten??

Nee je kan nu op het veld nog niet wonderen verwachten omdat we een compleet nieuw elftal hebben dat enorm wisselvallig is. En nu is er paniek omdat het tot nu extreem tegenzit en er 2 wedstrijden slecht gevoetbalt zijn. Emmen ben ik ook van geschrokken, maar er zit gewoon potentie in de groep.

Wij zijn net als alle andere clubs, als het even slecht gaat dan mag de coach oprotte en zoeken we alles waar we hem op kunnen pakken, zelfs Henk krijgt niet de tijd om te bouwen. Een nieuwe trainer heeft gewoon bijna nooit nut. Eerst was Ultee weg en dan zou het allemaal beter zijn. Nu bakt Henk er niets meer van. Komop zeg heb nou gewoon geduld net als bij Lukkien. Gaan genoeg punten pakken nog.

Mocht het hele jaar zo doorgaan kan je altijd beslissen om niet te verlengen, maar om na 8 wedstrijden zo met een legende om te gaan. Ik schaam mij kapot. 


Trainert!

Citaat van: janou op oktober 03, 2024, 23:53:24
Ik vind dit allemaal zo kortzichtig. ?Je mag financieel niet meteen wonderen verwachten??

Nee je kan nu op het veld nog niet wonderen verwachten omdat we een compleet nieuw elftal hebben dat enorm wisselvallig is. En nu is er paniek omdat het tot nu extreem tegenzit en er 2 wedstrijden slecht gevoetbalt zijn. Emmen ben ik ook van geschrokken, maar er zit gewoon potentie in de groep.

Wij zijn net als alle andere clubs, als het even slecht gaat dan mag de coach oprotte en zoeken we alles waar we hem op kunnen pakken, zelfs Henk krijgt niet de tijd om te bouwen. Een nieuwe trainer heeft gewoon bijna nooit nut. Eerst was Ultee weg en dan zou het allemaal beter zijn. Nu bakt Henk er niets meer van. Komop zeg heb nou gewoon geduld net als bij Lukkien. Gaan genoeg punten pakken nog.

Mocht het hele jaar zo doorgaan kan je altijd beslissen om niet te verlengen, maar om na 8 wedstrijden zo met een legende om te gaan. Ik schaam mij kapot.

het hele jaar zo doorgaan? dit kost je klauwen met geld. daling van skhouders bijvoorbeeld.

denistel

Citaat van: janou op oktober 03, 2024, 23:53:24
Ik vind dit allemaal zo kortzichtig. ?Je mag financieel niet meteen wonderen verwachten??

Nee je kan nu op het veld nog niet wonderen verwachten omdat we een compleet nieuw elftal hebben dat enorm wisselvallig is. En nu is er paniek omdat het tot nu extreem tegenzit en er 2 wedstrijden slecht gevoetbalt zijn. Emmen ben ik ook van geschrokken, maar er zit gewoon potentie in de groep.

Wij zijn net als alle andere clubs, als het even slecht gaat dan mag de coach oprotte en zoeken we alles waar we hem op kunnen pakken, zelfs Henk krijgt niet de tijd om te bouwen. Een nieuwe trainer heeft gewoon bijna nooit nut. Eerst was Ultee weg en dan zou het allemaal beter zijn. Nu bakt Henk er niets meer van. Komop zeg heb nou gewoon geduld net als bij Lukkien. Gaan genoeg punten pakken nog.

Mocht het hele jaar zo doorgaan kan je altijd beslissen om niet te verlengen, maar om na 8 wedstrijden zo met een legende om te gaan. Ik schaam mij kapot.

bij Lukkien zag je afgelopen seizoen dat er wel potentie in zat en dat ze gingen stijgen
die aanknopingspunten zie ik bij ons helaas niet

De Gast

Citaat van: janou op oktober 03, 2024, 23:53:24
Ik vind dit allemaal zo kortzichtig. ?Je mag financieel niet meteen wonderen verwachten??

Nee je kan nu op het veld nog niet wonderen verwachten omdat we een compleet nieuw elftal hebben dat enorm wisselvallig is. En nu is er paniek omdat het tot nu extreem tegenzit en er 2 wedstrijden slecht gevoetbalt zijn. Emmen ben ik ook van geschrokken, maar er zit gewoon potentie in de groep.

Wij zijn net als alle andere clubs, als het even slecht gaat dan mag de coach oprotte en zoeken we alles waar we hem op kunnen pakken, zelfs Henk krijgt niet de tijd om te bouwen. Een nieuwe trainer heeft gewoon bijna nooit nut. Eerst was Ultee weg en dan zou het allemaal beter zijn. Nu bakt Henk er niets meer van. Komop zeg heb nou gewoon geduld net als bij Lukkien. Gaan genoeg punten pakken nog.

Mocht het hele jaar zo doorgaan kan je altijd beslissen om niet te verlengen, maar om na 8 wedstrijden zo met een legende om te gaan. Ik schaam mij kapot.

Henk met een brok in z?n keel. Dat doet mij wel wat. Hij zit op het randje gevoelsmatig. Vanavond kiest hij voor de ?grote jongens? omdat hij aan zichzelf moet denken.

Ik zou wel eens willen weten: wiens selectie is dit nou eigenlijk? Die van Lambooij of die van Henk.