Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 10:06:40
Ik vind Henk ook een beetje dubbel daarin. Enerzijds is hij heel erg bezig met spelers beschermen om ze niet over de kop te jagen, langzaam brengen. En geloof ook wel zijn enthousiasme als jonge gasten op de deur kloppen.

Anderzijds lijkt hij tijdens de wedstrijd heel erg bezig met de punten en prestatie en gooit hij het halve team om zonder oog te houden voor de ontwikkeling van het team. Hij slachtoffert Ottensen bijvoorbeeld waardoor hij nu in de volgende wedstrijd alweer een lastige keuze krijgt wat met de rechtsback te doen.

De keuze tussen ontwikkelen of direct presteren wordt niet duidelijk genoeg gemaakt.

Klopt hij was juist op dit punt in het verleden erg sterk. Nu lijkt ie onzeker te worden. Hij heeft ondersteuning nodig, wellicht meer dan ie nu krijgt.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 12:20:04
Klopt hij was juist op dit punt in het verleden erg sterk. Nu lijkt ie onzeker te worden. Hij heeft ondersteuning nodig, wellicht meer dan ie nu krijgt.
helemaal eens. Nu weer 4 eruit. Zo niet des Henks.

wacko jacko

Opnieuw een verliespartij al ingecalculeerd met het doorvoeren van deze vier wijzigingen. Zeker als je Thomas Poll een basisplek gunt.

michello

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2024, 16:52:53
helemaal eens. Nu weer 4 eruit. Zo niet des Henks.

Bij de Graafschap heeft hij ook zo?n zoekende periode gehad. Na een wedstrijd of 10 begon het uiteindelijk beter te worden. Hij had alleen toen wel Sandor naast zich?..

AL

Opstelling opzich niets mis mee.
Maar inderdaad weer een gehussel van jewelste.
Moet echt iets veranderen anders eindig je echt bij de onderste 3.

Bernardo

Tja, Casas geblesserd en Kieftenbeld kon afgelopen zondag niet spelen. Dus zijn eigenlijk ook 2 gedwongen wisselingen.

Wissel Nartey voor Rolke snap ik wel, Rolke zie ik echt helemaal niks in.

Bernardo

#3711
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16880600/henk-de-jong-is-kop-van-jut-bij-cambuur-na-slechte-prestaties-ik-moet-nu-voor-mezelf-opkomen

Toch weer een sneer van Henk richting de directie, Henk tempert al vanaf het begin de verwachtingen omdat het een team in opbouw is. Krijg na dit interview toch weer het gevoel dat het binnen de club niet helemaal goed zit en dat ze andere idee?n hebben op korte termijn, want anders hoeft Henk dit niet voor de zoveelste keer weer te benoemen. Waarom zegt bijvoorbeeld Lambooij/directie niet duidelijk wat de doelstelling moet zijn dit seizoen? Treed als club naar buiten wat de plannen zijn voor de komende jaren op sportieve vlak.


janou

Kijk allemaal even het interview bij Omrop Fryslan. Ik kan Henk op niets betrappen wat niet waar is. Hij valt hierin niet te benijden i.m.o.

Allemaal korte termijn emoties die spelen. Ligt ook een rol voor de club om nu vol achter Henk te gaan staan vind ik.

janou

Citaat van: Bernardo op oktober 03, 2024, 17:32:25
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16880600/henk-de-jong-is-kop-van-jut-bij-cambuur-na-slechte-prestaties-ik-moet-nu-voor-mezelf-opkomen

Toch weer een sneer van Henk richting de directie, Henk tempert al vanaf het begin de verwachtingen omdat het een team in opbouw is. Krijg na dit interview toch weer het gevoel dat het binnen de club niet helemaal goed zit en dat ze andere idee?n hebben op korte termijn, want anders hoeft Henk dit niet voor de zoveelste keer weer te benoemen. Waarom zegt bijvoorbeeld Lambooij niet duidelijk wat de doelstelling moet zijn dit seizoen? Treed als club naar buiten wat de plannen zijn voor de komende jaren op sportieve vlak.

Doelstelling is binnen 3 jaar promoveren. Dat is gewoon duidelijk afgesproken. Alleen hebben heel veel mensen niet het geduld. Dit proces kost gewoon tijd. Helemaal met jonge gasten, zo werkt dat nou eenmaal. Zet guardiola voor de groep en het blijft gewoon wisselvallig.

Bankzitter

Wat ik eerder zei : je moet duidelijk kiezen tussen direct presteren of spelers ontwikkelen voor transferwaarde en incalculeren dat je niet meteen resultaat in punten ziet. En dan willen we ook nog dominant en attractief spelen in onze eigen spelwijze.

Dat allemaal tegelijkertijd doen is maar weinig clubs of trainers gegeven. Nu gewoon de ervaren jongens opstellen, misschien ook wat meer uit de omschakeling en dan komen de jonge spelers en attractieve spel wel als de punten komen.

Als Nartey wat hangend speelt dan is het een soort 4-4-2...als dat nu even nodig is , dan moet dat maar.

denistel

snap wel dat we niet meteen top zijn en wisselvallig maar een beetje
normaal voetbal mogen we toch wel verwachten en dat was het zeker
zondag niet,verliezen kan altijd maar de manier waarop daar gaat het om.

DayDreamer

Henk bijt aardig van zich af in interview OA.

Vlampiep

Citaat van: janou op oktober 03, 2024, 17:32:37
Kijk allemaal even het interview bij Omrop Fryslan. Ik kan Henk op niets betrappen wat niet waar is. Hij valt hierin niet te benijden i.m.o.
Allemaal korte termijn emoties die spelen. Ligt ook een rol voor de club om nu vol achter Henk te gaan staan vind ik.
Als de druk van buiten groter wordt, wordt de ruggengraat van de directie vloeibaar hoor. Zij zijn mede verantwoordelijk, maar gaan nimmer hun verantwoordelijkheid nemen als de druk van buiten groot wordt.

Harry L.

Hij moet gewoon eens ophouden met die basis steeds om te gooien en naar vastigheden zoeken. Niet meer wisselen om het wisselen en ophouden met spelers die niks kunnen. Als je na 40 jaar nog niet ziet dat een speler als Wiebe niet kan voetballen en het nooit gaat redden dan weet ik het niet. Nu wat zielig doen met de 4e begroting, je moet je ogen uit je kop schamen dat je er al 5 verloren hebt. Klaar, ziet het blijkbaar zelf ook niet meer zitten, zat tegen Emmen ook als een geslagen hond in de dugout.

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op oktober 03, 2024, 18:38:15
Als de druk van buiten groter wordt, wordt de ruggengraat van de directie vloeibaar hoor. Zij zijn mede verantwoordelijk, maar gaan nimmer hun verantwoordelijkheid nemen als de druk van buiten groot wordt.

Hij moet ook naar zichzelf kijken ipv. Vingertje wijzen naar anderen en anders had hij moeten stoppen bij een BVO en lekker bij een amateurclub aan de slag moeten gaan, dit hoort nu eenmaal bij het vak.