Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2024, 14:23:42
De jeugdspelers moeten die wel een team dragen ?..NEE.
De ervaren spelers laten het afweten de Leeuw,Kieftenbelt,Souren en Nieling.
En je haalt spelers die bij lange na niet FIT zijn en dat gaat ten koste van resultaten.


op mercera na is de jeugd toch een grote flop. ze doen alsof we ajax of az zijn. Maar nog geen 3e divisie waardig.  compleet de plank mee misggeslagen wat een blinde nog zag aankomen

Bankzitter

#3661
Je weet toch helemaal niet wat de doelstellingen zijn van de jeugdopleiding?
Dus hoe kun je dan beoordelen of het een flop is?

1 ? 2 die zich in de basis spelen is al prima voor een jeugdopleiding.
Zeker als je ze dan ook nog voor een miljoen verkoopt zoals Smit.

En nee, we zijn niet AZ of Ajax of Utrecht of PSV. Ook geen Feijenoord of Groningen.
Maar raad eens wie daar vlak achter eindigde vorig jaar bij O21?

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 01, 2024, 17:45:21
Je weet toch helemaal niet wat de doelstellingen zijn van de jeugdopleiding?
Dus hoe kun je dan beoordelen of het een flop is?

1 ? 2 die zich in de basis spelen is al prima voor een jeugdopleiding.
Zeker als je ze dan ook nog voor een miljoen verkoopt zoals Smit.

En nee, we zijn niet AZ of Ajax of Utrecht of PSV. Ook geen Feijenoord of Groningen.
Maar raad eens wie daar vlak achter eindigde vorig jaar bij O21?

Mercera en Narty kun je er gewoon bij hebben met meer ervaren spelers
er bij als Schaapman weer fit is en zijn niveau haalt ook das genoeg.In alle
lichtingen zitten spelers die het 1e kunnen halen dat is een doelstelling
als je elk seizoen 2 aan het 1e kan afleveren is dat prima lijkt mij

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 01, 2024, 17:45:21
Je weet toch helemaal niet wat de doelstellingen zijn van de jeugdopleiding?
Dus hoe kun je dan beoordelen of het een flop is?

1 ? 2 die zich in de basis spelen is al prima voor een jeugdopleiding.
Zeker als je ze dan ook nog voor een miljoen verkoopt zoals Smit.

En nee, we zijn niet AZ of Ajax of Utrecht of PSV. Ook geen Feijenoord of Groningen.
Maar raad eens wie daar vlak achter eindigde vorig jaar bij O21?
Amen :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 18:11:59
Mercera en Narty kun je er gewoon bij hebben met meer ervaren spelers
er bij als Schaapman weer fit is en zijn niveau haalt ook das genoeg.In alle
lichtingen zitten spelers die het 1e kunnen halen dat is een doelstelling
als je elk seizoen 2 aan het 1e kan afleveren is dat prima lijkt mij
klopt helemaal maar dan moeten Mercera en Narty nu wel eens laten zien dat ze er in horen week in week uit en stappen maken.
Denistel als je elk jaar een speler hebt die doorbreekt is het gewoon goed en later verkopen zo dat we met Smit hebben gedaan.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Wel bijzondere dat veel mensen beweren dat Henk alleen kan functioneren met goede assistenten.
Ben je dan als trainer gewoon niet goed genoeg? De hoofdtrainer bepaald hoe er gespeeld en getraind wordt. Als hij dat niet alleen kan kun je beter opzoek naar een ervaren trainer die dat wel kan.

denistel

Citaat van: oost op oktober 01, 2024, 20:18:45
Wel bijzondere dat veel mensen beweren dat Henk alleen kan functioneren met goede assistenten.
Ben je dan als trainer gewoon niet goed genoeg? De hoofdtrainer bepaald hoe er gespeeld en getraind wordt. Als hij dat niet alleen kan kun je beter opzoek naar een ervaren trainer die dat wel kan.

de assistenten die hij heeft gehad zeker slot en vd heide zijn tactisch beter toch
en henk was de verbinder en haalde makkelijk spelers binnen.en wat henk voor
ogen heeft is mooi en als het draait nog mooier maar als het niet draait dan is
het lastig voor hem om dan de boel om te zetten.ligt deels aan de spelers en
deels aan de ts is mijn mening,

Andy King

Citaat van: oost op oktober 01, 2024, 20:18:45
Wel bijzondere dat veel mensen beweren dat Henk alleen kan functioneren met goede assistenten.
Ben je dan als trainer gewoon niet goed genoeg? De hoofdtrainer bepaald hoe er gespeeld en getraind wordt. Als hij dat niet alleen kan kun je beter opzoek naar een ervaren trainer die dat wel kan.

Henk de Jong is een ervaren trainer. Nog niet eens zo lang geleden stond heel Leeuwarden te juichen dat hij weer trainer werd. Nu een slechte competitiestart en iedereen hier wil hem kwijt. En dan? Alex Pastoor? Alsjeblieft zeg? Paniekvoetbal van de bovenste plank. Gewoon koppie erbij houden en Henk vertrouwen geven. Een goede assistent erbij kan zeker geen kwaad, maar ook dat is geen garantie op succes. Gewoon doorgaan, verdediging dichttimmeren en zorgen dat je niet weer zoveel gemakkelijke tegengoals krijgt als tegen Emmen. Kansen krijg je sowieso wel. Dus eerst de nul maar eens houden. Succes, Henk!

denistel

Citaat van: Andy King op oktober 01, 2024, 20:41:04
Henk de Jong is een ervaren trainer. Nog niet eens zo lang geleden stond heel Leeuwarden te juichen dat hij weer trainer werd. Nu een slechte competitiestart en iedereen hier wil hem kwijt. En dan? Alex Pastoor? Alsjeblieft zeg? Paniekvoetbal van de bovenste plank. Gewoon koppie erbij houden en Henk vertrouwen geven. Een goede assistent erbij kan zeker geen kwaad, maar ook dat is geen garantie op succes. Gewoon doorgaan, verdediging dichttimmeren en zorgen dat je niet weer zoveel gemakkelijke tegengoals krijgt als tegen Emmen. Kansen krijg je sowieso wel. Dus eerst de nul maar eens houden. Succes, Henk!

Ik wil henk niet kwijt maar er zal toch iets moeten gebeuren en belangrijkste
vind ik dat alles wel wat pittiger kan. wat ik hier boven ook al tikte als het
goed draait dan is een aai over de bol prima en positieve woorden maar
als het minder gaat moet je daar ook naar handelen en dan hoef je ze niet
kapot te maken maar je moet wel optreden en ik vraag me af of dat gebeurd
afgelopen zondag was het allemaal zo gelaten als wat en dat voor 13.000
supporters

PePe

Het bestuur is druk met het theater, naar vergeet volgens mij de artiesten.

oost

Citaat van: Andy King op oktober 01, 2024, 20:41:04
Henk de Jong is een ervaren trainer. Nog niet eens zo lang geleden stond heel Leeuwarden te juichen dat hij weer trainer werd. Nu een slechte competitiestart en iedereen hier wil hem kwijt. En dan? Alex Pastoor? Alsjeblieft zeg? Paniekvoetbal van de bovenste plank. Gewoon koppie erbij houden en Henk vertrouwen geven. Een goede assistent erbij kan zeker geen kwaad, maar ook dat is geen garantie op succes. Gewoon doorgaan, verdediging dichttimmeren en zorgen dat je niet weer zoveel gemakkelijke tegengoals krijgt als tegen Emmen. Kansen krijg je sowieso wel. Dus eerst de nul maar eens houden. Succes, Henk!

Je bent wel heel snel vergeten hoe matig het voetbal en resultaten zijn vanaf november vorige jaar.
Ultee was is een waardeloze trainer en ook ik was blij dat Henk het overnam. Nadat hij het overnam is er een korte opleving geweest. Na de korte opleving heb ik eigelijk niet meer van het spel van Cambuur kunnen genieten. Misschien is het Henk effect gewoon uitgewerkt??

Wat je er ook vam vind er moet toch echt wat gebeuren, of dat nou ontslag van henk is of wat dan ook lijkt mij niet meer dan logisch. Je kan als club niet nog zo'n jaar permitteren in mijn ogen

Harry L.

Afscheid nemen, dit zie ik niet meer goed komen. Je ziet het aan alles, geen vaste basis. Wisselen om het wisselen. Speler ogen onzeker, groeien niet. Alles op goed geluk, cre?ren nauwelijks nog kansen en ga zo maar door. We moeten de sterke ploegen nog krijgen. De koek lijkt op, geen schande maar we moeten wel vooruit nu. Volgens sommigen hier zijn we redeloos verloren zonder Henkie.

PePe

Henk moet wel worden behouden voor Cambuur.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.