Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Voor Reinsma en Burghout geldt in mijn ogen hetzelfde als voor veel jonge spelers. Smand, Nartey, Kooistra, Mercera. Heel goed dat ze de kans krijgen in het 1e, maar we moeten niet van ze verwachten dat ze het team zullen dragen. In sommige gevallen lijkt het daar qua verwachtingen wel op....

sunderland

Best goeie jongens die 2 . Heb ze nog nooit een speler naar de kant zien roepen om aanwijzingen te geven in een wedstrijd. Groot voorbeeld is dat iedereen het ziet aankomen met Otessen tegenover die linkerspits. Die jongen had hulp moeten krijgen maar werd niet geholpen. En dan maar snel wisselen. Henk is ook verantwoordelijk maar heeft die hulp nodig om dat soort dingen aan te pakken. Sandor riep zovaak even iemand naar de kant.
Er moet toch een oplossing te bedenken zijn dat Sandor weer terugkomt. Dan 3 dagen ofzo en dan moet het zakelijke maar worden vergoed ofzo. Heb vaak aangegeven dat een assistent veel belangrijker is dan 1 speler. Zou Kooi die kant opsturen. Kooi heeft hem jammer genoeg niet mee gemaakt anders had ie dat misschien al gedaan ook.

Noordcambuur

De jeugdspelers moeten die wel een team dragen ?..NEE.
De ervaren spelers laten het afweten de Leeuw,Kieftenbelt,Souren en Nieling.
En je haalt spelers die bij lange na niet FIT zijn en dat gaat ten koste van resultaten.

PePe

Citaat van: Bussum op oktober 01, 2024, 14:05:55
Zo werd de vurige wens om een ervaren assistent naast zich te hebben, een vertrouweling zoals Pascal Bosschaart en Sandor van der Heide dat in de succesjaren waren, niet gehonoreerd. In plaats daarvan wordt de trainer dit seizoen geflankeerd door twee redelijk onervaren assistenten in de naam van Jeroen Burghout en Rik Reinsma.

Dit oplossen en we kunnen door!!  :0=

Maar ook niemand kan voorspellen, dat de resultaten dan beter worden. (ik hoop het wel)

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 01, 2024, 14:22:11
Best goeie jongens die 2 . Heb ze nog nooit een speler naar de kant zien roepen om aanwijzingen te geven in een wedstrijd. Groot voorbeeld is dat iedereen het ziet aankomen met Otessen tegenover die linkerspits. Die jongen had hulp moeten krijgen maar werd niet geholpen. En dan maar snel wisselen. Henk is ook verantwoordelijk maar heeft die hulp nodig om dat soort dingen aan te pakken. Sandor riep zovaak even iemand naar de kant.
Er moet toch een oplossing te bedenken zijn dat Sandor weer terugkomt. Dan 3 dagen ofzo en dan moet het zakelijke maar worden vergoed ofzo. Heb vaak aangegeven dat een assistent veel belangrijker is dan 1 speler. Zou Kooi die kant opsturen. Kooi heeft hem jammer genoeg niet mee gemaakt anders had ie dat misschien al gedaan ook.
nogmaals Sunderland?..Sandor komt niet zet er zo snel mogelijk een punt achter.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2024, 14:25:02
nogmaals Sunderland?..Sandor komt niet zet er zo snel mogelijk een punt achter.
weest niks van.

papier

Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2024, 14:23:42
De jeugdspelers moeten die wel een team dragen ?..NEE.
De ervaren spelers laten het afweten de Leeuw,Kieftenbelt,Souren en Nieling.
En je haalt spelers die bij lange na niet FIT zijn en dat gaat ten koste van resultaten.

Souren is 24, nou vooruit. Nieling is 21, dat zou ik niet per se ervaren noemen. Denk dat Smand nog wel meer ervaring heeft...... M'n punt is dat er naar mijn idee teveel wordt verwacht van dit soort jonge gasten. Dat is dan weer de verantwoordelijkheid van de TM.

Scc0511

NU ingrijpen en een Alex Pastoor ofzo gaan benaderen. Henk dan maar assistent. Niet nog 5 wedstrijden wachten en daarmee het risico nemen dat het stadion halfleeg is en de playoffs heel heel ver weg.

Noordcambuur

Ik heb soms het idee dat de spelers Henk laten vallen en dat ze niet geven wat Henk wil.
De spelers worden teveel in de watten gelegd?

Beul B

Jammer dat een Wim Jonk net bij het Ned.elftal heeft getekend. Zet die maar voor de groep. Misschien een dubbelfunctie bij beide?

Bankzitter

Een assistent erbij halen is veel goedkoper dan Henk op straat gooien.
Daarbij kan Henk in de toekomst ook nog in een andere rol (directie?) nog van grote waarde voor de club blijven.

Ik geloof nog steeds dat je het dit seizoen kunt omdraaien, mits je intern goed de oorzaken analyseert waarom het team niet presteert.

Als je namelijk hele drastische besluiten neemt zonder dat je eigenlijk weet welk probleem je wilt oplossen, is de kans groot dat er niks veranderd.

Overigens denk ik dat intern de discussie rond Henk helemaal nog niet wordt gevoerd. Hij heeft gewoon een contract tot einde seizoen en dan is er een beslissing verlengen of niet.

denistel


sunderland

Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 16:00:59
het wel gelijk
wil dat graag uit zijn eigen mond horen nadat alles is geprobeerd. Hij laat dan zijn beste vriend vallen als hij nog wel zou kunnen

DayDreamer

Ik snap heel goed dat we jeugdige trainers een kans moeten geven, maar met 2 jonge assistenten sla je de plank mis, er zal minimaal 1 ervaren assistent moeten komen, of dit het probleem oplost weet ik niet, maar het lijkt erop dat ze Henk laten zwemmen, en ik geloof er ook niks van dat het ontslag van Henk de oplossing is.

DayDreamer

Citaat van: Bankzitter op oktober 01, 2024, 15:23:44
Een assistent erbij halen is veel goedkoper dan Henk op straat gooien.
Daarbij kan Henk in de toekomst ook nog in een andere rol (directie?) nog van grote waarde voor de club blijven.

Ik geloof nog steeds dat je het dit seizoen kunt omdraaien, mits je intern goed de oorzaken analyseert waarom het team niet presteert.

Als je namelijk hele drastische besluiten neemt zonder dat je eigenlijk weet welk probleem je wilt oplossen, is de kans groot dat er niks veranderd.

Overigens denk ik dat intern de discussie rond Henk helemaal nog niet wordt gevoerd. Hij heeft gewoon een contract tot einde seizoen en dan is er een beslissing verlengen of niet.

Ik geloof er niks van dat Henk iets anders bij de club wil gaan doen, die wil alleen maar trainer zijn, die wordt doodongelukkig in een andere functie.

Net even de podcast gezien van OA, en die van Tuunen zegt ook daar, er is veel te veel gefocust op het stadion. En als het wat "rommelt" bovenin, "rommelt" het ook onderin.