Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op september 07, 2024, 16:40:11
Ik zeg twee dingen: het is fout om Ype te bedreigen en het is tevens een ouder feit. Derhalve is het ook een oude koe. Dat mag jij selectief noemen, je haalt de oude koe er tenslotte zelf bij. Je had het ook kunnen laten bij: klopt, belachelijk dat Henk berichten ontvangt die kwetsend zijn.

beide mag nooit bedreigingen of wat dan oek horen niet binnen de club ik ben het
ook niet met alles eens maar doe normaal en heb respect voor elkaar.

Inferno-058

Citaat van: Mike SCC op september 07, 2024, 13:55:20
Opbouwende kritiek is wat anders dan je onvrede dusdanig uiten dat de familie van de trainer zich er niet meer prettig bij voelt om op de tribune te zitten. Dat is echt not done en totaal niet wat Cambuur als club betekent.
Dat gaat idd te ver en zulke mensen mogen zich geen 'supporter' noemen.

PePe

Als de resultaten niet goed genoeg zijn krijg je in elk bedrijf gemor. In elk bedrijf moeten nieuwe collega's worden ingepast, dit heeft tijd nodig. Soms een collega met niet de juiste competentie, of dat deze niet in de groep past. Ook een leidinggevende is een mens en maakt fouten. Alles heeft tijd nodig, en gaat op den duur beter worden.

Trainert!

Het ligt niet aan Henk, maar aan de spelers waar hij mee moet werken.
16 zuurtjes weg, 12 nieuwe erbij. Gas erop vanaf vrijdag, en massaal achter Henk

zeewolde

Citaat van: okkele op september 07, 2024, 13:55:44
alles rond lodeweges is tock ook om je kapot te schamen,werd hier ook over getypt alsof het rechtvaardig was  :R
klopt zeker wat je zegt.
Maar Dwight deed ook iets wat gewoon not done is zonder dat ik iets wil goed praten.

Net zoals Bijker voor mij een speler is die persona nongrata is. Daar zijn ook zaken gebeurd die niet kunnen, masr had Bijker zelf ook anders kunnen doen.

Stanley

Citaat van: Trainert! op september 07, 2024, 21:40:19
Het ligt niet aan Henk, maar aan de spelers waar hij mee moet werken.
16 zuurtjes weg, 12 nieuwe erbij. Gas erop vanaf vrijdag, en massaal achter Henk
Sorry, ik moet het even vragen aan trainert? Kun jij alleen maar azijn pissen? en ook nog eens schoonmaak azijn wat giftig is. Oh nee, het is realisme!

Stanley

Kleine correctie, naar Henk is positief, maar waarom natrappen zoals dat heet in de voetballerij naar oudspelers?

Bankzitter

#3367
Nou ben ik het niet vaak eens met Traiert (met name de toon :P) maar ik kan me best vinden in de kwalificatie zuurtjes.

Er werden een aantal best goed betaald om het niveau omhoog te krikken maar gaven niet thuis toen het even tegenzat. vKaam voetbalt leuk mee maar nam de ploeg nooit op sleeptouw. Ik was best fan van Uldrikis maar die moest je ook constant scherp houden en Bergsma prima voetballer maar ook geen ruggegraat. vOsch geen persoonlijkheid. vdWater maak ik geen woorden meer aan vuil.
Ik ben blij dat er flink is doorgeselecteerd.

Het is nog vroeg in het seizoen maar lijkt erop dat we wat winnaars in de groep hebben (Nieling, Gabi), ervaring (Diemers,Kieftenbelt , de Leeuw) en positieve gasten (Alhast, Afolabi). De rest is talentvol en kan zich daaraan optrekken.

sunderland

Citaat van: okkele op september 07, 2024, 13:55:44
alles rond lodeweges is tock ook om je kapot te schamen,werd hier ook over getypt alsof het rechtvaardig was  :R
die judas bedoel je. Was triest. Hij moet zich ook doodschamen op de manier waarop hij Cambuur voor de gek heeft gehouden met zijn gelieg.

fred

Bankzitter:

Eens
Eens
Helemaal eens

Stanley

Citaat van: Bankzitter op september 08, 2024, 11:05:40
Nou ben ik het niet vaak eens met Traiert (met name de toon :P) maar ik kan me best vinden in de kwalificatie zuurtjes.

Er werden een aantal best goed betaald om het niveau omhoog te krikken maar gaven niet thuis toen het even tegenzat. vKaam voetbalt leuk mee maar nam de ploeg nooit op sleeptouw. Ik was best fan van Uldrikis maar die moest je ook constant scherp houden en Bergsma prima voetballer maar ook geen ruggegraat. vOsch geen persoonlijkheid. vdWater maak ik geen woorden meer aan vuil.
Ik ben blij dat er flink is doorgeselecteerd.

Het is nog vroeg in het seizoen maar lijkt erop dat we wat winnaars in de groep hebben (Nieling, Gabi), ervaring (Diemers,Kieftenbelt , de Leeuw) en positieve gasten (Alhast, Afolabi). De rest is talentvol en kan zich daaraan optrekken.
Het is zo gemakkelijk alles af te kraken. Hoe kan het zijn dat Bergsma als aanvoerder zich als beste speler van zijn team in Zwitserland kon kwalificeren. Mijn punt is: ze zijn weg en dan is het klaar. waarom nog eens na schoppen. Die jongens zijn door Cambuur aangetrokken en zijn mislukt. Nieling en Gabi mag je wel ook zo kritisch benaderen. Nieling verliest zijn verstand en Cabi vliegt er vaak ongenuanceerd in zodat ze langdurig aan de kant staan waardoor je een team benadeeld. Alles is niet zo simpel. Wat ik wel met je eens ben, dat er flink door geselecteerd moest worden en dat is gebeurt. Bovendien tevreden met de nieuwe selectie.

Bankzitter

Ik wens ze het beste hoor, maar ik ben ook van mening dat het aan de mentale weerbaarheid van onze grootverdieners lag dat we zo zijn afgegleden. Niet aan de TS of taktiek of allerlei andere zaken.  En misschien hadden ze de pech dat naast Breij er geen aanjagers of leiders waren, maar ze misten ook de ruggengraat om dan zelf die rol op te pakken.

En ik bedoel ik ook vooral als contrast met de huidige selectie die meer in balans is. Er zitten nog wel wat zwakke plekken in maar ook meer spelers die dat kunnen compenseren met leiderschap, ervaring, enthousiasme en wil om te winnen.


Stanley

Citaat van: Bankzitter op september 08, 2024, 18:07:29
Ik wens ze het beste hoor, maar ik ben ook van mening dat het aan de mentale weerbaarheid van onze grootverdieners lag dat we zo zijn afgegleden. Niet aan de TS of taktiek of allerlei andere zaken.  En misschien hadden ze de pech dat naast Breij er geen aanjagers of leiders waren, maar ze misten ook de ruggengraat om dan zelf die rol op te pakken.

En ik bedoel ik ook vooral als contrast met de huidige selectie die meer in balans is. Er zitten nog wel wat zwakke plekken in maar ook meer spelers die dat kunnen compenseren met leiderschap, ervaring, enthousiasme en wil om te winnen.
Eens! en met het laatste helemaal!!!

PePe

Sinds de blessure van Caschili is het vuur uit het team verdwenen, ik hoop op een spoedige rentree. Breij missen we ook, mag voor mij snel terug komen.