Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Het duurt wel heel lang.

En Diemers had allang geregeld kunnen zijn. Dat moet niet te lang duren want dan moet hij ook nog wedstrijdfit worden....

Liefst zsm versterkingen er nu bij

Josli

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2024, 08:00:27
Een van onze kernwaarden is toch:
- Eigenzinnig (vaart haar eigen koers met een duidelijke en heldere visie)

Als je hetzelfde speelt als alle andere teams , dan zul je je ook nooit onderscheiden.
Allemaal multi-functionele spelers die als robots spelen op het middenveld is ook niet leuk voor het publiek.

En ja, ik kom nog uit de tijd van Carlo de Leeuw en Sandor vd Heide ... dat soort spelers horen toch een beetje bij onze club.

Bij zo'n Pauwels is juist zo leuk dat 'ie nog onbevangen speelt en je niet weet wat er gaat gebeuren. Dat zal ook voor zijn tegenstander gelden.
Ik mis een beetje middenvelder met minder verdedigende kwaliteiten maar wel met het vermogen een defensie te verrassen.

Ik ben verder niet zo taktisch onderlegt of dat nog verantwoord is in het moderne voetbal. Maar als je net iets anders speelt dan is de kans wel dat daardoor ook sportief het beter doet.

Hier ben ik het wel mee eens. Los van de tactiek. We missen echt spelers waarvoor je naar het stadion komt. Iemand die soms iets doet wat je niet verwacht, of waar je in ieder geval het idee hebt dat dit zou kunnen gaan gebeuren.

Bankzitter

Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2024, 10:53:59
Het duurt wel heel lang.

En Diemers had allang geregeld kunnen zijn. Dat moet niet te lang duren want dan moet hij ook nog wedstrijdfit worden....

Liefst zsm versterkingen er nu bij

Die heeft op 1 augustus nog Europees gespeelt in de Conferrence Leaugue en traint gewoon bij zijn club.
Die is snel wedstrijdfit.

Destroyer

Citaat van: Josli op augustus 23, 2024, 10:55:07
Hier ben ik het wel mee eens. Los van de tactiek. We missen echt spelers waarvoor je naar het stadion komt. Iemand die soms iets doet wat je niet verwacht, of waar je in ieder geval het idee hebt dat dit zou kunnen gaan gebeuren.

Ja man, wat mis ik ook onze Kallon bijvoorbeeld
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland


PePe

Diemers wacht op een hoge afkoopsom, anders blijft hij daar gewoon.
Met een leuke afkoopsom en een Cambuursalaris, zou hij mooi verdienen lijkt mij.

Noordcambuur

Henk de Leeuw moet je gebruiken dat we achter staan en niet laten beginnen in de basis.
Ik dacht dat hij fit was de Leeuw 45 minuten  :_schater

wiekie1969

Het is klaar beste Henk. Hou de eer aan jezelf nu het nog kan. Succes.

Delamere

Henk de Jong is de hoge boom die nu veel wind vangt. Vanaf zijn aantreden dik 10 jaar geleden is Cambuur van een anoniem middenmotertje weer een club geworden die er in Nederland echt goed op staat. Zijn overname vorig seizoen heeft sportief niks meer gebracht, en ook nu is de start barslecht. Misschien is het wel klaar, en in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Maar iets meer respect voor de man die Cambuur, en dus ons allemaal, zoveel prachtige momenten heeft bezorgd, zou best op z?n plek zijn. Maar in plaats daarvan wordt hij nu al door sommigen bij de enkels afgezaagd. Dat is pijnlijk en verdient hij toch ook niet.

NRG

Citaat van: Delamere op augustus 24, 2024, 10:15:18
Henk de Jong is de hoge boom die nu veel wind vangt. Vanaf zijn aantreden dik 10 jaar geleden is Cambuur van een anoniem middenmotertje weer een club geworden die er in Nederland echt goed op staat. Zijn overname vorig seizoen heeft sportief niks meer gebracht, en ook nu is de start barslecht. Misschien is het wel klaar, en in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Maar iets meer respect voor de man die Cambuur, en dus ons allemaal, zoveel prachtige momenten heeft bezorgd, zou best op z?n plek zijn. Maar in plaats daarvan wordt hij nu al door sommigen bij de enkels afgezaagd. Dat is pijnlijk en verdient hij toch ook niet.



Dat verdient hij zeker niet. Ook al wordt het misschien tijd voor een nieuw fris gezicht voor de groep. Wat mij betreft Henk dan in een andere rol voor de club behouden. Hij is wel echt een boegbeeld.

Poetser

Ik denk zelf, na het lezen hier de afgelopen 12 uren, dat we beter de club kunnen gaan opheffen.

We zijn een club geworden dat alleen nog maar mee gaat doen tussen plek 15 en plek 20 met een wegkijkend bestuur en een hoog knuffel gehalte. Het bestuur is kut. Spelers zijn kut. Henk is kut. EN IEDEREEN KIJKT WEG. NIEMAND DIE WAKKER WORDT.

Dit heeft geen enkele zin zo. Sloophamer maar op het oude ?n nieuwe stadion en bij de KNVB informeren om direct uit de competitie te stappen en de club opheffen.

Ik zie geen andere oplossing.

Bristol City

Citaat van: Poetser op augustus 24, 2024, 10:37:32
Ik denk zelf, na het lezen hier de afgelopen 12 uren, dat we beter de club kunnen gaan opheffen.

We zijn een club geworden dat alleen nog maar mee gaat doen tussen plek 15 en plek 20 met een wegkijkend bestuur en een hoog knuffel gehalte. Het bestuur is kut. Spelers zijn kut. Henk is kut. EN IEDEREEN KIJKT WEG. NIEMAND DIE WAKKER WORDT.

Dit heeft geen enkele zin zo. Sloophamer maar op het oude ?n nieuwe stadion en bij de KNVB informeren om direct uit de competitie te stappen en de club opheffen.

Ik zie geen andere oplossing.

Negativisme zit inderdaad diepgeworteld in de Liwadder volksaard. Altijd dat gezeik. Als ze tegen Helmond en Oss een paar kansen benutten dan staan ze bovenaan.

Andy King

Citaat van: Poetser op augustus 24, 2024, 10:37:32
Ik denk zelf, na het lezen hier de afgelopen 12 uren, dat we beter de club kunnen gaan opheffen.

We zijn een club geworden dat alleen nog maar mee gaat doen tussen plek 15 en plek 20 met een wegkijkend bestuur en een hoog knuffel gehalte. Het bestuur is kut. Spelers zijn kut. Henk is kut. EN IEDEREEN KIJKT WEG. NIEMAND DIE WAKKER WORDT.

Dit heeft geen enkele zin zo. Sloophamer maar op het oude ?n nieuwe stadion en bij de KNVB informeren om direct uit de competitie te stappen en de club opheffen.

Ik zie geen andere oplossing.

Precies! Wat een gezeik hier altijd.
(Als je nie scoort ken je nie winne...)

Harry L.

#3163
Ik denk dat een ieder hier respect heeft voor Henk en dat verdiend hij ook. Maar je moet wel naar de feiten kijken en niet te veel naar het verleden. Want het was niet alleen verleden jaar slecht. De laatste anderhalf jaar eredivisie was ook beroerd. Ook worden spelers gewoon niet beter onder hem (kijk eens naar Hoedemakers, ik weet dat hij betere spelers om zich heen heeft, maar toch) en zijn er steeds te veel wisselingen op bepaalde posities (maakt spelers onzeker en je ziet te weinig automatismen, op de stroperige opbouw na. Was gisteren iets beter). We willen als club vooruit in een werkelijk schitterend stadion. Misschien is Henk daarvoor wel te licht en dan moet je niet te veel naar sentimenten kijken, uiteindelijk gaat het om de club. Henk zal in welke vorm dan ook wel altijd bij de club verbonden blijven en terecht.

Harry L.

#3164
Citaat van: Poetser op augustus 24, 2024, 10:37:32
Ik denk zelf, na het lezen hier de afgelopen 12 uren, dat we beter de club kunnen gaan opheffen.

We zijn een club geworden dat alleen nog maar mee gaat doen tussen plek 15 en plek 20 met een wegkijkend bestuur en een hoog knuffel gehalte. Het bestuur is kut. Spelers zijn kut. Henk is kut. EN IEDEREEN KIJKT WEG. NIEMAND DIE WAKKER WORDT.

Dit heeft geen enkele zin zo. Sloophamer maar op het oude ?n nieuwe stadion en bij de KNVB informeren om direct uit de competitie te stappen en de club opheffen.

Ik zie geen andere oplossing.

Wel heel simpel niet jonge, raakt kant nog wal dit.