Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

#3135
Citaat van: denistel op augustus 22, 2024, 18:07:44
afbranden is wat anders en top 5 haal je met dit team niet is mijn mening en henk wil
niet nog een seizoen als afgelopen seizoen en dat is logisch dat willen wij ook niet maar
dan zal het wel anders moeten en kan een 1e helft zoals zondag echt niet.

Heel simpel, (ben het met dei eens) maar dan zullen er nog wel 1 a 2  spelers erbij moeten die ervaren zijn ?n kwaliteit hebben.
Heb nog steeds de mening dat we een echte ?10? missen, al jaren.

Een diemers zal de anderen ook meesleuren en beter laten spelers.

denistel

Citaat van: Zuid1991 op augustus 22, 2024, 18:28:11
Heel simpel, (ben het met dei eens) maar dan zullen er nog wel 1 a 2  spelers erbij moeten die ervaren zijn ?n kwaliteit hebben.
Heb nog steeds de mening dat we een echte ?10? missen, al jaren.

Een diemers zal de anderen ook meesleuren en beter laten spelers.

klopt maar een 10 bestaat bijna niet meer in het huidige voetbal.
1 die wat technischer is ook goaltjes mee pikt en wat minder hoeft
verdedigen

Teun Seun

Citaat van: denistel op augustus 22, 2024, 18:07:44
afbranden is wat anders en top 5 haal je met dit team niet is mijn mening en henk wil
niet nog een seizoen als afgelopen seizoen en dat is logisch dat willen wij ook niet maar
dan zal het wel anders moeten en kan een 1e helft zoals zondag echt niet.
Met alle respect voor wat je zegt hoor.. Maar dan kan zo'n 1e helft als zondag echt niet? Welke club speelt het hele jaar fantastisch? Zelfs Real Madrid en andere topclubs hebben wel eens zo'n helft, of hele wedstrijd..

Los daarvan moeten er idd 2 toppers bij. In mijn ogen geen Diemers.. Huur die Unuvar maar die weg moet bij Ajax

Specuveter

Citaat van: Teun Seun op augustus 22, 2024, 19:20:35
Met alle respect voor wat je zegt hoor.. Maar dan kan zo'n 1e helft als zondag echt niet? Welke club speelt het hele jaar fantastisch? Zelfs Real Madrid en andere topclubs hebben wel eens zo'n helft, of hele wedstrijd..

Los daarvan moeten er idd 2 toppers bij. In mijn ogen geen Diemers.. Huur die Unuvar maar die weg moet bij Ajax
Diemers ?n Unavar

Josli

Citaat van: denistel op augustus 22, 2024, 18:07:44
afbranden is wat anders en top 5 haal je met dit team niet is mijn mening en henk wil
niet nog een seizoen als afgelopen seizoen en dat is logisch dat willen wij ook niet maar
dan zal het wel anders moeten en kan een 1e helft zoals zondag echt niet.

Tuurlijk mogen we kritisch zijn op het team. Maar het gaat hier dan ook telkens over Marsman. Die zou er direct helemaal niks van kunnen. Ik vind dat nogal snel geconcludeerd na 45 minuten.

denistel

Citaat van: Teun Seun op augustus 22, 2024, 19:20:35
Met alle respect voor wat je zegt hoor.. Maar dan kan zo'n 1e helft als zondag echt niet? Welke club speelt het hele jaar fantastisch? Zelfs Real Madrid en andere topclubs hebben wel eens zo'n helft, of hele wedstrijd..

Los daarvan moeten er idd 2 toppers bij. In mijn ogen geen Diemers.. Huur die Unuvar maar die weg moet bij Ajax

met die 1e helft bedoel ik je speelt je 1e wedstrijd in een nieuw stadion voor 13.000 supporters
en dan speel je zo traag en onnauwkeurig dat mag niet vind ik.had verwacht dat ze zeker het
1w kwartier volle bak gingen stormen

Destroyer

Citaat van: denistel op augustus 22, 2024, 21:47:14
met die 1e helft bedoel ik je speelt je 1e wedstrijd in een nieuw stadion voor 13.000 supporters
en dan speel je zo traag en onnauwkeurig dat mag niet vind ik.had verwacht dat ze zeker het
1w kwartier volle bak gingen stormen

Helemaal eens Denistel, je moet zo'n openingspot altijd 200% gas geven, had de eerste helft idee van 80%.Maar dan verbaas ik me hoe dat kan. Henk heeft ze top op het bot gemotiveerd kan niet anders. Dus dan denk ik toch zenuwen en het gemis van echte leiders.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sakas

Noord gaf toch ook geen 200% gas de 1e helft! Mogen we ook wel naar ons zelf kijken!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

poelie-lwd

Citaat van: denistel op augustus 22, 2024, 18:49:28
klopt maar een 10 bestaat bijna niet meer in het huidige voetbal.
1 die wat technischer is ook goaltjes mee pikt en wat minder hoeft
verdedigen

Die zijn er inderdaad niet meer maar we zijn ook niet meer in de jaren 80 he. Het voetbal evalueert en dat geldt ook voor posities en invulling.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

#3144
Een van onze kernwaarden is toch:
- Eigenzinnig (vaart haar eigen koers met een duidelijke en heldere visie)

Als je hetzelfde speelt als alle andere teams , dan zul je je ook nooit onderscheiden.
Allemaal multi-functionele spelers die als robots spelen op het middenveld is ook niet leuk voor het publiek.

En ja, ik kom nog uit de tijd van Carlo de Leeuw en Sandor vd Heide ... dat soort spelers horen toch een beetje bij onze club.

Bij zo'n Pauwels is juist zo leuk dat 'ie nog onbevangen speelt en je niet weet wat er gaat gebeuren. Dat zal ook voor zijn tegenstander gelden.
Ik mis een beetje middenvelder met minder verdedigende kwaliteiten maar wel met het vermogen een defensie te verrassen.

Ik ben verder niet zo taktisch onderlegt of dat nog verantwoord is in het moderne voetbal. Maar als je net iets anders speelt dan is de kans wel dat daardoor ook sportief het beter doet.

666

Citaat van: Sakas op augustus 22, 2024, 23:21:53
Noord gaf toch ook geen 200% gas de 1e helft! Mogen we ook wel naar ons zelf kijken!

Noord gaf gelijk goed gas maar wij zijn natuurlijk niet een clubje zoals Ajax die een bandje aan het afspelen is de gehele wedstrijd.
Misschien verschillen wij van mening over gasgeven op de tribune, ik heb het altijd als een wisselwerking gezien met wat er op het veld gebeurd.
Gaan ze op het veld gasgeven dan slaat dat ook over op het publiek, ook als je wat minder speelt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 23, 2024, 07:26:49
Die zijn er inderdaad niet meer maar we zijn ook niet meer in de jaren 80 he. Het voetbal evalueert en dat geldt ook voor posities en invulling.
vorig seizoen speelde er 1 bij Roda en bij Fortuna speelt nu 1 . Je ziet het bijna nooit meer idd. Iedereen speelt reactie voetbal

sunderland

Citaat van: 666 op augustus 23, 2024, 08:27:46
Noord gaf gelijk goed gas maar wij zijn natuurlijk niet een clubje zoals Ajax die een bandje aan het afspelen is de gehele wedstrijd.
Misschien verschillen wij van mening over gasgeven op de tribune, ik heb het altijd als een wisselwerking gezien met wat er op het veld gebeurd.
Gaan ze op het veld gasgeven dan slaat dat ook over op het publiek, ook als je wat minder speelt.
amen. Als het op het veld niks is het op de tribune ook minder

Bristol City

Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 08:30:43
amen. Als het op het veld niks is het op de tribune ook minder
De open deur van de dag

Andy King

Citaat van: Specuveter op augustus 22, 2024, 19:56:55
Diemers ?n Unavar

Ik denk dat Diemers wacht of er een andere club komt waar hij naartoe wil, anders Cambuur op de laatste dag voor einde transferperiode. Contract voor 1 seizoen.