Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Noordcambuur op april 23, 2024, 17:05:27
dan hebben we gelukkig al 2 voor het nieuwe seizoen die in de basis staan.
Nog 9 te gaan :y

We kunnen ook een lijstje maken van de bank 24/25: VDW, .....

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 23, 2024, 18:18:10
We kunnen ook een lijstje maken van de bank 24/25: VDW, .....
haha dat kunnen we ook :thumbsup

denistel

Citaat van: papier op april 23, 2024, 15:32:36
Gabi op 6 zou ik ook wel willen zien, omdat hij een speler is met duelkracht. Iets wat we echt bijna niet ingaan/altijd verliezen. Of hij positioneel/voetballend goed genoeg is weet ik niet.

is in ieder geval elke dag keihard bezig met zijn herstel.

denistel

Citaat van: janou op april 23, 2024, 17:49:57
Vraag bij die twee jongens is natuurlijk wel of zij dat ook op het middenveld kunnen. Moet je toch een stuk rustiger aan de bal zijn en overzicht moeten hebben. Op rechtsback is dat toch een stuk minder moeilijk omdat je aan een zijlijn gebonden bent en dus een minder groot blikveld hoeft te hebben.

klopt maar zijn beide wel spelers met power en das ook belangrijk.

De Gast

Citaat van: PePe op april 23, 2024, 18:18:10
We kunnen ook een lijstje maken van de bank 24/25: VDW, .....

Vdw, bergsma, smand, van kaam, fedde, smit, mullem, pichel, hilali.
Is het bankje in elk geval al ingetekend.

sunderland

Citaat van: papier op april 23, 2024, 15:32:36
Gabi op 6 zou ik ook wel willen zien, omdat hij een speler is met duelkracht. Iets wat we echt bijna niet ingaan/altijd verliezen. Of hij positioneel/voetballend goed genoeg is weet ik niet.
is te klein. Fysiek goed maar een 6 moet ook in de lucht goed zijn. Zie op 6 veel meer een tactische bal veroveraar met overzicht en diepgang als het moet. Liefst 2 benig om in balbezit beide kanten op te kunnen

papier

Citaat van: sunderland op april 24, 2024, 08:48:20
is te klein. Fysiek goed maar een 6 moet ook in de lucht goed zijn. Zie op 6 veel meer een tactische bal veroveraar met overzicht en diepgang als het moet. Liefst 2 benig om in balbezit beide kanten op te kunnen

Iemand die fysiek sterk is, tactisch sterk, twee benig, overzicht heeft, diepgang als het moet en goed in de lucht. Die speelt niet bij Cambuur.

Galdiano

Citaat van: sunderland op april 24, 2024, 08:48:20
is te klein. Fysiek goed maar een 6 moet ook in de lucht goed zijn. Zie op 6 veel meer een tactische bal veroveraar met overzicht en diepgang als het moet. Liefst 2 benig om in balbezit beide kanten op te kunnen

Was Makrini dat? Volgens mij de beste 6 die wij ooit hebben gehad. (Althans die mij te binnen schiet.)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op april 24, 2024, 09:21:56
Was Makrini dat? Volgens mij de beste 6 die wij ooit hebben gehad. (Althans die mij te binnen schiet.)

Makrini voldoet ook niet aan het ideale plaatje maar wel aan ons ideale plaatje. We spelen natuurlijk geen champions league voetbal dus ergens op beknibbelen dat kan wel. Neem nou Vd Laan, in principe ongeschikt als verdediger want een kaboutertje. Maar positioneel was hij (althans zo herinner ik mij hem) zo goed dat hij zijn lengte in veel gevallen compenseerde door op de juiste plek te staan. En daarnaast was destijds zijn maatje achterin (ofwel Leeuwin ofwel Reijnen) een die hem aanvulde. En dat is wat wij ook weer moeten doen. Niet alleskunners halen maar spelers die elkaar aanvullen.

poelie-lwd

Citaat van: papier op april 24, 2024, 09:11:31
Iemand die fysiek sterk is, tactisch sterk, twee benig, overzicht heeft, diepgang als het moet en goed in de lucht. Die speelt niet bij Cambuur.

Jazeker wel. Schaapman.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Citaat van: poelie-lwd op april 24, 2024, 10:06:04
Jazeker wel. Schaapman.

Bij hem vink ik het vakje 'Fysiek sterk' niet af hoor

Hijzelf ook niet :P
CiteerFysiek moet Schaapman een stuk sterker worden. ?Ik ben niet de breedste, dat klopt. Mijn duelkracht moet nog verbeteren. Daarom zit ik vaak in de gym.?

PePe

Wel mooi dat Lambooij (het rijmt ook nog) nu in 3 wedstrijden het huidige materiaal kan beoordelen.
Nu gaan we deze potjes nog winnen? (spelers willen zich nu in de kijker van Lambooij spelen)

Bankzitter

Monteiro speelde ook prima op 6 en was fysiek niet groot.
We kunnen in ieder geval proberen in de voorberreiding of we de ideale 6 al in huis hebben.

papier

Citaat van: Bankzitter op april 24, 2024, 10:57:54
Monteiro speelde ook prima op 6 en was fysiek niet groot.
We kunnen in ieder geval proberen in de voorberreiding of we de ideale 6 al in huis hebben.

In tegenstelling tot veel jeugdspelers denk ik dat Gabi en Ottesen ook prima basisspelers kunnen zijn. Of dat op de 6 is is een ander verhaal. Jeugdspelers zie ik graag minuten maken maar moeten niet dragende spelers zijn, nu wordt in mijn ogen teveel van ze verwacht omdat anderen niet goed genoeg zijn/niet thuisgeven.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 24, 2024, 08:48:20
is te klein. Fysiek goed maar een 6 moet ook in de lucht goed zijn. Zie op 6 veel meer een tactische bal veroveraar met overzicht en diepgang als het moet. Liefst 2 benig om in balbezit beide kanten op te kunnen
was montero dat?.  Nee