Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

oost

#2925
Citaat van: Noordcambuur op april 21, 2024, 10:59:19
Dan heeft Sjors het beter gedaan dan Henk.
Sjors pakte er veel meer punten dan Henk.

Ja joh Ultee heeft het echt fantastisch gedaan :thumbsup 1.5 jaar genoten van het spel van ZIJN team  en we zijn natuurlijk geheel onterecht gedegradeerd  want wat waren wij goed zo h? en over de fantastische start van het seizoen maar te zwijgen |:)

Het was met hem veel spannender geworden natuurlijk worden we 17e of 18e ?

Nee zijn ontslag is onbegrijpelijk en erg onterecht


sunderland

Henk en Lambooij schijnen erg goed met elkaar overweg te kunnen.
Moet iets goeds uitkomen. Heeft Henk iig 1 persoon binnen de club waarmee hij echt over voetbal kan praten

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 13:25:45
Henk en Lambooij schijnen erg goed met elkaar overweg te kunnen.
Moet iets goeds uitkomen. Heeft Henk iig 1 persoon binnen de club waarmee hij echt over voetbal kan praten
Laat hem maar lekker met Sandor praten dan weet hij zeker dat hij altijd een eerlijk antwoordt krijgen, en ja het lijkt dat de 2 een klik hebben en dat is alleen maar beter.
IN HENK WE TRUST!!!

Naastismis

Citaat van: oost op april 21, 2024, 13:09:16
Ja joh Ultee heeft het echt fantastisch gedaan :thumbsup 1.5 jaar genoten van het spel van ZIJN team  en we zijn natuurlijk geheel onterecht gedegradeerd  want wat waren wij goed zo h? en over de fantastische start van het seizoen maar te zwijgen |:)

Het was met hem veel spannender geworden natuurlijk worden we 17e of 18e ?

Nee zijn ontslag is onbegrijpelijk en erg onterecht

Staan nu bij de 5 slechtste betaalde voetbalclubs van Nederland, onder Ultee was dat bij lange na niet het geval.

oost

Citaat van: Naastismis op april 21, 2024, 14:07:08
Staan nu bij de 5 slechtste betaalde voetbalclubs van Nederland, onder Ultee was dat bij lange na niet het geval.

Ja joh echt een top trainer hoor  :thumbsup

PePe

Vanaf nu moet het op alle fronten (aankoop/verkoop/voetbal) beter.

denistel

#2931
Citaat van: PePe op april 21, 2024, 17:37:34
Vanaf nu moet het op alle fronten (aankoop/verkoop/voetbal) beter.

en wat pittiger ook door de hele club heen,, en geen splers halen die we
eerst moeten op trainen.ze moeten er meteen staan en de kar trekken.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 21, 2024, 22:40:46
en wat pittiger ook door de hele club heen,, en heen splers halen die we
eerst moeten op trainen.ze moeten er meteen staan en de kar trekken.
klopt denistel niet meer van die halve spelers halen zoals Wormgoor,Mahi of Rienstra.
Geen spelers meer halen die denken mijn laatste centjes ophalen mentaliteit.
Kijk eens naar Ottesen past zich heel makkelijk aan en doet het heel goed.

Vlampiep

Het zou Henk sieren dat hij de komende wedstrijden de steeds falende selectiespelers op de bank houdt en jeugd in past die komend seizoen ook bij de A selectie blijft.
Met de huidige basis winnen we toch geen wedstrijd meer.

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 08:25:24
klopt denistel niet meer van die halve spelers halen zoals Wormgoor,Mahi of Rienstra.
Geen spelers meer halen die denken mijn laatste centjes ophalen mentaliteit.
Kijk eens naar Ottesen past zich heel makkelijk aan en doet het heel goed.
Ottesen, denk onze beste incoming speler dit hele seizoen. Moeten we heel blij mee zijn!

janou

Citaat van: Geelblauwstiens op april 23, 2024, 13:23:17
Ottesen, denk onze beste incoming speler dit hele seizoen. Moeten we heel blij mee zijn!

Caschili mag ook zeker genoemd worden. Rechtsback is prima bezet voor volgend jaar! Wellicht dat Caschili ook op 6 zou kunnen, staat mij iets van bij dat hij daar ook veel gespeeld heeft? Fedde de Jong wil ik ook nog niet afschrijven. Denk dat hij net als Jacobs in een goed lopend elftal van grote waarde kan zijn.

papier

Citaat van: janou op april 23, 2024, 14:22:05
Caschili mag ook zeker genoemd worden. Rechtsback is prima bezet voor volgend jaar! Wellicht dat Caschili ook op 6 zou kunnen, staat mij iets van bij dat hij daar ook veel gespeeld heeft? Fedde de Jong wil ik ook nog niet afschrijven. Denk dat hij net als Jacobs in een goed lopend elftal van grote waarde kan zijn.

Gabi op 6 zou ik ook wel willen zien, omdat hij een speler is met duelkracht. Iets wat we echt bijna niet ingaan/altijd verliezen. Of hij positioneel/voetballend goed genoeg is weet ik niet.

Bankzitter

Ottensen kan ook op meerdere posities. Kiest vaak de goede oplossing. Denk dat zowel Gabi als Ottensen in de basis komen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 23, 2024, 16:48:19
Ottensen kan ook op meerdere posities. Kiest vaak de goede oplossing. Denk dat zowel Gabi als Ottensen in de basis komen.
dan hebben we gelukkig al 2 voor het nieuwe seizoen die in de basis staan.
Nog 9 te gaan :y

janou

Citaat van: Bankzitter op april 23, 2024, 16:48:19
Ottensen kan ook op meerdere posities. Kiest vaak de goede oplossing. Denk dat zowel Gabi als Ottensen in de basis komen.

Vraag bij die twee jongens is natuurlijk wel of zij dat ook op het middenveld kunnen. Moet je toch een stuk rustiger aan de bal zijn en overzicht moeten hebben. Op rechtsback is dat toch een stuk minder moeilijk omdat je aan een zijlijn gebonden bent en dus een minder groot blikveld hoeft te hebben.