Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 15, 2024, 22:11:06
Kom er maar in Sunderland :_schater :_schater

*pakt de popcorn erbij
feitelijk en statistisch heeft ie zeker gelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Specuveter op april 15, 2024, 22:19:03
Wel weer vreemde wissel.
Narthy eruit en Uldrikis erin
Kregen meteen geen druk meer op hun achterhoede
Dan is onze Let geen held in h?, druk zetten.
hoe sommigen ook naar een wedstrijd of speler kijken..........
de nartey-hype snap ik net zo min als de "wiebe"-hype !
beide kunnen mij niet boeien.
kooistra 1 leuke goal en nartey 1 leuke pass en ze zijn fantastisch.
ook vandaag weinig gezien van deze nartey.
zegt ook wel iets wat de verwachtingen betreft over het niveau, als we hier al enthousiast van moeten worden.

beleidsbepalers bedankt , 1 gouden seizoenskaart goed besteed.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op april 15, 2024, 22:48:09
hoe sommigen ook naar een wedstrijd of speler kijken..........
de nartey-hype snap ik net zo min als de "wiebe"-hype !
beide kunnen mij niet boeien.
kooistra 1 leuke goal en nartey 1 leuke pass en ze zijn fantastisch.
ook vandaag weinig gezien van deze nartey.
zegt ook wel iets wat de verwachtingen betreft over het niveau, als we hier al enthousiast van moeten worden.

beleidsbepalers bedankt , 1 gouden seizoenskaart goed besteed.
zegt ook wel veel over jou dat je niet ziet deze jongen beter kan voetballen dan minimaal 8 anderen in de basis.

sunderland

Citaat van: okkele op april 15, 2024, 22:41:00
feitelijk en statistisch heeft ie zeker gelijk.
klopt. Maar er is meer h??.

Bankzitter

Het is een alles of niks wedstrijd en dan 1 gele kaart, 7 overtredingen.
Dan is er toch niet met het mes tussen de tanden gespeeld?

Er zit geen karakter in en dat kan een trainer er ook niet in brengen.


sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 16, 2024, 06:51:08
Het is een alles of niks wedstrijd en dan 1 gele kaart, 7 overtredingen.
Dan is er toch niet met het mes tussen de tanden gespeeld?

Er zit geen karakter in en dat kan een trainer er ook niet in brengen.
deze jongens zijn over het algemeen handiger en sneller. Bijv Fitzjim kwam nooit in een duel omdat  ie  daar simpelweg te goed voor is.

PePe

#2901
Henk gezien op ESPN? Het komt allemaal goed met Cambuur, de club is vol in ontwikkeling, we gaan echt wel eredivisie spelen in de komende jaren.

okkele

Citaat van: sunderland op april 16, 2024, 05:17:34
zegt ook wel veel over jou dat je niet ziet deze jongen beter kan voetballen dan minimaal 8 anderen in de basis.
Must t weer persoonlijk maken juh?
Hij is idd een stukje beter dan veel anderen, dat is het punt niet!
Dat we hier al tevreden over moeten zijn, daar gaat het mij om.
Er zijn vast niet veel bvo's die hem graag willen hebben.
Maar draai het maar weer naar jouw " mening"
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: PePe op april 16, 2024, 10:57:25
Henk gezien op ESPN? Het komt allemaal goed met Cambuur, de club is vol in ontwikkeling, we gaan echt wel eredivisie spelen in de komende jaren.
Nee, vertel.......
Wat zag je aan de jong dat je zo zeker maakt?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Harry L.

Citaat van: okkele op april 15, 2024, 22:48:09
hoe sommigen ook naar een wedstrijd of speler kijken..........
de nartey-hype snap ik net zo min als de "wiebe"-hype !
beide kunnen mij niet boeien.
kooistra 1 leuke goal en nartey 1 leuke pass en ze zijn fantastisch.
ook vandaag weinig gezien van deze nartey.
zegt ook wel iets wat de verwachtingen betreft over het niveau, als we hier al enthousiast van moeten worden.

beleidsbepalers bedankt , 1 gouden seizoenskaart goed besteed.

Helemaal eens, ik zie het ook (nog) niet. Nartey zou wat kunnen worden maar Wiebe kan niet voetballen, kan alleen hard lopen.

Bankzitter

Wiebe heeft een passeeractie. Dat hebben er niet veel. Staat ook vaak op de juiste plek voor de goal.
En nog maar 17, heeft nog zo'n drie jaar de tijd voor hij er echt moet staan.

sunderland

Citaat van: okkele op april 16, 2024, 18:26:40
Must t weer persoonlijk maken juh?
Hij is idd een stukje beter dan veel anderen, dat is het punt niet!
Dat we hier al tevreden over moeten zijn, daar gaat het mij om.
Er zijn vast niet veel bvo's die hem graag willen hebben.
Maar draai het maar weer naar jouw " mening"
dan hest geliek :zweep

Noordcambuur

Henk met 5 verdedigers komen we er ook niet volgende week maar met 6 verdedigers  :thumbsup

Hele week zou ik maar een besloten training doen?..

Bernardo

Komende 3 wedstrijden gewoon weer lekker 433 spelen en de jeugd heel veel minuten geven met oog op volgend seizoen.

Trainert!

Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 23:04:40
Komende 3 wedstrijden gewoon weer lekker 433 spelen en de jeugd heel veel minuten geven met oog op volgend seizoen.

Lekker schriftelijk afdoen, en dit seizoen affluiten. Voor iedereen het beste