Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Vind Henk er weer een stuk frisser uit zien. Hoop dat ie vanavond niet weer 90 min aan de kant staat te coachen.

Noordcambuur

Nou Henk wil je nog steeds met 5 verdedigers voetballen.


Henk kijk eens in de spiegel ik zou me schamen.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 15, 2024, 22:00:14
Nou Henk wil je nog steeds met 5 verdedigers voetballen.


Henk kijk eens in de spiegel ik zou me schamen.
had dat wat met dit resultaat te maken?  We hebben veel te weinig kwaliteit met welk systeem ook. Vond het jammer dat Narthy eruit ging

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op april 15, 2024, 22:00:14
Nou Henk wil je nog steeds met 5 verdedigers voetballen.


Henk kijk eens in de spiegel ik zou me schamen.

Druk maar even op uitloggen.

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 22:04:46
had dat wat met dit resultaat te maken?  We hebben veel te weinig kwaliteit met welk systeem ook. Vond het jammer dat Narthy eruit ging
Sjors deed het niet minder Sunderland.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 15, 2024, 22:09:47
Sjors deed het niet minder Sunderland.

Kom er maar in Sunderland :_schater :_schater

*pakt de popcorn erbij
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Ach welk systeem je ook speelt, met deze selectie maakt dat echt niks uit.
Is gewoon triest dat Cambuur zo is afgezakt. Je verlangt gewoon weer naar Jacobs een Van moorsel kallon etc. Geen van deze spelers ga ik persoonlijk over 3 jaar herinneren.
Totaal gebrek aan kwaliteit en zelf vertrouwen.
Ik persoonlijk hoop heel erg dat henk volgend seizoen betere spelers tot zijn beschikking krijgt zodat wij en hij weer herkenbaar voetbal kan en gaat spelen. Uit pure wanhoop is hij nu 5-3-2 gaan spelen met 1l2 overwinningen op rij als gevolg. Wel tegen zwakke tegenstanders maar toch.
Nu is het seizoen gewoon klaar en zou ik als de wiedeweerga slecht nieuws gesprekken gaan voeren met de achterhoede en middenveld.  Hopelijk dat onze nieuwe TM een lijstje heeft waar ze mee aan de slag gaan. En voor de start van het seizoen de selectie rond hebben. Daar gaat het nual 2 jaar op rij compleet fput :rodekaart

anderszchristian

Dit is net zo?n seizoen als met Daniels, Ciganiks, Mbende, Boerlage. Afscheid nemen van het hele zooitje en Henk vrij spel geven komende zomer

Noordcambuur

Ik heb gehoord dat ze volgend seizoen verder gaan met veel jeugdspelers?.
Dus we wachten af. ;)

Specuveter

Wel weer vreemde wissel.
Narthy eruit en Uldrikis erin
Kregen meteen geen druk meer op hun achterhoede
Dan is onze Let geen held in h?, druk zetten.

Noordcambuur

Nou scoren onze spitsen ook niet makkelijk Smit en Uldrikis zijn niet in vorm.

oost

Citaat van: Noordcambuur op april 15, 2024, 22:18:54
Ik heb gehoord dat ze volgend seizoen verder gaan met veel jeugdspelers?.
Dus we wachten af. ;)

Wat jeugd spelers is geen probleem, alleen dan moet je zorgen dat er 7 8 spelers zijn waar ze aan kunnen optrekken. Laten we er maar vanuit gaan dat er veel meer geld vrij komt zodat je aan de bovenkant kan investeren. Spelers als nartey en kooistra moeten natuurlijk wel kansen krijgen. Maar dan niet door ernstig gebrek aan kwaliteit

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 15, 2024, 22:20:24
Nou scoren onze spitsen ook niet makkelijk Smit en Uldrikis zijn niet in vorm.

Smit is ego?stisch geworden. Veel te geforceerd bezig zichzelf te bewijzen.
Uldrikis is gewoon niet beter.
Een scorende aanvallende middenvelder hebben we al tijden niet.
Balk is zo ongeveer om de wedstrijd geschorst.
Breij geblesseerd.

Doei doelpunten..... ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 15, 2024, 22:25:07
Smit is ego?stisch geworden. Veel te geforceerd bezig zichzelf te bewijzen.
Uldrikis is gewoon niet beter.
Een scorende aanvallende middenvelder hebben we al tijden niet.
Balk is zo ongeveer om de wedstrijd geschorst.
Breij geblesseerd.

Doei doelpunten..... ;(
en dan timmeren we de verdediging maar dicht met 5 verdedigers en hopen op een doelpunt.