Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: De Gast op maart 15, 2024, 23:43:16
Moet je eens kijken wat er allemaal aan contracten doorloopt..

Daar moet een TD mee aan de slag.
Smand, Bergsma , De Jong, Poll,Balk ? dat soort spelers blijven wel.
Dat kan ook wel zolang het geen dragende spelers zijn. Gabi, Ottensen, Schaapman kun je ook mee verder.

VKaam, vMullem,vOsch,Pichel en vd Water, daar moet een oplossing voor komen.
Tol, Breij, Sylla, Uldrikis De Koe, vd Meer en Smit blijven ook niet.

Dat maakt flink ruimte voor nieuwe spelers.



sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 07:35:28
Daar moet een TD mee aan de slag.
Smand, Bergsma , De Jong, Poll,Balk ? dat soort spelers blijven wel.
Dat kan ook wel zolang het geen dragende spelers zijn. Gabi, Ottensen, Schaapman kun je ook mee verder.

VKaam, vMullem,vOsch,Pichel en vd Water, daar moet een oplossing voor komen.
Tol, Breij, Sylla, Uldrikis De Koe, vd Meer en Smit blijven ook niet.

Dat maakt flink ruimte voor nieuwe spelers.
waar wil Smit dan naartoe? Telstar ofzo. Grote schoonmaak en nieuwe selectie met een goede as en goede keeper.

De Gast

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 07:35:28
Daar moet een TD mee aan de slag.
Smand, Bergsma , De Jong, Poll,Balk ? dat soort spelers blijven wel.
Dat kan ook wel zolang het geen dragende spelers zijn. Gabi, Ottensen, Schaapman kun je ook mee verder.

VKaam, vMullem,vOsch,Pichel en vd Water, daar moet een oplossing voor komen.
Tol, Breij, Sylla, Uldrikis De Koe, vd Meer en Smit blijven ook niet.

Dat maakt flink ruimte voor nieuwe spelers.

Ik dacht dat Balk een optie had. Dus daar kan je dan afscheid van nemen. We kachelen te lang door met dit soort spelers. Vaak maar weer een contractje in de hoop dat..

Bankzitter

Contract loopt door, dan zou je moeten verhuren.

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 07:35:28
Daar moet een TD mee aan de slag.
Smand, Bergsma , De Jong, Poll,Balk ? dat soort spelers blijven wel.
Dat kan ook wel zolang het geen dragende spelers zijn. Gabi, Ottensen, Schaapman kun je ook mee verder.

VKaam, vMullem,vOsch,Pichel en vd Water, daar moet een oplossing voor komen.
Tol, Breij, Sylla, Uldrikis De Koe, vd Meer en Smit blijven ook niet.

Dat maakt flink ruimte voor nieuwe spelers.


Graag iedereen weg op otessen en Breij na. Helemaal opnieuw beginnen.
Wat een kut selectie hebben wij, en kan er nog steeds niet bij hoe het mogelijk is dit zoootje bij elkaar te halen.

Naastismis

Ze trainen zo goed, is gewoon genieten hoe mijn jongens trainen.  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Naastismis op maart 16, 2024, 08:18:50
Ze trainen zo goed, is gewoon genieten hoe mijn jongens trainen.  :_schater
Hier is geen woord van gelogen, maar ze kunnen gewoon niet goed genoeg voetballen voor het niveau KKD.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 16, 2024, 07:40:33
waar wil Smit dan naartoe? Telstar ofzo. Grote schoonmaak en nieuwe selectie met een goede as en goede keeper.
volgens mij hebben we volgend seizoen al 3 keepers onder kontrakt  8P

wiekie1969

Spoor volledig bijster onze geliefde Henk. Jongens dit, jongens dat. Kappen met dat belachelijke geknuffel en de zweep over dit stel suurten.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 09:05:27
Spoor volledig bijster onze geliefde Henk. Jongens dit, jongens dat. Kappen met dat belachelijke geknuffel en de zweep over dit stel suurten.
klopt wiekie Henk is volgens mij zelf het spoor bijster  :y

PePe

Het stomme van alles is, dat ze het af en toe wel kunnen?

michello

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 07:35:28
Daar moet een TD mee aan de slag.
Smand, Bergsma , De Jong, Poll,Balk ? dat soort spelers blijven wel.
Dat kan ook wel zolang het geen dragende spelers zijn. Gabi, Ottensen, Schaapman kun je ook mee verder.

VKaam, vMullem,vOsch,Pichel en vd Water, daar moet een oplossing voor komen.
Tol, Breij, Sylla, Uldrikis De Koe, vd Meer en Smit blijven ook niet.

Dat maakt flink ruimte voor nieuwe spelers.

Grootverdieners vertrekken wel, alleen Van Der Water moeten we zien te lozen. + dat er een kleine miljoen extra aan salarissen kan worden besteed volgend seizoen.
Als de bliksem een TM binnenhalen!!

papier

Citaat van: PePe op maart 16, 2024, 10:30:51
Het stomme van alles is, dat ze het af en toe wel kunnen?

Eigenlijk mis je een drietal spelers die er bovenuit steken. Spelers die anderen aanspreken, bij de les houden en voetballend net het verschil kunnen maken en een stabiel niveau halen. Dan trekken de anderen zich daar wel aan op. Nu trekken ze elkaar mee in elkaars niveau en vaak is dat de verkeerde kant op.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op maart 16, 2024, 10:51:35
Eigenlijk mis je een drietal spelers die er bovenuit steken. Spelers die anderen aanspreken, bij de les houden en voetballend net het verschil kunnen maken en een stabiel niveau halen. Dan trekken de anderen zich daar wel aan op. Nu trekken ze elkaar mee in elkaars niveau en vaak is dat de verkeerde kant op.
Breij, cachilli en een goede normale vd water
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 16, 2024, 10:53:44
Breij, cachilli en een goede normale vd water

Vd Water zou dat moeten kunnen gezien zijn ervaring maar die heeft niet de juiste mentaliteit. Breij heeft niet het niveau en Gabi is in mijn ogen te jong.