Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: janou op maart 14, 2024, 15:36:10
Op basis waarvan concludeer jij dat er niet wordt gecorrigeerd? Hoezo zou dit vanaf januari opeens niet meer gebeuren?
moet ik dat nu weer aangeven. Lees terug.. dat zie je en hoor je toch. Jou voorbeeld Anello deed dat 80 min verkeerd en er gebeurde niks, andere flikker je hem er toch uit.

De Gast

Nog nooit medelijden gehad met Henk maar nu wel. Wat een lijdensweg voor hem dit. Bestuur bedankt  :(

Noordcambuur

Ik hoop niet dat zijn gezondheid hem in de steek laat met deze prestaties.

Inferno-058

Het zou mij niet verbazen als Henk opstapt. Ik zie het niet snel gebeuren, maar toch...

Mike SCC

Het enige perspectief is dat je flink kunt gaan scouten en bouwen aan een nieuw fatsoenlijk team. De komende maanden speel je gewoon nergens meer voor en kan de focus mooi op volgend seizoen gelegd worden.

michello

Citaat van: Inferno-058 op maart 15, 2024, 22:45:11
Het zou mij niet verbazen als Henk opstapt. Ik zie het niet snel gebeuren, maar toch...

Het zou mij gigantisch verbazen als dat gebeurt. Beetje gekke gedachte zelfs.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op maart 15, 2024, 22:45:11
Het zou mij niet verbazen als Henk opstapt. Ik zie het niet snel gebeuren, maar toch...

Nee joh. Die wil in dat nieuwe stadion beginnen. 100%
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: michello op maart 15, 2024, 22:47:32
Het zou mij gigantisch verbazen als dat gebeurt. Beetje gekke gedachte zelfs.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 22:47:45
Nee joh. Die wil in dat nieuwe stadion beginnen. 100%

Dat denk ik ook wel, maar het wordt hem niet makkelijk gemaakt zo.


Noordcambuur

Citaat van: Mike SCC op maart 15, 2024, 22:46:29
Het enige perspectief is dat je flink kunt gaan scouten en bouwen aan een nieuw fatsoenlijk team. De komende maanden speel je gewoon nergens meer voor en kan de focus mooi op volgend seizoen gelegd worden.
dit zeggen we ook al jaren en elk jaar kom je weer bedrogen uit.

Josli

Citaat van: sunderland op maart 14, 2024, 16:14:21
moet ik dat nu weer aangeven. Lees terug.. dat zie je en hoor je toch. Jou voorbeeld Anello deed dat 80 min verkeerd en er gebeurde niks, andere flikker je hem er toch uit.

Natuurlijk deed Anello dat verkeerd. Vandaag weer. Hij loopt het gewoon keer op keer dicht voor anderen. Dat heeft ook niks te maken met ruimte maken voor iemand anders. Dan moet hij juist aan de buitenkant staan, kaatsen en weglopen. Dan ontstaat er ruimte voor een linksback. Buiten dat is iedere bal balverlies bij hem. Hij zal echt wel iets kunnen, maar als je na zo'n wedstrijd van afgelopen week dan weer beloond wordt met een basisplaats, dan zakt mij de broek af.

Mike SCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 22:50:36
dit zeggen we ook al jaren en elk jaar kom je weer bedrogen uit.

Ze schijnen de lijstjes al klaar te hebben liggen. Nu nog een td/tm die het regelt..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op maart 15, 2024, 22:50:07
Dat denk ik ook wel, maar het wordt hem niet makkelijk gemaakt zo.

Vanuit Henk bekeken:
Nog even door de zure appel heenbijten.
Hij mag bijna een hele eigen selectie voor volgend seizoen samenstellen + een hele voorbereiding om te trainen.
Daarbij kan het eigenlijk niet slechter dan dit seizoen, dus alles is win-win voor hem volgend jaar.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Henk is ervaren genoeg om te relativeren en voorruit te denken.
Daarbij : hij heeft gewoon nog een jaar contract hier.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 22:58:15
Vanuit Henk bekeken:
Nog even door de zure appel heenbijten.
Hij mag bijna een hele eigen selectie voor volgend seizoen samenstellen + een hele voorbereiding om te trainen.
Daarbij kan het eigenlijk niet slechter dan dit seizoen, dus alles is win-win voor hem volgend jaar.

Moet je eens kijken wat er allemaal aan contracten doorloopt..

PePe

Ontbinden wegens wanprestatie. Dit leek nergens meer op, om zo te verliezen.