Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Hij moet eens stoppen met roepen dat alle tegenstanders geweldig zijn. Dit is gewoon een vreselijk jaar en dat we de halve finale van de beker hebben gehaald was ook meer geluk dan wijsheid.

Henk is geweldig, maar er moet een 'van der Heide' of 'slot' bij voor de tactiek.

Galdiano

Citaat van: Eewal op maart 09, 2024, 08:53:35

Henk is geweldig, maar er moet een 'van der Heide' of 'slot' bij voor de tactiek.

Helemaal mee eens! Maar wie? Van der Weij? Die presteert echt goed bij Genemuiden, als jaren. Gepromoveerd en nu ook weer bovenin.

Barto, Burghout en Vd Vlag exit.
Barto ik zie gewoon de meerwaarde niet van hem. Jullie? En ja het is een clubman, maar dat wil nog niet zeggen dat het een goede trainer is.
Burghout voegt mijn inziens ook niets toe. Leuk gedaan met O21 maar wat doet die nu op de bank?
Van der Vlag maakt keepers niet beter, en heeft het met Stevens gewoon makkelijk gehad doordat die gewoon van zich zelf goed was.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

De taktiek waarmee Henk ons kampioen maakte, komt van Henk zelf. Daar hebben Slot en Sandor wel in meegeholpen maar het is zijn manier van spelen. Hij is zeker geen taktisch onbenul. Ook Hulshoff en Boschaart doen bet goed omdat ze de idee?n van Henk hebben overgenomen.

Hij moet wel meer hulp krijgen. Een plan B heeft hij vaak niet en moet nu wel heel veel zelf doen. Daarbij is er met deze smalle selectie amper keuze of concurrentie. De meest vurige spelers waren Gabi, Breij en Balk. En daarvan mis je er 2 en moet eentje zich inhouden.

Geef de jeugd maar de kans op positie waar spelers niet blijven ? veel minder zal het niet worden.


bommel

Zoals ik al vaker terug heb gelezen denk ik nog steeds dat Rene van der Weij een geweldige toevoeging zou zijn aan de technische staf. Contract net verlengd bij Genemuiden. Wellicht is dit wel te combineren voor in elk geval 1 jaar.

PePe

Citaat van: bommel op maart 13, 2024, 16:11:51
Zoals ik al vaker terug heb gelezen denk ik nog steeds dat Rene van der Weij een geweldige toevoeging zou zijn aan de technische staf. Contract net verlengd bij Genemuiden. Wellicht is dit wel te combineren voor in elk geval 1 jaar.

Als er een BVO komt zal hij ongetwijfeld wel weg kunnen.
Heb hem weer in de podcast gehoord, hij mag van mij komen.

Galdiano

Citaat van: bommel op maart 13, 2024, 16:11:51
Zoals ik al vaker terug heb gelezen denk ik nog steeds dat Rene van der Weij een geweldige toevoeging zou zijn aan de technische staf. Contract net verlengd bij Genemuiden. Wellicht is dit wel te combineren voor in elk geval 1 jaar.

Kan mij bijna niet voorstellen dat er geen clausule in zijn contract zit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Hij lijkt me opbouwend kritisch en niet te beroerd andere inzichten te delen. Of hij het niveau heeft om tactisch wat toe te voegen op dit niveau is natuurlijk een andere vraag. Het zou denk ik wel goed zijn om even weer wat reuring te krijgen in de staf dus prima om hem toe te voegen maar wel ten koste van een ander.

sunderland

Citaat van: papier op maart 14, 2024, 08:03:51
Hij lijkt me opbouwend kritisch en niet te beroerd andere inzichten te delen. Of hij het niveau heeft om tactisch wat toe te voegen op dit niveau is natuurlijk een andere vraag. Het zou denk ik wel goed zijn om even weer wat reuring te krijgen in de staf dus prima om hem toe te voegen maar wel ten koste van een ander.
aan de zijlijn  analyseren is gemakkelijk. Wat wel duidelijk is is dat hij een mening heeft en durft te geven. In mijn ogen moet Henk er wat boven hangen en als hij wat ziet bij sturen. Bij zowel de training als de wedstrijd. Dingen bijsturen en als de tegenstander iets doet daarop anticiperen of zelf iets omzetten in de wedstrijd. Hoevaak Sandor en Henk wel iets hebben omgezet waar de tegenstander totaal geen vat op had? Utrecht thuis Twente thuis Helmond uit zijn de wedstrijden die ik nog precies voor mij zie. De eerste helft gelijkwaardig en 2 e speelden we ze weg. Dat zie ik nu niet meer

janou

Citaat van: sunderland op maart 14, 2024, 08:40:56
aan de zijlijn  analyseren is gemakkelijk. Wat wel duidelijk is is dat hij een mening heeft en durft te geven. In mijn ogen moet Henk er wat boven hangen en als hij wat ziet bij sturen. Bij zowel de training als de wedstrijd. Dingen bijsturen en als de tegenstander iets doet daarop anticiperen of zelf iets omzetten in de wedstrijd. Hoevaak Sandor en Henk wel iets hebben omgezet waar de tegenstander totaal geen vat op had? Utrecht thuis Twente thuis Helmond uit zijn de wedstrijden die ik nog precies voor mij zie. De eerste helft gelijkwaardig en 2 e speelden we ze weg. Dat zie ik nu niet meer

De vraag is in welke mate dat niet te maken heeft met de kwaliteit van de spelers. Tegen NEC ging het na de omzetting naar 5-4-1 ook weer beter lopen, alleen verliezen we alsnog waardoor dat een stuk minder opvalt.

sunderland

Citaat van: janou op maart 14, 2024, 09:10:48
De vraag is in welke mate dat niet te maken heeft met de kwaliteit van de spelers. Tegen NEC ging het na de omzetting naar 5-4-1 ook weer beter lopen, alleen verliezen we alsnog waardoor dat een stuk minder opvalt.
de spelers van toen waren bijv Jacobs en Hoedemakers. Die waren er nog niet zo lang en moesten nog heel veel leren. Idd hadden we toen betere spelers met in het begin nog muhren. Ik zie de laatste 4 maanden bijna niet meer tactisch iets waardoor we een omslag maken. Dat mis ik. ADO uit Graafschap uit deden we dat wel.

Bankzitter

#2830
Er waren heel veel spelers die moesten leren (Maulun, Sambissa, Kallon).
De as had Stevens, Schouten, MaccIntosh, Murhen en dan had je nog spelers als Doke en Paullissen.
Daar konden de jonge spelers zich aan optrekken. 

janou

Citaat van: sunderland op maart 14, 2024, 11:58:46
de spelers van toen waren bijv Jacobs en Hoedemakers. Die waren er nog niet zo lang en moesten nog heel veel leren. Idd hadden we toen betere spelers met in het begin nog muhren. Ik zie de laatste 4 maanden bijna niet meer tactisch iets waardoor we een omslag maken. Dat mis ik. ADO uit Graafschap uit deden we dat wel.

Dat kan net zo goed te maken hebben met de kwaliteit van uitvoering. Gebeurt echt nog wel regelmatig, alleen resultaat is er niet door bijvoorbeeld de simpele tegengoals die we krijgen. Afgelopen vrijdag speelde Anello bijvoorbeeld extreem ver naar binnen zodat Sylla eroverheen kon denderen. Dat valt alleen niet op als de uitvoering daarna niet goed is.

janou

Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2024, 12:35:58
Er waren heel veel spelers die moesten leren (Maulun, Sambissa, Kallon).
De as had Stevens, Schouten, MaccIntosh, Murher en dan had je nog spelers als Doke en Paullissen.
Daar konden de jonge spelers zich aan optrekken.

Ik wou net zeggen. Je had een ervaren as met hoge kwaliteit voor de KKD. Dat mis je nu gewoon.

sunderland

#2833
Citaat van: janou op maart 14, 2024, 12:56:35
Dat kan net zo goed te maken hebben met de kwaliteit van uitvoering. Gebeurt echt nog wel regelmatig, alleen resultaat is er niet door bijvoorbeeld de simpele tegengoals die we krijgen. Afgelopen vrijdag speelde Anello bijvoorbeeld extreem ver naar binnen zodat Sylla eroverheen kon denderen. Dat valt alleen niet op als de uitvoering daarna niet goed is.
niet waar. Vanaf januari gebeurt dat niet meer. Wat jij omschrijft word compleet verkeerd uitgevoerd en word niet gecorrigeerd. DAT is het probleem

janou

Citaat van: sunderland op maart 14, 2024, 15:28:21
niet waar. Vanaf januari gebeurt dat niet meer. Wat jij omschrijft word compleet verkeerd uitgevoerd en word niet gecorrigeerd. DAT is het probleem

Op basis waarvan concludeer jij dat er niet wordt gecorrigeerd? Hoezo zou dit vanaf januari opeens niet meer gebeuren?