Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Andy King op maart 08, 2024, 09:56:08
Henk is soms mild, maar het heeft ook geen zin om je spelers helemaal af te branden. Al helemaal niet in de pers. Met Van Kaam neemt Henk al een behoorlijk risico door hem wissel te zetten. (Vind ik trouwens wel terecht)

tussen afbranden en aanpakken zit wel een verschil vind ik soms mag je ze ook best eens
aanpakken.

PePe

Citaat van: denistel op maart 08, 2024, 11:36:23
de ambities heeft ie zeker wel . maar SC Genemuiden is een prima club en goede voorwaarden
daar dus er zal ook iets tegenover moeten staan.

Laat hem het elftal van Genemuiden maar meenemen. (Zwaar teleurgesteld van maandag j.l)

Noordcambuur

Henk geef de jeugd nu een keer de kans dan kunnen ze wedstrijden spelen alvast voor het nieuwe seizoen.

sunderland

Henk zakt nu door de mand. Voor het eerst van mijn leven dat ik dat zeg

De Gast


oost

Citaat van: De Gast op maart 08, 2024, 22:38:38
Waarom

Hij lijkt wel erg veel moeite te hebben met het lezen van wedstrijden. Veel te laat wisselen en vaak ook nog de verkeerde. Neemt niet weg dat het voor ons gewoon een top trainer is. Alleen waardeloze selectie en assistenten.

Mike SCC

Kijk dan ook wat voor een stelletje halven je op de bank hebt. De basis is al niet best maar met elke wissel ga je er kwalitatief op achteruit. Er is gewoon een heel matige selectie neergezet dit seizoen en dat is wel waar het allemaal mee begint

Naastismis

Het is uitgewerkt, voor volgend seizoen maar een nieuwe trainer, er komen deze zomer genoeg vrij.

Galdiano

Totaal geen idee achter het voetbal de laatste weken. (behalve NEC thuis).
Als het niet loopt weer geen plan B.

:0= EXIT Barto, Burghout en vd Vlag!!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Mike SCC op maart 08, 2024, 23:16:48
Kijk dan ook wat voor een stelletje halven je op de bank hebt. De basis is al niet best maar met elke wissel ga je er kwalitatief op achteruit. Er is gewoon een heel matige selectie neergezet dit seizoen en dat is wel waar het allemaal mee begint

Juist.
Kooistra doet het echt niet beter dan Anello; Poll is gelijk aan Sylla (verdedigend wel aardig maar aanvallend niks); Mercera? Nartey? Jonker? Pichel?

Ik had alleen Van Kaam gebracht voor De Jong. Die laatste is z? onzichtbaar altijd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: Naastismis op maart 08, 2024, 23:17:48
Het is uitgewerkt, voor volgend seizoen maar een nieuwe trainer, er komen deze zomer genoeg vrij.

Waarom denk je dat trainer nummer drie dit wel aan de praat gaat krijgen? Flink doorselecteren en Henk de spelers geven die hij nodig heeft.

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2024, 23:24:49
Juist.
Kooistra doet het echt niet beter dan Anello; Poll is gelijk aan Sylla (verdedigend wel aardig maar aanvallend niks); Mercera? Nartey? Jonker? Pichel?

Ik had alleen Van Kaam gebracht voor De Jong. Die laatste is z? onzichtbaar altijd.

Tuurlijk. Selectie is totaal niet in balans. Verschil is enorm tussen bank en basis. Basisspelers die uit vorm zijn kun je wisselen, het zal niet veel beter worden. Kijk eens naar de bank van de ploegen die boven ons staan.  W?t een verschil.

Trainert!

Citaat van: michello op maart 09, 2024, 00:20:27
Tuurlijk. Selectie is totaal niet in balans. Verschil is enorm tussen bank en basis. Basisspelers die uit vorm zijn kun je wisselen, het zal niet veel beter worden. Kijk eens naar de bank van de ploegen die boven ons staan.  W?t een verschil.

Fedde de jong kan er natuurlijk niks van. Voor zijn positie is hij veel te licht. Verliest elk duel, en scoort vrijwel nooit. Maar goed?ook deze speler heeft nog 2 jaar contract  ;(

Vlampiep

Citaat van: Mike SCC op maart 08, 2024, 23:16:48
Kijk dan ook wat voor een stelletje halven je op de bank hebt. De basis is al niet best maar met elke wissel ga je er kwalitatief op achteruit. Er is gewoon een heel matige selectie neergezet dit seizoen en dat is wel waar het allemaal mee begint
Bijna geen speler kan fatsoenlijk een bal aannemen of geplaatst afgeven en duel kracht achterin onvoldoende. De vleugelspelers komen hun man niet voorbij zijn niet instaat een fatsoenlijke bal  bij de juiste kleur te krijgen.
Dus inderdaad een selectie die onderin in de KKD mee kan en waar geen trainer mee kan doen om de prijzen. Dit kun je Henk niet kwalijk nemen.

Delamere

Citaat van: Mike SCC op maart 08, 2024, 23:16:48
Kijk dan ook wat voor een stelletje halven je op de bank hebt. De basis is al niet best maar met elke wissel ga je er kwalitatief op achteruit. Er is gewoon een heel matige selectie neergezet dit seizoen en dat is wel waar het allemaal mee begint
Klopt, met van Kaam eigenlijk de enige volwaardige wissel en juist die laat hij op de bank zitten. En ook ik denk dat Henk een prima motivator en een geweldig uithangbord voor ons is, maar een wedstrijd ?lezen? is niet bepaald zijn grootste kwaliteit. En die kwaliteit zit kennelijk ook niet bij zijn staf.