Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als er van de onderste verloren wordt en tegen de bovenste wel resultaat wordt gehaald, dan lijkt het toch ook wel dat ze zich daar minder goed voor kunnen opladen. Natuurlijk is reactievoetbal ook makkelijker dan het spel moeten maken, maar dat kan niet de enige reden zijn.

Ik vond Henk wel heel erg mild.... er zijn er een aantal die echt zwaar teleurstellen en dat ook al langere tijd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op maart 06, 2024, 18:53:17
klopt maar het is een feit dat we tegen alle jong teams te kort komen

Waarom denk jij dat dat zo is Denistel?
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op maart 06, 2024, 16:48:23
Wat zou je anders doen of zeggen, ik weet dat Henk intern heel boos is geweest.
Laat dat maar eens aan de buitenwereld zien zou ik zeggen.

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 06, 2024, 19:23:26
Waarom denk jij dat dat zo is Denistel?

omdat we 2x van jong utrecht en jong psv verloren en van jong az 1x
niet zo moeilijk dus,,wij kunnen gewoon niet tegen bewegelijke technische
en tactisch betere teams winnen .

De Gast

Henk lijkt het met zijn commentaar na de wedstrijd over een andere boeg te gooien. De 3-1 was een vernedering en het commentaar deed er richting de spelers nog een schepje bovenop.

Ik ben overigens wel benieuwd hoevaak wij een wedstrijd hebben omgedraaid. Iemand deze statistiek paraat? Heb het idee dat wanneer wij achter komen het zo goed als klaar is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op maart 06, 2024, 21:36:53
Henk lijkt het met zijn commentaar na de wedstrijd over een andere boeg te gooien. De 3-1 was een vernedering en het commentaar deed er richting de spelers nog een schepje bovenop.

Ik ben overigens wel benieuwd hoevaak wij een wedstrijd hebben omgedraaid. Iemand deze statistiek paraat? Heb het idee dat wanneer wij achter komen het zo goed als klaar is.

allereerste wedstrijd tegen Emmen van 0-2 naar 2-2, verder.....
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 06, 2024, 21:40:28
allereerste wedstrijd tegen Emmen van 0-2 naar 2-2, verder.....

hercules 2-0 achter en winnen maar verder niet 1x gewonnen na een achterstand

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 00:01:32
hercules 2-0 achter en winnen maar verder niet 1x gewonnen na een achterstand
MVV(beker) en Jong Ajax :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Ow ja. Iets van begin seizoen dus, op Hercules na dan. Dank voor de research.

Sakas

Citaat van: De Gast op maart 07, 2024, 10:10:30
Ow ja. Iets van begin seizoen dus, op Hercules na dan. Dank voor de research.

Dus Ultee maar weer terughalen  :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Sakas

Maar iedereen heeft het over van der weij, maar wil hij wel? Ik luister de podcast niet meer sind Gerard Bos niet meer aanschuift
Laat sien ast foor Cambuur bist!

PePe

Als top amateur trainer moet je toch wel de ambitie hebben om bij een BVO aan de slag te gaan.
Eerst als assistent, diploma halen, en dan als hoofdtrainer in het betaalde voetbal.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2024, 19:15:56
Als er van de onderste verloren wordt en tegen de bovenste wel resultaat wordt gehaald, dan lijkt het toch ook wel dat ze zich daar minder goed voor kunnen opladen. Natuurlijk is reactievoetbal ook makkelijker dan het spel moeten maken, maar dat kan niet de enige reden zijn.

Ik vond Henk wel heel erg mild.... er zijn er een aantal die echt zwaar teleurstellen en dat ook al langere tijd.

Henk is soms mild, maar het heeft ook geen zin om je spelers helemaal af te branden. Al helemaal niet in de pers. Met Van Kaam neemt Henk al een behoorlijk risico door hem wissel te zetten. (Vind ik trouwens wel terecht)

Bankzitter

Ook niet de hele selectie, de meesten zijn nog vrij jong. Maar er zijn er ook met genoeg wedstrijden achter hun naam , ook op eredivisie niveau, die een stap extra moeten zetten om de jonkies niet te laten verzuipen. En dat zie je niet terug.

denistel

Citaat van: Sakas op maart 07, 2024, 18:09:34
Maar iedereen heeft het over van der weij, maar wil hij wel? Ik luister de podcast niet meer sind Gerard Bos niet meer aanschuift

de ambities heeft ie zeker wel . maar SC Genemuiden is een prima club en goede voorwaarden
daar dus er zal ook iets tegenover moeten staan.