Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Ik vind dat Rene vd Weij zich op een behoorlijk niveau heeft bewezen een goede trainer te zijn. En wat hij over voetbal te melden heeft in een podcast doet me denken aan Sandor vd Heide. En die kwaliteiten zijn bekend.

janou

Citaat van: denistel op maart 06, 2024, 13:36:52
Of ze beter gaan voetballen van iemand die met de vuist op tafel slaat weet ik niet
wat ik er mee bedoel is dat de boel soms wakker geschud moet worden het is nu allemaal
een beetje berustend.

Begrijp dat het zo overkomt hoor, zo ziet het er ook af en toe uit. Ik denk zelf dat het vooral met kwaliteit te maken heeft en het type spelers. Die gasten weten donders goed dat er gestreden moet worden voor de play-offs. Doen er echt wel alles aan, maar het lukt simpelweg te vaak niet om wedstrijden over de streep te trekken en stabiel goed te voetballen.

janou

Citaat van: sunderland op maart 06, 2024, 13:37:36
tja dat kan . Ik ben niet zo van politieke antwoorden daarop.

Ieder zijn mening zeker.  |:) Hoe bedoel je trouwens politieke antwoorden daarop?

sunderland

Citaat van: janou op maart 06, 2024, 13:57:20
Ieder zijn mening zeker.  |:) Hoe bedoel je trouwens politieke antwoorden daarop?
maar ik mis de feitelijke onderbouwing om hier in mee te gaan zou Timmermans van de PvdAgroenniks ook zomaar kunnen zeggen  :zweep

janou

Citaat van: sunderland op maart 06, 2024, 14:20:21
maar ik mis de feitelijke onderbouwing om hier in mee te gaan zou Timmermans van de PvdAgroenniks ook zomaar kunnen zeggen  :zweep

Wellicht. Maar dat betekend niet dat alles wat die man zegt per definitie niet waar is.  :koffie

Maar die politieke discussie ga ik liever uit de weg hier  :X

De Gast

Haha ja sunderland is meer van het onderbuikgevoel. Daar staat zijn politieke voorkeur ook wel bekend om.

sunderland

Citaat van: janou op maart 06, 2024, 15:42:04
Wellicht. Maar dat betekend niet dat alles wat die man zegt per definitie niet waar is.  :koffie

Maar die politieke discussie ga ik liever uit de weg hier  :X
maar die man denkt zelf wel dat alles wat hij zegt en denkt waar is. Er is geen andere weg dan die weg en dat is hem duur komen te staan bij de verkiezingen. Je kunt ook wat water bij de wijn doen dan had ie verder gekomen maar dat mocht niet van Jesse. Zo genoeg over politiek geluld en verder over voetbal  :zweep

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 06, 2024, 15:58:28
Haha ja sunderland is meer van het onderbuikgevoel. Daar staat zijn politieke voorkeur ook wel bekend om.
mijn onderbuikgevoel klopt bijna altijd. Overigens stem ik niet wat jij denkt

Drumfather SCC

Ik gooi het maar even hier gezien het om Henk gaat;

"PSV is op alle posities beter dan ons. Dat geeft niets, ik neem de jongens niets kwalijk. Jong PSV is veel te goed voor ons."

Sorry hoor maar ik heb me toch wel heel erg staan ergeren om deze houding van Henk...
Neem ze niks kwalijk? Je moet GVD niks heel laten van die beloftes!

Heel dat interview bij OF vond ik tenenkrommend. Enkele realistische stukje daargelaten.

Sorry, Ik weet dat Henk hier veel fans heeft en dat is terecht, ben ik ook 1 van.

Maar dat lieve gedoe mag Henk nu echt wel eens overboord gooien.
Of hij nu zo is of niet, deze ''act'' is nu wel een klaar en dat gepamper kost je op deze manier veel punten

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op maart 06, 2024, 16:29:56
Ik gooi het maar even hier gezien het om Henk gaat;

"PSV is op alle posities beter dan ons. Dat geeft niets, ik neem de jongens niets kwalijk. Jong PSV is veel te goed voor ons."

Sorry hoor maar ik heb me toch wel heel erg staan ergeren om deze houding van Henk...
Neem ze niks kwalijk? Je moet GVD niks heel laten van die beloftes!

Heel dat interview bij OF vond ik tenenkrommend. Enkele realistische stukje daargelaten.

Sorry, Ik weet dat Henk hier veel fans heeft en dat is terecht, ben ik ook 1 van.

Maar dat lieve gedoe mag Henk nu echt wel eens overboord gooien.
Of hij nu zo is of niet, deze ''act'' is nu wel een klaar en dat gepamper kost je op deze manier veel punten

Wat zou je anders doen of zeggen, ik weet dat Henk intern heel boos is geweest.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 06, 2024, 16:48:23
Wat zou je anders doen of zeggen, ik weet dat Henk intern heel boos is geweest.

Blijft altijd lastig want ze hebben zeker wel goede spelers maar toch
hebben ze maar 7 x gewonnen waarvan 2x tegen ons dus het zal
dan ook aan ons liggen dat we er niet tegen kunnen spelen want
anders stonden die lui wel veel hoger toch

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op maart 06, 2024, 16:29:56
Ik gooi het maar even hier gezien het om Henk gaat;

"PSV is op alle posities beter dan ons. Dat geeft niets, ik neem de jongens niets kwalijk. Jong PSV is veel te goed voor ons."

Sorry hoor maar ik heb me toch wel heel erg staan ergeren om deze houding van Henk...
Neem ze niks kwalijk? Je moet GVD niks heel laten van die beloftes!

Heel dat interview bij OF vond ik tenenkrommend. Enkele realistische stukje daargelaten.

Sorry, Ik weet dat Henk hier veel fans heeft en dat is terecht, ben ik ook 1 van.

Maar dat lieve gedoe mag Henk nu echt wel eens overboord gooien.
Of hij nu zo is of niet, deze ''act'' is nu wel een klaar en dat gepamper kost je op deze manier veel punten
eens ! opbouwen te knuffelen

sunderland

Citaat van: denistel op maart 06, 2024, 17:51:57
Blijft altijd lastig want ze hebben zeker wel goede spelers maar toch
hebben ze maar 7 x gewonnen waarvan 2x tegen ons dus het zal
dan ook aan ons liggen dat we er niet tegen kunnen spelen want
anders stonden die lui wel veel hoger toch
ach als je die 2 kansen van Smit ziet dan had het heel anders gekund. Dan hadden h?n gemoeten. Volgens de statistieken winnen ze alles als voorkomen

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op maart 06, 2024, 16:48:23
Wat zou je anders doen of zeggen, ik weet dat Henk intern heel boos is geweest.
ook in de pers mag je gerust melden dat het een afgang is dat je 2 x van ze verliest. Dat gebeurt de 1e 8 op de ranglijst niet.

denistel

Citaat van: sunderland op maart 06, 2024, 17:56:03
ach als je die 2 kansen van Smit ziet dan had het heel anders gekund. Dan hadden h?n gemoeten. Volgens de statistieken winnen ze alles als voorkomen

klopt maar het is een feit dat we tegen alle jong teams te kort komen